Forum

Topic: Hey PS fans ik heb een vraag .

Anoniem's avatar

Ik wil vrienden online om mee te gamen , ik ben Vlaming maar begrijp perfect

de Vlaamse dialecten , Nedelands is ook geen probleem .

Ik wil dan ook mijn vrienden lijst uitbreiden met gamers die online serieus nemen , je moet ook weten dat ik niet zo goed ben online maar om serieus te racen of in coup wat te doen ben ik te vinden .

Ook in FPS kan ik een beetje mijn plan trekken maar daar ben ik het zwaks
in .

Iedereen die wil in mijn vriendenlijst op ps3 en ps4 plaats hier je naam of stuur me een vriend invite op ps3 of na de release op ps4 .

P.S. Ik blijf ook actieve spelen op ps3 terwijl ik een ps4 heb . BV GT6 staat al gepreordert

Bedank voor jullie aandacht en als je wil stuur me maar een invite .
mijn nicknaam is : tyger169

Vele groeten

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Zal je zo toevoegen 😉 (ben ryanhellyeah)

  2. 171 XP
    Gilles's avatar

    Wanneer de PS4 er is zal ik je ook toevoegen, met mijn nieuwe PSN account. Ik speel wel hoofdzakelijk CoD en in de toekomst Watch_Dogs, GTA V?, inFamous, …

  3. 1061 XP
    megafire777's avatar

    We zijn al vrienden dus invite me maar eens:D

  4. 5795 XP
    tyger1's avatar

    We zijn al vrienden dus invite me maar eens:D

    klopt jij staat er al in en ik vind dit tof

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    je mag mij ook wel toevoegen hoor,
    Ik heb alleen nu geen console, dus als ik de ps4 heb dan accepteer ik je!

    Skysurprise is mijn naam.

  6. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Ik heb een vriendenlijst waar ik amper wat mee doen en ik vraag me af…hoe verwijder je vrienden?..

  7. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik heb een vriendenlijst waar ik amper wat mee doen en ik vraag me af…hoe verwijder je vrienden?..

    driehoekje, verwijderen, wachten, heeeeeeeeeeeeel lang wachten, één vriend verwijderd.

  8. 1 XP
    Ironpino's avatar

    Ik stap over van de PC naar PS4. PSN accountje aangemaakt onder de nick: Iron_Pino
    Helaas stappen mijn vrienden niet over dus ben naarstig op zoek naar toffe gasten om mee te gamen (killzone, destiny, watchdogs staan op de lijst).

    Dus voeg me toe als je vriendenlijst nog niet vol genoeg is 🙂

  9. 103 XP
    xleukx's avatar

    Voeg mij toe op ps3 =xleukx.
    Ik speel vooral nu borderlands 2.black ops2 en sommige andere spellen

  10. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik val onder dezelfde categorie gamer als tyger1. Vlaamse dialecten beheers ik wat minder, want ik ben Nederlander. Eerlijk gezegd game ik zelden tot nooit met een headset. Als je dit geen beperking of belemmering vind, voeg me dan toe. Ik speel voornamelijk bf4 en loop/ren dan gewoon achter je aan 😉

    nick is Happy_Camper_78 (zeg er wel even bij dat je van psx-sense bent)