Forum

Topic: Assassinds Creed III

Anoniem's avatar

Kan iemand mij vertellen of de uitbreidingen voor Assassinds Creed III hun geld waard zijn? Moet zeggen dat ik mij zeer goed vermaak nu met Assassinds Creed III. Zeer tof spel.

En zou willen weten of Assassinds Creed I en Assassinds Creed II kwa gameplay en game beleving ongeveer hetzelfde zijn als deel 3. Want als dat het geval is dan denk ik dat ik de bundel nog koop voor 6 september in de psn store.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Kan iemand mij vertellen of de uitbreidingen voor Assassinds Creed III hun geld waard zijn? Moet zeggen dat ik mij zeer goed vermaak nu met Assassinds Creed III. Zeer tof spel.

    En zou willen weten of Assassinds Creed I en Assassinds Creed II kwa gameplay en game beleving ongeveer hetzelfde zijn als deel 3. Want als dat het geval is dan denk ik dat ik de bundel nog koop voor 6 september in de psn store.

    ik was vroeger ac fan maar sinds deel 4 niet meer..

    deel 3 is de nieuwste en heeft een nieuwe engine. maar de story suckt echt vergeleken met brotherhood of ac 2..

    ac 2 heeft de beste story
    ac brotherhood is de beste ac
    ac 3 is de best ogende ac maar bevat tal van bugs 🙁
    revelations is kort maar cava
    ac 1 is saai…

    volgens mij ga je de vorige delen slecht vinden omdat je met 3 gestart bent…de vorige delen waren veel minder complex…

    de dlc is het waard als je tegen super powers kan in een ac… ik had de anthology editie, dus ook de dlc. ik vond de dlc overbodig maar velen vinden het nog iets hebben..

    de beste dlc in mijn ogen was die van:

    rdr
    mcla
    jc2
    gta iv
    nfs mw
    cod mw3
    bl1
    bl2
    deus ex

    en nog een paar… maar ac is echt geen aanrader. de dlc is echt overbodig in deze game

  2. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Assassin’s Creed III is zeker een heerlijk spel! De DLC werd over het algemeen goed ontvangen, leuke extra krachten en zo (wolf, beer, eagle, volgens mij of zoiets), maar als vrij kort ervaren en zonder echt boeiend verhaal, niet echt een must-have dus, zoals R* al aangeeft. Maar misschien denken anderen die de DLC wel gespeeld hebben (want ik niet) hier anders over. Er zijn best veel recensies van te vinden her en der.

    AC1 is over te slaan, slechts voor het verhaal belangrijk. En AC2 vond ik (inmiddels samen met AC3) de beste game. Op dit topic heb ik daar ooit eens iets uitgebreider over geschreven:

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?13393-Opinie-Assassin-s-Creed-is-niet-meer-zoals-het-was&highlight=creed

  3. 53 XP
    optiflex's avatar

    AC2 is het beste spel ooit gemaakt in de AC reeks. AC3 was een leuk idee maar veelst kort door de bocht.
    AC RED FLAG moet echt perfect worden wil ik AC reeks blijven kopen.

  4. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Ik heb alleen ACIII gespeeld, wil de andere nog wel graag spelen. Ik vond de game eigenlijk wel tegenvallen, ik vond het klimmen/vechten allemaal niet zo soepel gaan. Voor de rest geen slechte game, maar het verhaal vond ik persoonlijk ook zwak/matig.

  5. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb de seasonpass en die vind ik het geld niet waard. Het verhaal van king washington is vermakelijk, maar binnen een paar uurtjes heb je dat wel uitgespeeld. Voor elke aflevering telde ik een avondje gamen. Je moet zelf beslissen of je voor een kort vermakelijk verhaal dat geld wilt neertellen

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Dankje voor de antwoorden. Hier kan ik daadwerkelijk wat mee. Als ik zo lees dat de meesten zeggen dat de dlc aan de vrij korte kant is denk ik dat ik het maar aan me voorbij moet laten gaan. En wat betreft deel 1 en 2 misschien dat ik toch nog nieuwsgierig ben naar deel 2. Feit is wel dat in de psn shop je nu op haast alles van assassins 65% korting krijgt.

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    Dankje voor de antwoorden. Hier kan ik daadwerkelijk wat mee. Als ik zo lees dat de meesten zeggen dat de dlc aan de vrij korte kant is denk ik dat ik het maar aan me voorbij moet laten gaan. En wat betreft deel 1 en 2 misschien dat ik toch nog nieuwsgierig ben naar deel 2. Feit is wel dat in de psn shop je nu op haast alles van assassins 65% korting krijgt.

    Ik denk ook dat je je geld beter kunt uitgeven aan AC2. Bereid je wel voor op een totaal andere setting en feel. Persoonlijk sprak de setting van de eerste AC delen mij meer aan dan AC3 en waarschijnlijk ook meer dan black flag.

  8. 1870 XP
    R*forever's avatar

    ik heb ac2 al 7 keer uitgespeeld
    brotherhood 5x
    revelations 4x
    ac3 1x

    dus ja, ik heb ze toch allemaal wat gespeeld 🙂