Forum

Topic: Beschadigde data

Anoniem's avatar

Ik heb een prbleem met mijn ps 3.
Ik heb 2 files die beschadigde data is. Alleen als ik hem wil verwijderen blijft t systeem hangen en verwijdert hij deze niet. Wie kan mij met dit probleem helpen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    heb ik ook al voor gehad met Resistance 3 en LBP 2, deze kon ik ook niet verwijderen. 2x blijven proberen, lukt het niet dan het volgende doen…..
    Door standard instellingen te doen, MAAR NIET VERGETEN EEN BACK UP van je SAVE-FILES te maken.
    Als je plus hebt maakt het niet veel uit, zo niet BACK UP maken.
    Bon chance

    heb ik ook al voor gehad met Resistance 3 en LBP 2, deze kon ik ook niet verwijderen. 2x blijven proberen, lukt het niet dan het volgende doen…..
    Door standard instellingen te doen, MAAR NIET VERGETEN EEN BACK UP van je SAVE-FILES te maken.
    Als je plus hebt maakt het niet veel uit, zo niet BACK UP maken.
    Bon chance

  2. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Je hoeft toch niet te verwijderen alles?

    Je kan ook in de veilige modus gaan en dan optie 3 kiezen, die hersteld bij mij altijd alles.

  3. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Heb ik ook paar keer gehad, wat bij mij hielp was gewoon op verwijderen drukken en er bij weg lopen, als je dan een paar uur later kijkt heeft hij hem toch gewoon verwijderd.

  4. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Heb ik ook paar keer gehad, wat bij mij hielp was gewoon op verwijderen drukken en er bij weg lopen, als je dan een paar uur later kijkt heeft hij hem toch gewoon verwijderd.

    mmm moet ik eens een keer proberen over nacht

  5. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Heb ik ook paar keer gehad, wat bij mij hielp was gewoon op verwijderen drukken en er bij weg lopen, als je dan een paar uur later kijkt heeft hij hem toch gewoon verwijderd.

    Hmmm ik heb er ook last van maar dat heb ik niet geprobeerd maar morgen dus even uit testen.

  6. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Hmmm ik heb er ook last van maar dat heb ik niet geprobeerd maar morgen dus even uit testen.

    ik heb het getest en ben nu beide kwijt.
    duurde wel langer dan normaal

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    Let er wel op dat je met PS+ wel moet checken of al je savefiles online staan! Zo niet gewoon alles over kopiëren. Duurt even, maar dan weet je dat je alles hebt. Er zijn ook games die (bij mij in elkgeval) niet overgenomen konden worden naar de online opslag.