Forum

Topic: GTA V: nummerbord

Anoniem's avatar

Ik heb lang nagedacht over een customnummerbord voor gta v en het beste wat ik kon verzinnen was: chillax (meer dan chillen en relaxen). Het leek me toepasselijk voor de gangsterrap die door de speakers pompt…. Wat is jullie creatieve uitbarsting in nummbord land?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    ik wist niet dat het kon, kleuren veranderen dat wist wel πŸ˜€

    gewoon RSCA-75 als dat kan natuurlijk

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    ik wist niet dat het kon, kleuren veranderen dat wist wel πŸ˜€

    gewoon RSCA-75 als dat kan natuurlijk

    Al sinds mcla gebruik ik deze: FU*K911 ^^

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    ik wist niet dat het kon, kleuren veranderen dat wist wel πŸ˜€

    gewoon RSCA-75 als dat kan natuurlijk

    Rsca-75? Heeft dat een betekenis of zijn dat je initialen ? πŸ™‚

  4. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Rsca-75? Heeft dat een betekenis of zijn dat je initialen ? πŸ™‚

    Ik denk dat hij bedoelt de voetbalclub anderlecht.

  5. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik wilde FU*KEM gaan doen, maar ik weet niet hoe ik het moet doen πŸ˜‰

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik wou gisteren eerst FUSRODAH instellen (was wel via de iFruit app), maar toen kreeg ik de melding dat deze al werd gebruikt. Dus heb ik nu maar gewoon PEYJ gedaan :P.

  7. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Bij mij accepteerd hij de app niet. Kaar ja probeer t ook op mijn ipod:)
    Na ja accepteerd wel maar ls customs kan ik niet finishen

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb 5UCK1T69 πŸ˜‰

  9. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik mis creativiteit met dit soort dingen :p

  10. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik mis creativiteit met dit soort dingen :p

    Ik eerlijk gezegd ook dus ben blij dat ik dit eruit kon persen πŸ™‚ Ik wilde eerst Happy Camper, maar dat was te lang

  11. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ik mis creativiteit met dit soort dingen :p

    Me 2.. Heb Champi0n gedaan! Maar je kan maar 1x instellen?? Dus hier moet ik het mee doen πŸ˜›

  12. 876 XP
    Esromeron's avatar

    076Breda

    Breda076 was al bezet πŸ˜‰

    http://oi41.tinypic.com/9jgeip.jpg

  13. 1199 XP
    chris65's avatar

    076Breda

    Breda076 was al bezet πŸ˜‰

    http://oi41.tinypic.com/9jgeip.jpg

    kielegat076 of is dat te lang? πŸ˜‰

  14. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Waarom geeft die aan dat nummerborden al bezet zijn?

  15. 1199 XP
    chris65's avatar

    Waarom geeft die aan dat nummerborden al bezet zijn?

    Omdat een kenteken een uniek nummer moet zijn?

  16. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    2 vragen

    Koop een tank waar kan ik die dan vinden ?
    2de vraag heb me kenteken op me iPod maar hij veranderd niet ideeΓ«n?

    2 vragen

    Koop een tank waar kan ik die dan vinden ?
    2de vraag heb me kenteken op me iPod maar hij veranderd niet ideeΓ«n?

    en kan je de grote heist opnieuw doen zonder de game helemaal opnieuw te spelen ???

  17. 1199 XP
    chris65's avatar

    2 vragen

    Koop een tank waar kan ik die dan vinden ?
    2de vraag heb me kenteken op me iPod maar hij veranderd niet ideeΓ«n?

    en kan je de grote heist opnieuw doen zonder de game helemaal opnieuw te spelen ???

    De tank weet ik niet, want ik ben nog niet zover in het spel …. ik ben pas op punt dat ik een juwelier moet overvallen.
    Het duurde bij mij ook vrij lang voordat het kenteken feitelijk gewijzigd was. De order had ik op 17 september gelijk geplaatst, maar die kwam pas eergisteren door. Ik kreeg een bericht op mijn telefoon (ingame) dat Los Santos customs de order had verwerkt.
    Hij zit ook alleen op voertuigen die van je zelf zijn, zoals die witte auto van Franklin. Misschien is je order nog niet verwerkt of misschien moet je langs de garage van Los Santos om de order te bevestigen (want ik was daar die dag ook geweest).

    ik kwam dit tegen op internet over de rhino tank. Het is niet kopen maar stelen

    http://www.ign.com/wikis/gta-5/Rhino

  18. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    De tank weet ik niet, want ik ben nog niet zover in het spel …. ik ben pas op punt dat ik een juwelier moet overvallen.
    Het duurde bij mij ook vrij lang voordat het kenteken feitelijk gewijzigd was. De order had ik op 17 september gelijk geplaatst, maar die kwam pas eergisteren door. Ik kreeg een bericht op mijn telefoon (ingame) dat Los Santos customs de order had verwerkt.
    Hij zit ook alleen op voertuigen die van je zelf zijn, zoals die witte auto van Franklin. Misschien is je order nog niet verwerkt of misschien moet je langs de garage van Los Santos om de order te bevestigen (want ik was daar die dag ook geweest).

    ik kwam dit tegen op internet over de rhino tank. Het is niet kopen maar stelen

    http://www.ign.com/wikis/gta-5/Rhino

    Jaa , had hem via t internet gekocht dusss

  19. 1199 XP
    chris65's avatar

    Jaa , had hem via t internet gekocht dusss

    Het schijnt wel dat er een levertijd op de tank zit, dus duurt even voordat hij er is. Als je hem voor 16:00 uur besteld, heb je hem de volgende dag in huis πŸ˜‰

  20. 876 XP
    Esromeron's avatar

    2 vragen

    Koop een tank waar kan ik die dan vinden ?
    2de vraag heb me kenteken op me iPod maar hij veranderd niet ideeΓ«n?

    en kan je de grote heist opnieuw doen zonder de game helemaal opnieuw te spelen ???

    Ik heb zelf nog geen tank besteld, maar al wel een boot en een motor. De boot werd afgeleverd bij mijn pier, die ik al wel gekocht had. De motor werd bij de grote garage gezet waar je meerdere auto’s kan bewaren. Ik neem aan dat de tank daar ook word gezet.
    Kleine edit: De motor was er vrij snel, maar de boot duurde ongeveer een half uur voordat hij geleverd was, hou daar rekening mee. Niet dat je er nog 1 besteld omdat je denkt dat het niet gelukt is!

    Met betrekking tot het nummerbord: Als je het nummerbord gemaakt hebt moet je terug naar het customizen van je auto gaan. Daar moet je de ‘order’ verzenden. Let op: Wil je het nummerbord bij de standaard auto van alle drie de karakters moet je het dus ook 3x verzenden!! In het spel krijg je dan (ik kreeg het pas bij opnieuw opstarten) een e-mail van de Los Santos Customs dat je bestelling geplaatst is!

  21. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ik heb zelf nog geen tank besteld, maar al wel een boot en een motor. De boot werd afgeleverd bij mijn pier, die ik al wel gekocht had. De motor werd bij de grote garage gezet waar je meerdere auto’s kan bewaren. Ik neem aan dat de tank daar ook word gezet.
    Kleine edit: De motor was er vrij snel, maar de boot duurde ongeveer een half uur voordat hij geleverd was, hou daar rekening mee. Niet dat je er nog 1 besteld omdat je denkt dat het niet gelukt is!

    Met betrekking tot het nummerbord: Als je het nummerbord gemaakt hebt moet je terug naar het customizen van je auto gaan. Daar moet je de ‘order’ verzenden. Let op: Wil je het nummerbord bij de standaard auto van alle drie de karakters moet je het dus ook 3x verzenden!! In het spel krijg je dan (ik kreeg het pas bij opnieuw opstarten) een e-mail van de Los Santos Customs dat je bestelling geplaatst is!

    Heb al mail gehad waar de f*ck moet hij staan dan :D, me garage staat met auto’s daar komt echt geen tank hoor. denk ik ;$

  22. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Heb al mail gehad waar de f*ck moet hij staan dan :D, me garage staat met auto’s daar komt echt geen tank hoor. denk ik ;$

    Op de website hierboven genoemd vraagt iemand precies hetzelfde. Het antwoord daar is: Je vliegtuig hangar die je bezit. Dus niet de hangar waar je missies mee kan doen, maar die andere. Je kan dan daar kiezen uit je beschikbare voertuigen, zo ook de tank.

    Bovenstaande niet zelf getest, 1 op 1 overgenomen van iemand anders zijn reactie πŸ˜‰

  23. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Op de website hierboven genoemd vraagt iemand precies hetzelfde. Het antwoord daar is: Je vliegtuig hangar die je bezit. Dus niet de hangar waar je missies mee kan doen, maar die andere. Je kan dan daar kiezen uit je beschikbare voertuigen, zo ook de tank.

    Bovenstaande niet zelf getest, 1 op 1 overgenomen van iemand anders zijn reactie πŸ˜‰

    Bij het vliegtuig of bij die van trevor ga nu kijken

    Bij het vliegtuig of bij die van trevor ga nu kijken

    Edit ; hij staat bij de hangar bij het vliegveld

  24. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Bij mij accepteerd hij de app niet. Kaar ja probeer t ook op mijn ipod:)
    Na ja accepteerd wel maar ls customs kan ik niet finishen

    Correctie duurde ff voor mijn nummerbord doorkwam. Maar rij nu met JMVB2503 op mijn plaat:D

  25. 10 XP
    Jordy100000's avatar

    m8ig πŸ˜›

  26. Anoniem -
    2a02:1810:a414:fc00:69d2:3a8f:af43:f.xxx's avatar

    Foxy