Forum

Topic: Jezelf voorstellen

Anoniem's avatar

Hallo PSX-Sense Staff en leden,

Ik ben zelf pas 2 weken lid van PSX-Sense en wilde me eigenlijk voorstellen, maar na wat zoeken op het forum zag ik helemaal geen voorstel topic, dus vandaar dat ik die dan maar aanmaak.
Het is heel simpel, je zegt gewoon wat standaard dingen over jezelf, zodat iedereen een beeld krijgt van wat voor soort iemand je bent!

Ik zal maar beginnen.

Ik ben Thomas, ik ben 17 jaar en doe momenteel 5 HAVO.
In mijn vrije tijd doe ik graag aan gamen ofcourse. Ik heb daarbij niet echt een bepaald Genre wat ik graag speel. Ik vind alles best als het maar geen Horror is, daar heb ik een hekel aan.
Het leukste aan gamen vind ik om je ervaringen te kunnen gamen, dus game ik ook graag samen met iemand!
Verder houd ik me graag bezig met sport, lekker zelf actief bezig zijn is het best, maar af en toe op het gemak wielrennen, cyclocross of voetbal kijken achter de TV vind ik ook helemaal prima!
( Voor de mensen die het willen weten ben ik een Vitesse supporter! )
Ik woon in Drunen (Brabant), een gemiddeld wat groter dorp, in de buurt van de Efteling.
Ik vind het verder ook leuk om lezen over de nieuwste nieuwtjes over Games en over de Playstation. Dus vandaar dat ik me heb aangesloten bij PSX-Sense.

Als er nog iets is wat ik niet heb vertelt, mag je dat vragen!

En ik hoop dat er nog meer mensen zich voor gaan stellen,
Zodat iedereen een globaal beeld van elkaar zal krijgen!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. Mechromancer's avatar

    http://31.media.tumblr.com/tumblr_m5m88xcef31rxevt4o1_500.gif!!!!!

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Jurgen, 20 jaar
    Kom oorspronkelijk uit zaandam maar woon in heerhugowaard
    Hou van gamen en zit bij de lokale radiozender. Voor verdere info kan je me een prive mail sturen want ik ben niet iemand die altijd forums in de gaten houd:)

  3. 1 XP
    phasma's avatar

    Ik ben Kevin,
    20 jaar en ben net lid geworden van psx-sense.
    ik kom uit Lelystad en ben gejoind omdat ik graag het nieuws rond de consoles en games in de gaten houdt

  4. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik ben Kevin,
    20 jaar en ben net lid geworden van psx-sense.
    ik kom uit Lelystad en ben gejoind omdat ik graag het nieuws rond de consoles en games in de gaten houdt

    Dan zit je hier op de juiste plek 😉 ! Leuke nickname trouwens.

    @Skysurprise – Erg uitgebreide voorstelling van jezelf. Heb je het tot nog toe goed naar je zin hier? 🙂

  5. 253 XP
    lauwie's avatar

    Leuk topic

    Hey, ik ben Laurens. 17 jaar.

    Net zoals iedereen houd ik ook van gamen, echter heb ik daar steeds minder tijd voor/zin in. Ik speel eigenlijk alleen maar mainstream shooters, echter speel ik ook een paar indie games op de PC. Naast gamen speel ik ook bas gitaar en akoestische gitaar op niveau. Ik zit in 5 havo, sport niet al vind ik het wel leuk. Ik vind het ook leuk om nieuws te volgen, zowel gaming-, iphone- en linux- nieuws.

    groetjes uit Emmeloord, flevoland

  6. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Hoi ik ben jurgen en doe woody woodpekker na.

  7. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    @Sensu

    @Skysurprise – Erg uitgebreide voorstelling van jezelf. Heb je het tot nog toe goed naar je zin hier? 🙂

    Ja, leer hier veel over de dingen waar ik veel van wil weten haha!

  8. 171 XP
    Gilles's avatar

    Hallo iedereen,

    Ik ben Gilles zoals jullie wel kunnen afleiden uit mijn nickname en ik ben een Belg (Belgisch Limburg). Ik ben hier verzeild geraakt doordat ik elke dag de nieuwtjes probeer bij te houden over de PS4, Call of Duty: Ghosts en Watch_Dogs (de must haves bij de release, spijtig wel van Watch_Dogs dat ie wordt uitgesteld). Het viel mij op dat hier snel, veel en duidelijk nieuws werd gebracht over de game-industrie en dat heb ik wel graag, dus besloot ik mij maar aan te melden hier.
    Verder kan ik jullie vertellen dat ik 19 jaar ben en de laatste tijd mij toespitst op het spelen op de console (PS3 in mijn geval) voor zover mijn studies dit toelaten. Heb in het verleden even overgeschakeld op het PC-Gamen, maar ik vond het niet zo gezellig als lekker lui in bed of de zetel gamen. Ik kijk dus vooral uit naar wat de PS4 mij gaat brengen.

    Voor de rest ben ik ook wel geïnteresseerd in allerlei multimedia gerelateerde dingen dus ik kijk graag rond op websites gelijk deze.

  9. 247 XP
    robinho123's avatar

    mijn naam is dani ben 15 jaar hobby natuurlijk gamen, voetbal en kickboksen, sport dan ook voetal en kickboksen, favoriete games gta5 black ops 2 en mw3. ben supporter van ajax. heb seizoenskaart. ik weet niet hoe lang ik al lid ben ik denk ongeveer 6 maanden. ik woon in amsterdam. zit in de 4e klas doe kader richting handel en administratie. verder vind ik het leuk om te voetballen kickboxen gamen en met de hond lange stukken te lopen.

  10. 4 XP
    Brendita27NL's avatar

    Goedemorgen allemaal,

    Ik ben Brenda 29 jaar kom uit de Zaanstad en ben helemaal gek van Gamen op de PS3 en films kijken.
    Ben sinds vandaag lid kende deze site nog niet en vind het helemaal top! ga zo door

  11. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    hallo