Forum

Topic: FIFA 14 Demo valt vies tegen

Anoniem's avatar

Zijn er nog meer mensen die zeer teleur gesteld zijn over de demo van FIFA 14 die onlangs is uitgekomen?

De gameplay voelt houterig en lomp aan, daarmee doel ik op het technische gedeelte van de spelers. Zelfs de grootste namen hebben moeite met aannames van de bal.

Veel zelfde voorkomende situaties die je ook zag in FIFA 13, vooral hoe de keeper acteert in een wedstrijd (uitkomen, reddingen). veel redding worden altijd in de voeten gepusht van een inkomende spits van de tegenstander, zodat je alsnog een tegengoal krijgt.

Speelsnelheid is stukken trager geworden vergeleken bij FIFA 13, zelfs als je de speelsnelheid op ‘snel’ zet, erger ik me nog dood.

Het grafische aspect krijgt een dikke onvoldoende van mij. Publiek is minimaal verbeterd, en als je het vernieuwde scorebord linksbovenin het scherm zou weghalen, zou je denken dat je FIFA 13 speelt.

Zijn er dan helemaal geen pluspunten? jawel, maar minimaal. het hoofdmenu draait wel lekker vlot nu. De lay-out hebben ze wat veranderd, een soort windows 8 menu lijkt het nu, met de tegelvormige game-modes.

Nou hoop ik dat de Demo een soort Beta is, en dat het uiteindelijke spel nog verbeterd zal worden/zijn. En het is te hopen dat er een duidelijk dag en nacht verschil is van de PS3 en de PS4 versie van FIFA 14.

Dit is mijn mening over de Demo en die wou ik ff delen met jullie 😉 hoe kijken jullie tegen de FIFA 14 Demo aan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Same for me, niemand kan meer dribbelen, houterig en te langzaam.
    Ik sla een jaartje over =)

  2. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Klopt, maar is ook zeer zeker niet gek ;). Met de komst van de next-gen consoles is de focus op deze versie flink verbeterd. De PS4/Xbone versie zullen dan ook geheel anders zijn ten opzichte van de PS3/X360 versies 🙂

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Klopt, maar is ook zeer zeker niet gek ;). Met de komst van de next-gen consoles is de focus op deze versie flink verbeterd. De PS4/Xbone versie zullen dan ook geheel anders zijn ten opzichte van de PS3/X360 versies 🙂

    Dat hoop ik echt, want met deze current-gen fifa 14 kan ik geen genoegen nemen, dan wordt je bedonderd. Te weinig verandering en verbetering.
    Fingers crossed voor de next-gen Fifa 14

  4. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    100% mee eens , het is meer 13.5 je vernieuwd een paar dingen , doet een paar vreugde dansjes bij en je bent klaar.
    Jaar overslaan er zijn genoeg wel goeie games !

  5. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    100% mee eens , het is meer 13.5 je vernieuwd een paar dingen , doet een paar vreugde dansjes bij en je bent klaar.
    Jaar overslaan er zijn genoeg wel goeie games !

    Ja misschien moet ik ook maar een jaartje overslaan, PES 2014 is het ook niet. Er is ook geen alternatief..

  6. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ook het kappen en draaien gaat heel langzaam maar is in principe ook realistischer.. maar dat maatk de gameplay wel wat trager helaas!!