Forum

Topic: Waarschijnlijk volgende week PS4 bundels beschikbaar in NL

Anoniem's avatar

Beste Psx members

Een paar dagen geleden heb ik via Twitter aan Sony Playstation gevraagd wanneer de PS4 bundels beschikbaar zijn in Nederland. Jammer genoeg kreeg ik hier geen antwoord op, maar vanmiddag toch meer informatie verkregen toen ik Psx-sense op twitter had vermeld.
[ATTACH]2477[/ATTACH]

@psxsense @Patricktoch Morgen krijgen alle retailers de finale info, het is dan aan hen om het zsm online te zetten

Hopelijk zijn de PS4 bundels volgende week beschikbaar.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

28 reacties

  1. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Mooi! Zaterdag ff Media Markt bellen om me pre-order details te bespreken πŸ˜‰

  2. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Mooi! Zaterdag ff Media Markt bellen om me pre-order details te bespreken πŸ˜‰

    Ja toch, werd echt tijd.

    Oow, ik zie dat mijn foto wel heel erg klein is terwijl die groot hoort te zijn. Iemand een idee hoe ik die groter maak?

  3. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Nice! Hoop dat ik dan eindelijk mijn pre-order kan maken!!!

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    dat er bundels komen dat was al langere tijd voor 100% zeker rond eind oktoberen/of tegen release 29nov zal daar meer nieuws over te horen zijn, en ieder die gepreorderd of gereserveerd , en die dat op tijd gedaan hebben en recht hebben op een ps4 op 29 nov zal daar alvorens een bericht van krijgen om dat om te zetten in een bundel naar keuze,
    het lijkt me wel verstandig,omdat toch alvorens bij je winkel dat toch te laten weten dat je voor een bundel gaat, zodat je zeker bent dat ze een bundel op je naam reserveren, voor dat iemand anders je voor is, en je niet een mis loopt.
    is je wel aanteraden.

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    dat er bundels komen dat was al langere tijd voor 100% zeker rond eind oktoberen/of tegen release 29nov zal daar meer nieuws over te horen zijn, en ieder die gepreorderd of gereserveerd , en die dat op tijd gedaan hebben en recht hebben op een ps4 op 29 nov zal daar alvorens een bericht van krijgen om dat om te zetten in een bundel naar keuze,
    het lijkt me wel verstandig,omdat toch alvorens bij je winkel dat toch te laten weten dat je voor een bundel gaat, zodat je zeker bent dat ze een bundel op je naam reserveren, voor dat iemand anders je voor is, en je niet een mis loopt.
    is je wel aanteraden.

    Niet te hard juichen, volgens bol.com komen de Killzone bundels niet tijdens de launch naar Nederland.

  6. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Niet te hard juichen, volgens bol.com komen de Killzone bundels niet tijdens de launch naar Nederland.

    Dat is de reinste bullshit! Je hebt toch nu de tweet van de officiele PlayStation_NL account gelezen? Dat wat Bol.com op hun site heeft staan is alleen maar een placeholder, aangezien ze nog geen officiele informatie hebben, dat wordt morgen dus geregeld! Uiteindelijk mag je dus iig verwachten dat de Killzone bundels tijdens launch beschikbaar is, aangezien dat ook in alle andere landen in EU zo is πŸ˜‰

  7. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Hoop dat ik 1 vd 2 controllers van een rode kleur kan voorzien

  8. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Dat is de reinste bullshit! Je hebt toch nu de tweet van de officiele PlayStation_NL account gelezen? Dat wat Bol.com op hun site heeft staan is alleen maar een placeholder, aangezien ze nog geen officiele informatie hebben, dat wordt morgen dus geregeld! Uiteindelijk mag je dus iig verwachten dat de Killzone bundels tijdens launch beschikbaar is, aangezien dat ook in alle andere landen in EU zo is πŸ˜‰

    Had het via Facebook gevraagd en toen zeiden ze dat de Killzone bundels een apart worden aangeboden en niet te pre-orderen zijn. Mogelijk komen er nog andere bundels.

  9. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Hoop dat ik 1 vd 2 controllers van een rode kleur kan voorzien

    Kerel wat heb je toch met die rode controller?? (-;

    Ga er maar niet van uit dat je deze bij een bundel krijgt.
    Meestal is het een losse verkoop waarbij je een rode of andere kleur controller kan kopen.

    Zal ook veel tijd in gaan om iedereen te vragen welke kleur controller ze willen.
    Lijkt me onwaarschijnlijk.

  10. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Hopelijk zijn de PS4 bundels volgende week beschikbaar.

    Dat zou mooi zijn, maar ik denk toch echt pas op 29 november πŸ˜‰ πŸ˜‰

    flauw……

  11. 821 XP
    Crusader's avatar

    Dat zou mooi zijn, maar ik denk toch echt pas op 29 november πŸ˜‰ πŸ˜‰

    flauw……

    Je was me al voor…:p

  12. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Dat zou mooi zijn, maar ik denk toch echt pas op 29 november πŸ˜‰ πŸ˜‰

    flauw……

    Haha ik zat erop te wachten.

  13. 362 XP
    Coelers's avatar

    Had gehoopt dat we vandaag wel wat zouden horen van de meeste leveranciers. Ik hoop echt dat er een bundel komt met Knack!

  14. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Had het via Facebook gevraagd en toen zeiden ze dat de Killzone bundels een apart worden aangeboden en niet te pre-orderen zijn. Mogelijk komen er nog andere bundels.

    dus je bent dan weer genaaid als je hem al heb gepreorderd

  15. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Kerel wat heb je toch met die rode controller?? (-;

    Ga er maar niet van uit dat je deze bij een bundel krijgt.
    Meestal is het een losse verkoop waarbij je een rode of andere kleur controller kan kopen.

    Zal ook veel tijd in gaan om iedereen te vragen welke kleur controller ze willen.
    Lijkt me onwaarschijnlijk.

    Ik wil diegene die ik gebruik onderscheiden van de andere en rood is in mijn ogen een mooie kleur:)

  16. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Jongens geef de hoop niet op!
    Als leveranciers ( Zoals bol.com ) vrijdags die informatie heeft gekregen,
    dan kunnen ze dat niet zo 1,2,3 op de site zetten ofzo.
    Omdat die lui ook een weekend hebben, denk ik dat ze ermee wachten tot na dit weekend!

    Misschien is er nog hoop voor ons!

  17. 1199 XP
    chris65's avatar

    Van Nedgame ook nog niks gehoord, maar waarschijnlijk worden eerst de mensen van de eerste levering ingelicht.

    Misschien een offtopic vraag, maar wat gebeurd er nu met al die losse preorders? Worden die op het laatste moment in een bundel doos gedaan of zo? Of is er hoop dat wanneer ik bij mijn keuze blijf voor losse componenent, ik alsnog bij de eerste levering kom?

  18. 171 XP
    Gilles's avatar

    Van Nedgame ook nog niks gehoord, maar waarschijnlijk worden eerst de mensen van de eerste levering ingelicht.

    Misschien een offtopic vraag, maar wat gebeurd er nu met al die losse preorders? Worden die op het laatste moment in een bundel doos gedaan of zo? Of is er hoop dat wanneer ik bij mijn keuze blijf voor losse componenent, ik alsnog bij de eerste levering kom?

    Die losse pre-orders zullen waarschijnlijk aan de eerstvolgende op de wachtlijst worden gegeven.

  19. 1199 XP
    chris65's avatar

    Die losse pre-orders zullen waarschijnlijk aan de eerstvolgende op de wachtlijst worden gegeven.

    Dat hoop ik dan ook, want dan laat ik mijn losse preorder staan. Heb er wel 85 euro voor over om op te schuiven naar de eerste levering πŸ™‚

  20. 362 XP
    Coelers's avatar

    Pff had wel verwacht dat we ondertussen iets meer zouden weten. Op welke bundel hopen jullie?

  21. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Pff had wel verwacht dat we ondertussen iets meer zouden weten. Op welke bundel hopen jullie?

    Call of Duty Ghosts, Battlefield 4 of FIFA 14, aangezien dat de games zijn die ik bij launch wil.

  22. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ik wil BF4, AC4 en KZ:SF bij de launch en hoop op een KZ bundel, omdat deze waarschijnlijk het duurste wordt.

  23. 249 XP
    Timon's avatar

    Volgens de site van Game Mania weten we het uiterlijk eind Oktober πŸ™‚

  24. 171 XP
    Gilles's avatar

    Ik hoop op een Call of Duty bundel aangezien dit voorlopig het enige spel is wat ik bij de launch koop, dus dit zou het wel heel voordelig maken πŸ˜€

  25. 1199 XP
    chris65's avatar

    ik heb Killzone en Battlefield geprorderd dus ook op zo’n bundel

    Ik hoop op een Call of Duty bundel aangezien dit voorlopig het enige spel is wat ik bij de launch koop, dus dit zou het wel heel voordelig maken πŸ˜€

    Als ik het bericht op de site mag geloven, ben je dus geen hardcore gamer πŸ˜‰

  26. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ben net bij de Media Markt geweest, waar ik mijn pre-order heb staan, en heb hem aangepast naar de Killzone SF ultimate bundel + Fifa 14 erbij πŸ˜‰

    Komt helemaal goed.. Nu hopen op nachtlaunch πŸ˜€

  27. 171 XP
    Gilles's avatar

    Als ik het bericht op de site mag geloven, ben je dus geen hardcore gamer πŸ˜‰

    Haha ben inderdaad geen hardcore gamer ;), ben wel vanzinnes om op de PS4, meer tactisch gericht en in teamverband te gaan spelen πŸ˜€

  28. 49 XP
    tomboere's avatar

    Jongens geef de hoop niet op!
    Als leveranciers ( Zoals bol.com ) vrijdags die informatie heeft gekregen,
    dan kunnen ze dat niet zo 1,2,3 op de site zetten ofzo.
    Omdat die lui ook een weekend hebben, denk ik dat ze ermee wachten tot na dit weekend!

    Misschien is er nog hoop voor ons!

    Bart smit is nu wel met 2 bundels aan gekomen maar die Zijn al uitverkocht! Verder is er nog niet zo veel meer nieuws dus dat wordt nog ff wachten 😞

    Ben net bij de Media Markt geweest, waar ik mijn pre-order heb staan, en heb hem aangepast naar de Killzone SF ultimate bundel + Fifa 14 erbij πŸ˜‰

    Komt helemaal goed.. Nu hopen op nachtlaunch πŸ˜€

    Bedoel je dat je al een bundel hebt πŸ˜‰ ? Dat Zou chill Zijn πŸ˜‰

    Pff had wel verwacht dat we ondertussen iets meer zouden weten. Op welke bundel hopen jullie?

    Ik heb nu nog de normale preorder maar jammer genoeg de 2e lading πŸ™ is het ΓΌberhaupt wel mogelijk om de 2e lading preorder te upgraden naar een bundel? Als dat kan Zou ik Graag de ultimate bundel willen met ac black flag in plaats van killzone sf als dat kan ! Maar killzone sf ultimate bundel lijkt me anders ook wel gaaf! Hoop dat we snel meer nieuws krijgen (hoop aan eind Oktober) !!

    Ik wil BF4, AC4 en KZ:SF bij de launch en hoop op een KZ bundel, omdat deze waarschijnlijk het duurste wordt.

    Precies wat ik wil maar ik twijfel nog tussen cod ghost en bf4