Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Vind het erg duur voor een HDD. Elke willekeurige HDD met de juiste afmetingen kan er in, voor dit geld heb je ook 1TB, bijna een 2TB.

    Heb hier niet heel veel verstand van, en nooit de HDD van de Super Slim vervangen, en weet dus ook niet of die beugel die hier bij zit een speciale of gewoon reguliere is, maar het lijkt mij eerlijk gezegd aan de dure kant.

  2. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    de beugel is de bedoeling da je HDD aan de zijde van je PS3 blijft ( buitenkant ).
    Ik denk ook dat je beter af bent met een HDD die niet van sony zelf is, namelijk veel goedkoper ook.
    grtzzz

    de beugel is de bedoeling da je HDD aan de zijde van je PS3 blijft ( buitenkant ).
    Ik denk ook dat je beter af bent met een HDD die niet van sony zelf is, namelijk veel goedkoper ook.
    grtzzz

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    de beugel is de bedoeling da je HDD aan de zijde van je PS3 blijft

    Nee, precies, gewoon zo’n beugel. Ja, dan ben je dus duur uit.

  4. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Zo … Sorry maar ik schrik me rot van die prijs

    Kan je nog annuleren ?
    Deze combinatie is goedkoper en dan heb je 1TB

    http://tweakers.net/pricewatch/323320/sony-playstation-3-hard-disk-drive-mounting-bracket.html

    http://tweakers.net/pricewatch/289567/western-digital-scorpio-blue-wd10jpvt-1tb-sata-300-8mb-5400rpm.html

  5. 13 XP
    STBM_'s avatar

    Oeihhh, je had beter een hdd kunnen bestellen bij de dixons.
    Daar betaal je 50 euro voor 500 gb en dan krijg je de caddy erbij.

    Heb ik ook gedaan. en alles werkt perfect.

  6. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik heb hem gewoon zonder bevestigingsbeugel er in gedaan en er om een een beetje opgevult (zie duizenden voorbeelden youtube).
    Werkt perfect 😀

  7. 1 XP
    tjallo's avatar

    Ik heb hem gewoon zonder bevestigingsbeugel er in gedaan en er om een een beetje opgevult (zie duizenden voorbeelden youtube).
    Werkt perfect 😀

    Ik denk dat dit niet een goed idee is.

    ___________________________________________________________

    Ik wil zelf ook een playstation 12GB aanschaffen en ik denk dat ik dit ga doen:

    Playstation 3 12gb 150 Euro
    Mounting Bracket 15 Euro
    Harde Schijf 500 GB 40 Euro
    ___________________________
    205 Euro

    In plaats van 300 Euro voor een playstation 500 GB.

    MVG,

    Tjallo