Forum

Topic: bf4 clan ps4

Anoniem's avatar

ik heb een nieuwe clan opgericht voor battlefield 4 ik zoek nieuwe members met een maximaal van 10 members en als er meer belangsteling is ga ik het uitbreiden naar meer members, het maak niet uit of je goed of slecht bent alleen is het belangerijk om samen te werken kijk voor meer info op

http://dutchtacticalreaction.webs.com/

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    maar 10 members?
    het is 64 spelers op PS4

  2. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Je hebt squads van 5 nu toch in BF4? Misschien is makkelijker om voor 15 members te gaan 🙂
    Ik wil je clan best joinen tegen die tijd.

  3. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    maar 10 members?
    het is 64 spelers op PS4

    ja aangezien ik nog niet weet hoe of wat er kan met party chat etc…

    Je hebt squads van 5 nu toch in BF4? Misschien is makkelijker om voor 15 members te gaan 🙂
    Ik wil je clan best joinen tegen die tijd.

    dat is michien wel makelijker om voor 15 te gaan ja kan altijd nog uitbreiden je bent van harte welkom

  4. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    het maak niet uit of je goed of slecht bent alleen is het belangerijk om samen te werken kijk voor meer info op

    http://dutchtacticalreaction.webs.com/

    Dat is het hem, sommige dagen ben ik bij BF3 top, en sommig totaal ruk omdat er geen samenwerking is.

    Ik hou het hier in de gaten, PS4 komt er pas 2014 in, aangezien ik hem niet gepreorderd heb. 😀

  5. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    [quote]Dat is het hem, sommige dagen ben ik bij BF3 top, en sommig totaal ruk omdat er geen samenwerking is.

    Ik hou het hier in de gaten, PS4 komt er pas 2014 in, aangezien ik hem niet gepreorderd heb. :D[/QUOT

    je bent van harte welkom

  6. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    [quote]Dat is het hem, sommige dagen ben ik bij BF3 top, en sommig totaal ruk omdat er geen samenwerking is.

    Ik hou het hier in de gaten, PS4 komt er pas 2014 in, aangezien ik hem niet gepreorderd heb. :D[/QUOT

    je bent van harte welkom

    Heb me aangemeld .
    Kan niet wachten op de ps4..dat het maar vlug 29-11 is!!

  7. 3 XP
    Rob1010's avatar

    Heeeyy,

    Ik zou graag de clan willen joinen. Het enige probleem is ik zit nu op 360 maar ik ga eind november over naar de ps4 😉 en omdat bijna al me vrienden geen verstand hebben en geen ps4 halen zoek ik dus mensen om mee te gamen.
    BF4 hoor je gwn in squads te gamen. Als er nog plek is zou ik het graag horen.

  8. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    Heeeyy,

    Ik zou graag de clan willen joinen. Het enige probleem is ik zit nu op 360 maar ik ga eind november over naar de ps4 😉 en omdat bijna al me vrienden geen verstand hebben en geen ps4 halen zoek ik dus mensen om mee te gamen.
    BF4 hoor je gwn in squads te gamen. Als er nog plek is zou ik het graag horen.

    je bent van harte welkom meld je ff aan op de site http://dutchtacticalreaction.webs.com/ ik speelde ook eerst op de 360 vorige maand verkocht en 29 nov me ps4 ophalen dus ben dan pas online met me account die ik al heb aan gemaakt en inderdaad bf moet je echt in squads spelen anders kan je net zo goed alleen rondrennen zoals is cod
    de kans is groot dat ik een server huur (ff kijken wat dat kost dan en anders een server van dice zelf )
    verder moeten we ff met ze alle maar ff kijken wat voor mode we graag doen en welke type normaal of hardcore

  9. 1199 XP
    chris65's avatar

    De laatste clan die ik had vond ik op zich wel gezellig, maar uiteindelijk ging het meer om rare stunt uit te halen. Persoonlijk houd ik er niet zo van en speel ik liever het doel van het spel. Hoe kijk jij daar tegenaan?

  10. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    De laatste clan die ik had vond ik op zich wel gezellig, maar uiteindelijk ging het meer om rare stunt uit te halen. Persoonlijk houd ik er niet zo van en speel ik liever het doel van het spel. Hoe kijk jij daar tegenaan?

    dat is zeker de bedoeling om bijvoorbeeld met rush voor het doel te gaan en met conquest voor de vlaggen enzovoort dat rare stunten ben ik niet zo heel erg veel van ik bedoel met battlefield is naar mijn mening toch echt dat je samenwerkt om je doel te bereiken

  11. 3 XP
    Rob1010's avatar

    je bent van harte welkom meld je ff aan op de site http://dutchtacticalreaction.webs.com/ ik speelde ook eerst op de 360 vorige maand verkocht en 29 nov me ps4 ophalen dus ben dan pas online met me account die ik al heb aan gemaakt en inderdaad bf moet je echt in squads spelen anders kan je net zo goed alleen rondrennen zoals is cod
    de kans is groot dat ik een server huur (ff kijken wat dat kost dan en anders een server van dice zelf )
    verder moeten we ff met ze alle maar ff kijken wat voor mode we graag doen en welke type normaal of hardcore

    Ik meld me zsm aan zodra ik een gamertag op ps4 heb! Tnx!

  12. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    [quote]Ik meld me zsm aan zodra ik een gamertag op ps4 heb! Tnx![/QUO

    ik zie je online dan tegen die tijd

  13. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Als er nog plaats is heb ik ook wel interesse om me te doen.

  14. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    Als er nog plaats is heb ik ook wel interesse om me te doen.

    ruimte genoeg je bent van harte welkom

  15. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    heb zelf nog nooit mee gedaan aan een clan wel eens in game uit ge nodigt.
    heb alleen nee gezegd van wegen de verplichtingen.
    ik moest perse online komen wanneer het hun uit kwam.

    Kan iemand mij ongeveer uit legen wat nu de bedoeling van een clan is.

    heb niet erg veel mp ervaring vanwege het kinderachtig gedrag van sommige gamers.
    Wel was ik veel met vrienden op BF BC 2 online.

  16. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    heb zelf nog nooit mee gedaan aan een clan wel eens in game uit ge nodigt.
    heb alleen nee gezegd van wegen de verplichtingen.
    ik moest perse online komen wanneer het hun uit kwam.

    Kan iemand mij ongeveer uit legen wat nu de bedoeling van een clan is.

    heb niet erg veel mp ervaring vanwege het kinderachtig gedrag van sommige gamers.
    Wel was ik veel met vrienden op BF BC 2 online.

    een clan is dat je in groeps verband speelt tegen andere clans meestal competetief en naar mijn mening meestal veel te serieus te keer gaan.
    daarom heb ik er een opgericht waar totaal geen verplichtingen zijn om online te komen je komt maar wanneer jou dat uikomt maakt weinig uit of je goed of slecht bent zolang we maar plezier hebben en samenwerken

  17. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    een clan is dat je in groeps verband speelt tegen andere clans meestal competetief en naar mijn mening meestal veel te serieus te keer gaan.
    daarom heb ik er een opgericht waar totaal geen verplichtingen zijn om online te komen je komt maar wanneer jou dat uikomt maakt weinig uit of je goed of slecht bent zolang we maar plezier hebben en samenwerken

    Vet net wat ik zoek gezellig game en als een goed team samen werken krijg je van die epic game moments van.
    en worden dan veelte langen nachten puur om dat het gezellig is.