Forum

Topic: PS3 games op PS4?

Anoniem's avatar

Goedemiddag mede Sensers!

Ik heb al een beetje rondgezocht naar hoe het zit met de games van de playstation 3 op de playstation 4 af te spelen.
Helaas is me dit nog niet echt duidelijk geworden.

Is er iemand die me dat kan uitleggen?

Dus stel:
Ik wil graag GTA 5 spelen. maar het is nog niet zeker of deze op de PS4 komt. Is het dan bijvoorbeeld mogelijk dat ik deze via mijn ps4 download als ps3 game? het PS+ idee?

En het stapeltje PS3 games wat ik nu thuis heb staan? hoe kan ik die spelen op de PS4?

klinkt misschien een beetje retarded maar ik ben nog niet helemaal mee met deze details van de Playstation 4 haha.

Alvast bedankt!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Nee je kunt geen PS3 games op de ps4 spelen
    Heel misschien later met streamen, maar dat zal nog even duren

    Dit staat trouwens vele malen in het forum, en is makkelijk te vinden

  2. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Je kan GEEN ps3 games spelen op ps4, ofwel met de Gaikai service maar dat zal nog even duren.
    En zoals 7th-son zegt, dit is al veel keer gevraagd en verduidelijkt 🙂

  3. 451 XP
    Florian's avatar

    ik bedoelde ook niet de ps3 disc in de ps4 haha.

    Mijn excuus, dan heb ik er overheen gelezen

  4. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Er bestaan geen domme vragen! Misschien interessant voor je om de ‘Gakai service’ dat ergens in 2014 voor de Ps4 komt te googelen. Dat is en word de enige mogelijkheid ps3 spellen te spelen op ps4.

  5. 1 XP
    Erwin123's avatar

    Ik heb een vraag, Kan iemand mij daarmee helpen? Kun je op een ps4 alle games van de ps 1,2,3,4 spelen?
    En Kun je met de ps4 tegen de ps3 gamen? En hoeveel kost online op de ps4?

  6. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    Ik heb een vraag, Kan iemand mij daarmee helpen? Kun je op een ps4 alle games van de ps 1,2,3,4 spelen?
    En Kun je met de ps4 tegen de ps3 gamen? En hoeveel kost online op de ps4?

    op je eerste vraag je kan alleen ps4 games spelen op de ps4 en volgend jaar kan je ps3 games streamen via gaikai
    je kan volgens mij niet met je ps4 tegen ps3 gamen
    en om online te kunnen met je ps4 is 50 euro voor 1 jaar met ps plus of 15 euro voor 90 dagen
    je krijgt dan wel gratis games ellleke maand