Forum

Topic: Gta V

Anoniem's avatar

De graphics zijn geweldig!
Maar hoe komt het dat hij moeite heeft met laden van gebouwen en gebieden.
Bijv. je rijd naar een flat en pas 30 meter van te voren komt het tevoorschijn 😮

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 382 XP
    e-man's avatar

    De ps3 kan de prachtige graphics niet allemaal aan in een grote omgeving, niet alle dingen kunnen tegelijk worden geladen en dan krijg je dat dus. Op een evt ps4/pc release zal je minder van dat soort pop up hebben.

  2. 247 XP
    robinho123's avatar

    kan je trouwens wel een hoer oppikken ik kan alleen de stripclub in zijn er wel gewoon hoeren

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    kan je trouwens wel een hoer oppikken ik kan alleen de stripclub in zijn er wel gewoon hoeren

    Kick je op digitale hoeren? :P. Enige keer dat ik ze ben tegen gekomen was bij een missie. Verder zitten ze er volgens mij niet in.

  4. 53 XP
    optiflex's avatar

    Ja je kan een hoer oppikken chillen meestal in de avond dichtbij de striplcub

  5. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Kick je op digitale hoeren? :P. Enige keer dat ik ze ben tegen gekomen was bij een missie. Verder zitten ze er volgens mij niet in.

    Serieus?? De hele stad zit vol met hoeren, zelfs het dorpje waar Trevor zn trailer staat! Uiteraard moet het wel nacht zijn