Forum

Topic: Final Fantasy X/X-2 HD Remaster

Anoniem's avatar

Hallo!

Is deze release date al bekend? Ik lees op het internet veel over release in oktober en andere bronnen zeggen dan weer 31 december.. Word er hierover nog gesproken op de gamescom? Ik vind maar niets over square enix op de gamescom.. Alleen een gamescom trailer van Final Fantasy X..

Thanks!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Hallo!

    Is deze release date al bekend? Ik lees op het internet veel over release in oktober en andere bronnen zeggen dan weer 31 december.. Word er hierover nog gesproken op de gamescom? Ik vind maar niets over square enix op de gamescom.. Alleen een gamescom trailer van Final Fantasy X..

    Thanks!

    Hallo ik snap je probleem zelf is het voor mij ook nog niet duidelijk. Ik denk dat de release nog niet precies bekent is.

  2. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Hallo!

    Is deze release date al bekend? Ik lees op het internet veel over release in oktober en andere bronnen zeggen dan weer 31 december.. Word er hierover nog gesproken op de gamescom? Ik vind maar niets over square enix op de gamescom.. Alleen een gamescom trailer van Final Fantasy X..

    Thanks!

    Hey,

    De releasedatum voor deze game is nog niet bekend en had eigenlijk verwacht dat dit tijdens de GamesCom duidelijk zou worden. Dit is helaas niet het geval, maar ik hem hem wel al gespeeld en hij lijkt toch echt bijna af te zijn. Overigens is 31 december ALTIJD een placeholder voor games en dus nooit de definitieve datum. 🙂

  3. 12 XP
    lenzn99's avatar

    Dus we mogen hem zeker verwachten voor 31 december? (Liefst november, genoeg tijd voor GTA5 dan) 🙂 Ik wil deze HD versie zeker spelen voor dat ik mij de PS4 aanschaf. Het was overigens mijn eerst PS2 game, echt aanrader!