Forum

Topic: Psn account op meerdere ps3 consoles en een ps4 console

Anoniem's avatar

Hallo allemaal Ik had een vraag ik deel mijn account met mijn neefje en nou ben ik van plan om de season pass voor cod ghosts te kopen in de ps store nou had Ik gelezen dat je hem ook mee kan nemen naar de ps 4 en hem daarop kan activeren maar nou zit ik dus met de vraag kan mijn neefje hem dan alsnog op de ps 3 gebruiken of krijgt hij dan de melding dat hij hem niet kan gebruiken vanwege die regel dat er maar twee consoles voor een account gebruikt mag worden en kan ik dan alsnog dit zelfde account op de ps 4 gebruiken.

Alvast bedankt voor de antwoorden als jullie die weten.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 reactie

  1. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Sony laat je indd op 2 console’s delen maar ik weet niet zeker of je de season pas van de PS3 naar de PS4 kan overzetten terwijl die op 2 verschillende console’s actief blijft. Zowel, speelt je neefje op een eigen PS3? Want anders zou je denk ik via http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/ je eigen PS3 moeten deactiveren zodat je neefje de pas kan gebruiken.