Forum

Topic: [OOT] Grand Theft Auto Online

Anoniem's avatar

Zojuist is dus bekend geworden dat GTA voor het online gedeelte in MMO stijl gaat gaan…

GTA ONLINE is een stand alone game en zal constant nieuwe content bevatten.

Zo zijn er coΓΆp. Missies
De ongekende vrijheid
Activiteiten
Heists
Enz meer…

Hier is de eerste officiΓ«le video. And it is mindblowing. Dus opgelet, safety first.

-Zorg dat jouw kamer plafond groot genoeg is
-Zorg dat jouw glas drinken ver weg staat
-Zorg dat je van enthousiasme niet een wc-rol vergeet mee te nemen indien je naar de wc moet…
-Zorg dat jouw kleine zus, grote broer, familie, vriend weg staat. Of adviseer hun een helm te dragen…

OkΓ© achter deze safety first te respecteren mag je nu deze bad-boy ontdekken. *ENJOY*

Indien je er niet genoeg van krijgt. Analyseer dan samen met de GTA INFO MASTERS: CVG 5 0’clock…

Mvg
Michael

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. 636 XP
    klapper's avatar

    Echt vet dat word vanaf volgende maand weer als een zombie binnen zitten :p

  2. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    ik wil hem dit weekend in de pre order zetten, iemand advies welke winkel ik hem het beste/goedkoopste kan pre orderen en of ik er dan een mooie poster bij krijg en of ik hem dan op de release binnen heb?

  3. 1870 XP
    R*forever's avatar

    ik wil hem dit weekend in de pre order zetten, iemand advies welke winkel ik hem het beste/goedkoopste kan pre orderen en of ik er dan een mooie poster bij krijg en of ik hem dan op de release binnen heb?

    HEB JE DIE NOG NIET GPRE-orderd!!!?

    ik weet niet of je de poster nog kan krijgen. De poster was een paar maand geleden nog beschikbaar. Maar ik heb hem gepre-orderd sinds de aankondiging πŸ˜› . Dus mijn poster hangt hier al een mooi jaar..

    Ik heb deze in GM ge pre-orderd…

    Maar als je echt goedkoop wilt gaan. Zul je beter een online shop zoeken. Maar voor die 10 of 20 euro ga ik echt niet wakker liggen. Deze game verdient de volledige jackpot!

    BTW: splinter cell blacklist poster ziet er ook Chil uit. Ik ga deze maar eens binnenkort gaan op pikken ^^

    Echt vet dat word vanaf volgende maand weer als een zombie binnen zitten :p

    DIE MP3 hardcore new york minute doet mij dit nu al doen πŸ˜›

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    En.toch weet ik niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant ziet het er wreed uit. Maar aan de andere kant heb ik mijn twijfels bij 16 spelers in zo’n grote wereld en het lijkt voor mij gewoon te veel op singleplayer, maar dan met meerdere spelers. Eerst afwachten.

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    En.toch weet ik niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant ziet het er wreed uit. Maar aan de andere kant heb ik mijn twijfels bij 16 spelers in zo’n grote wereld en het lijkt voor mij gewoon te veel op singleplayer, maar dan met meerdere spelers. Eerst afwachten.

    Waar lees jij 16 spelers???

    De GTA ONLINE BEVAT EEN COUNT VAN 60 spelers+ ai… Nog eens er bij.

    Sommige jets kunnen zelfs 20 spelers vervoeren… Je kan trouwens jouw eigens jets en heli’s persoonlijk laten brengen. Of een auto natuurlijk ook..
    Enz

  6. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Waar lees jij 16 spelers???

    De GTA ONLINE BEVAT EEN COUNT VAN 60 spelers+ ai… Nog eens er bij.

    Sommige jets kunnen zelfs 20 spelers vervoeren… Je kan trouwens jouw eigens jets en heli’s persoonlijk laten brengen. Of een auto natuurlijk ook..
    Enz

    Waar lees jij dat er een COUNT VAN 60 spelers gaat zijn?
    En ik lees overal dat er 16 spelers zijn en nergens 60. Het zou me wel niet verbazen als er 60 spelers zijn , hoe meer hoe beter πŸ™‚

  7. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Waar lees jij dat er een COUNT VAN 60 spelers gaat zijn?
    En ik lees overal dat er 16 spelers zijn en nergens 60. Het zou me wel niet verbazen als er 60 spelers zijn , hoe meer hoe beter πŸ™‚

    De video eronder πŸ™‚

  8. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    De video eronder πŸ™‚

    Waarom zou R* dit op hun website zetten, maar ze zeggen niet dat 16 de max is .http://www.rockstargames.com/V/GTAOnline

  9. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Waarom zou R* dit op hun website zetten, maar ze zeggen niet dat 16 de max is .http://www.rockstargames.com/V/GTAOnline

    Godver.. Ik had het verkeerd verstaan. Dus toch maar 16?? Maar wel 10 in plaats van 20 in een jet..

    42:25… Zie video

  10. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    LoL jammer ,dan maar ff piloot spelen met 10 man πŸ˜›

  11. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=_AI2S2_-Yh0

  12. 1870 XP
    R*forever's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=_AI2S2_-Yh0

    Thanks voor de share..

  13. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    Huh? Die was toch voor morgen? Thanks voor de share..

    Deel 1
    Deel 2 morgen

  14. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Deel 1
    Deel 2 morgen

    Jaaa kwas zo enthousiast dat ik het al vergat :D..

    OT: left for dead in heists, anyone πŸ˜›
    Daarna een huis kopen, een lambo.. Blowing it up. And get some more money. I like it πŸ˜€
    BAD SPORT ALERT πŸ˜€ … JK, Maar in free mode is dit toch niet erg? Daar steel je en knal je toch gewoon voor fun. Hij zal het waarschijnlijk over de modussen hebben…

  15. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    En deel 2
    http://www.youtube.com/watch?v=Xv6tSS9hIBE&feature=c4-overview&list=UUFiHjGyrJux8Rt4e6mUPU-w

  16. 1870 XP
    R*forever's avatar

    En deel 2
    http://www.youtube.com/watch?v=Xv6tSS9hIBE&feature=c4-overview&list=UUFiHjGyrJux8Rt4e6mUPU-w

    Ik Ben te pissed voor woorden,, je Moet maar eens mijn MP3 NYM HC topic zien.

  17. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ondertussen vroeg gaan slapen… HET ZO GELATEN.. En nu pas de part 2 gezien. Echt zeer goede interview! Vergeleken met hun interview van een maand geleden lijkt de prisident van R* north toch echt wel vrij heviger πŸ˜€

  18. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ben bang.. dat ik heel veel tijd in deze game ga stoppen :P.

  19. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    GTA staat al te koop in de PS3 store (70,00)

  20. 53 XP
    optiflex's avatar

    De online game gaat vast een download worden he. Geen dics

  21. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    @ optiflex ik wou dat ook vragen πŸ˜€ ik heb er ook geen extra dics bij gekregen.

  22. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Het game seizoen is geopend! haha. Nu net begonnen aan The last of us, dan volgt Far cry 3 (lenen van iemand), GTA V, Watchdogs en zullen nog wel paar games meer komen

  23. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    @ optiflex ik wou dat ook vragen πŸ˜€ ik heb er ook geen extra dics bij gekregen.

    De online versie staat al op de disc….
    Het wordt geactiveerd via een patch of code.

  24. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Weet iemand met hoeveel man je tegelijk kan in één room?

  25. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Weet iemand met hoeveel man je tegelijk kan in één room?

    16

    5 tekens.

  26. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    16

    5 tekens.

    Dus ook met 16 man in 1 ‘free-mode level game’ online?

  27. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Dus ook met 16 man in 1 ‘free-mode level game’ online?

    16 man is overal het maximum