Forum

Topic: voorraad PS4

Anoniem's avatar

Op een site van een Amerikaanse conculega las ik dat sony voorraad achter de hand houdt, zodat klanten in november een ps4 kunnen kopen. Nu is mij niet duidelijk of dit ALLE klanten zijn en ten tweede of sony deze tactiek ook in Europa toepast. Als dit laatste het geval is, zou dat dan betekenen dat de tweede levering van PS4’s ook in november plaastvind??

Dromen mag natuurlijk altijd, maar zou dit werkelijkheid kunnen worden??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Zou wel super zijn voor de mensen die niet bij de eerste levering zit

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    Zou wel super zijn voor de mensen die niet bij de eerste levering zit

    Zoals ik zelf ….. het gezegde: “de tijd wacht niet op sukkelaars” is in dit geval op mij van toepassing 🙂

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Zoals ik zelf ….. het gezegde: “de tijd wacht niet op sukkelaars” is in dit geval op mij van toepassing 🙂

    Zit je bij de 2e levering?

    Als Sony dat hier in Nederland ook doet weet je zeker dat je je PS4 in december hebt, november wordt m niet voor je 😉

  4. 1199 XP
    chris65's avatar

    Zit je bij de 2e levering?

    Als Sony dat hier in Nederland ook doet weet je zeker dat je je PS4 in december hebt, november wordt m niet voor je 😉

    Ja, wrijf het er maar in …. Ik zit bij de tweede levering 😉 Helaas mis ik de ervaring om als een van de eerste online te zijn. Ben benieuwd hoe dat is.

  5. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ja, wrijf het er maar in …. Ik zit bij de tweede levering 😉 Helaas mis ik de ervaring om als een van de eerste online te zijn. Ben benieuwd hoe dat is.

    Haha, ik leef wel met je mee, ik zou mezelf niet kunnen vergeven als ik te laat was met pre-orderen van de PS4.
    Ik heb zelfs 2 pre-orders staan, alleen die 2e pre-order heb ik voor een vriend zn verjaardag bewaard. Maar als ie m niet wil zal ik aan je denken 😉

  6. Redacteur - 543 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    De kans is groot dat velen die hem perse willen hebben naar Duitsland gaan op de release datum ,aangezien Duitsland een veel grotere voorraad tot haar beschikking heeft dan het kleine Nederland. Ik ga daar ook maar eens kijken denk ik 😉

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    De kans is groot dat velen die hem perse willen hebben naar Duitsland gaan op de release datum ,aangezien Duitsland een veel grotere voorraad tot haar beschikking heeft dan het kleine Nederland. Ik ga daar ook maar eens kijken denk ik 😉

    zo komen we de economische crisis niet uit he 😉 ik bestel hem gewoon hier

    Haha, ik leef wel met je mee, ik zou mezelf niet kunnen vergeven als ik te laat was met pre-orderen van de PS4.
    Ik heb zelfs 2 pre-orders staan, alleen die 2e pre-order heb ik voor een vriend zn verjaardag bewaard. Maar als ie m niet wil zal ik aan je denken 😉

    ik kan me niet voorstellen dat iemand zo’n cadeau overslaat 🙂

  8. 1199 XP
    chris65's avatar

    Bump;)

  9. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    zo komen we de economische crisis niet uit he 😉 ik bestel hem gewoon hier

    ik kan me niet voorstellen dat iemand zo’n cadeau overslaat 🙂

    Nee kan ik me ook niet voorstellen, maar je weet het nooit, en ik ben ook om te kopen hoor! Met een ps4 pre-order valt wel wat geld mee te verdienen denk ik 😉