Forum

Topic: installeren uncharted 3

Anoniem's avatar

Hopelijk kan één van jullie mij helpen. Via ps plus heb ik toegang gekregen tot uncharted 3, maar op de één of andere manier lukt het me niet om deze geïnstalleerd te krijgen.
Er zijn drie bestanden 3d movies, 2d movies en nog één (waarvan ik even de naam vergeten ben). Alles geïnstatleerd, maar hij geeft telkens een foutcode. Opnieuw de onderdelen gedownload, met hetzelfde resultaat. Heeft iemand een oplossing?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    wat is je foutcode? zonder die wordt het maar gissen naar wat er mis kan zijn.

  2. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Heb ooit begrepen dat je de SP gedownload moet hebben, om de MP te kunnen downloaden. Weet niet of je er iets aan hebt, maar anders zou ik het eens in die volgorde proberen. Dus eerst SP downloaden en installeren, en dan de MP…

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb ooit begrepen dat je de SP gedownload moet hebben, om de MP te kunnen downloaden. Weet niet of je er iets aan hebt, maar anders zou ik het eens in die volgorde proberen. Dus eerst SP downloaden en installeren, en dan de MP…

    Het gaat hier om de SP, alleen deze bevat de 2d en 3d movie packs namelijk.

    heb een stukje zitten lezen en het zou aan meerdere dingen kunnen liggen… maar zonder foutcode is het lastig dingen uit te gaan sluiten.

  4. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Heb ooit begrepen dat je de SP gedownload moet hebben, om de MP te kunnen downloaden. Weet niet of je er iets aan hebt, maar anders zou ik het eens in die volgorde proberen. Dus eerst SP downloaden en installeren, en dan de MP…

    Alleen singeplayer is gratis met plus,staat er bij.

  5. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    MP was ook gratis, ooit. En toen gaf het problemen om de SP te downloaden zonder MP. Maar waarschijnlijk heb jij hier dan niets aan.

    Succes!

  6. 1199 XP
    chris65's avatar

    Vanavond ga ik het nog een keer proberen en zal de foutcode opschrijven. Als oplossing geeft hij iig opnieuw downloaden aan. Die heb ik dus al een paar keer uitgevoerd …… Zonder resultaat. Het gaat inderdaad om de singleplayer. MP heb ik al geïnstalleerd, maar die was ook voor niet ps+ leden gratis.

  7. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Vanavond ga ik het nog een keer proberen en zal de foutcode opschrijven. Als oplossing geeft hij iig opnieuw downloaden aan. Die heb ik dus al een paar keer uitgevoerd …… Zonder resultaat. Het gaat inderdaad om de singleplayer. MP heb ik al geïnstalleerd, maar die was ook voor niet ps+ leden gratis.

    Las ergens dat je het volgende kunt proberen:

    – de foute download niet weggooien.
    – opnieuw de game downloaden. (niet in de background en ook niet de PS op z’n screensaver laten gaan, dus om de zoveel minuten even je controlstick bewegen … ff doorbijten dus)
    – na het downloaden de nieuwe download installeren… (dus niet de foutieve)

    kans dat het dan wel werkt, kan het natuurlijk niet garanderen (omdat ik zelf dit issue niet heb) maar wellicht de moeite waard om het te proberen.

    succes alvast 😉

  8. 1199 XP
    chris65's avatar

    Las ergens dat je het volgende kunt proberen:

    – de foute download niet weggooien.
    – opnieuw de game downloaden. (niet in de background en ook niet de PS op z’n screensaver laten gaan, dus om de zoveel minuten even je controlstick bewegen … ff doorbijten dus)
    – na het downloaden de nieuwe download installeren… (dus niet de foutieve)

    kans dat het dan wel werkt, kan het natuurlijk niet garanderen (omdat ik zelf dit issue niet heb) maar wellicht de moeite waard om het te proberen.

    succes alvast 😉

    Bedankt voor je tip. Wordt zeker doorbijten, want per stuk zijn de bestanden ongeveer 12 gb. Had je dit op een site gelezen ofzo?

  9. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Bedankt voor je tip. Wordt zeker doorbijten, want per stuk zijn de bestanden ongeveer 12 gb. Had je dit op een site gelezen ofzo?

    ja, was ff aan het googlen geslagen (op zoek naar mogelijke foutcodes). Kwam deze tip tegen op een forum ergens (weet ff niet meer welke).

  10. 24 XP
    dutchhero's avatar

    Heb deze ook laatst gedownload.

    Je moet alles odwnloaden en unstalleren. Alleen het 3d movie pack kun je annuleren, die is niet noodzakelijk.
    Als je alles hebt geinstalleerd zou het moeten werken

  11. 1199 XP
    chris65's avatar

    Foutcode is 80029564. Ben het bestand van 2d movies weer aan het binnenhalen. Nog 94 min, zucht. Ik hoop dat het dit keer wel lukt en dat de download snelheden bij de ps4 beter zijn. Het ligt namelijk aan het psn, want als ik zelf iets van die grootte binnenhaal is het zo binnen.

    Kleine update. Het is me gelukt om de 2d movies te installeren maar nu kan ik het icoon nergens vinden in m’n spellen lijst. Dan maar weer het solo verhaal downloaden en installeren. Zucht. Dan maar even kunst en kitsch kijken ��

  12. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Eej, nog iemand die Tussen Kunst & Kitsch kijkt! 😛

  13. 1199 XP
    chris65's avatar

    Eej, nog iemand die Tussen Kunst & Kitsch kijkt! 😛

    Jazeker, maar ondertussen is het nog steeds niet gelukt. Soloverhaal is geinstalleerd, maar geen icoontje in mijn spellen lijst. Heel vaag.

  14. 20 XP
    The4thJawa's avatar

    De SP is een toevoeging op de MP (MP is gratis) dus je moet in ieder geval de MP ook downloaden.

    (Heeft bij ook even geduurd voor ik er achter was. 🙁 )

  15. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Foutcode 80029564 dus…dat is echt een rot probleem waar ze bij Sony ondertussen ook nog niet achter zijn.

    Er wordt nog wel vaak vermeld dat je voor de SP download ook de volgende downloads geinstalleerd moet hebben om het te kunnen spelen:
    – SP
    – 2d movies
    – language pack(s)
    – MP
    (-eventueel 3d movies)

    Als je gaat googlen op die foutcode kom je zulke lange lijsten tegen, niet grappig meer.
    mocht bovenstaan dhet niet oplossen, zou ik even verder kijken op dit forum topic op de playstation EU community site.

  16. 1199 XP
    chris65's avatar

    Foutcode 80029564 dus…dat is echt een rot probleem waar ze bij Sony ondertussen ook nog niet achter zijn.

    Er wordt nog wel vaak vermeld dat je voor de SP download ook de volgende downloads geinstalleerd moet hebben om het te kunnen spelen:
    – SP
    – 2d movies
    – language pack(s)
    – MP
    (-eventueel 3d movies)

    Als je gaat googlen op die foutcode kom je zulke lange lijsten tegen, niet grappig meer.
    mocht bovenstaan dhet niet oplossen, zou ik even verder kijken op dit forum topic op de playstation EU community site.

    Bedankt voor de hulp. Deze week is het feest hier in het dorp, dus niet bij machte om de oplossing te proberen. De mp had ik al geinstalleerd, dus dat was in ieder geval het probleem niet. Ik houd je op de hoogte

  17. 1199 XP
    chris65's avatar

    Alles geinstalleerd. Game nergens te vinden in m’n lijst

    Inmiddels de oplossing gevonden. In het menu van de gratis multiplayer, kon ik de solo missie oftewel het verhaal kiezen. Ben inmiddels bezig met het spel en in een chateau aan beland.

    Bedankt voor alle hulp

  18. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Alles geinstalleerd. Game nergens te vinden in m’n lijst

    Inmiddels de oplossing gevonden. In het menu van de gratis multiplayer, kon ik de solo missie oftewel het verhaal kiezen. Ben inmiddels bezig met het spel en in een chateau aan beland.

    Bedankt voor alle hulp

    Goed om te horen dat alles opgelost is… weet ik in het vervolg ook wat ik tegen andere moet zeggen 😀