Forum

Topic: Assassins Creed 4 Black Flag

Anoniem's avatar

Simpele vraag :

Assasins Creed 4 voor de Playstation 3 of de Playstation 4.

Ik ga de PS4 pas ergens januari 2014 halen, mits die niet uitverkocht is en ik langer moet wachten.

Dus tot die tijd wil ik natuurlijk gewoon op de PS3 gamen.
Voorlopig ben ik zoet met Battlefield 3 en MW3.

Zowiezo wordt Battlefield 4 en Ghost next gen voor mij, puur omdat Battlefield 4 meer mensen aan kan dan op de huidige gen.

Bij AC4 weet ik het niet, misschien toch nog voor de PS3, om mij eigen zoet te houden.. of toch even wachten op next gen ?
(Ben namelijk niet echt overtuigd genoeg om next gen AC4 te halen ,zelfde verhaal eigenlijk met COD Ghost)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    ‘T is de vraag of er in Januari weer vrije voorraad is de van de PS4, ik denk het niet aangezien de 2e lading dan pas komt…
    Dus of meteen naar een winkel gaan en pre-orderen of toch nog wat op de PS3 gaan spelen.

  2. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ja dat idee had ik ook.

    Dan denk ik toch maar AC4 voor de PS3, ben ik weer eventjes zoet, waardige afsluiten voor mij voor de PS3.

    Maar inderdaad wat je zegt, als dat misschien pas de 2de lading komt, kan het weleens duren voordat ik een PS4 heb inderdaad. (acht, veel kinderziektes zijn er misschien uitgevist)

  3. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Ik twijfel of ik hem zou kopen bij de Ps4…

  4. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ik heb besloten om hem toch te kopen voor de PS3. Heb hem vandaag gehaald bij FRS.

  5. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Er is hoogstwaarschijnlijk geen vrije voorraad in januari, ik had een pre-order staan voor de eerste batch maar die heb ik laten verwijderen ivm examens. Toen vroeg ik wanneer ik m wel kon verwachten en toen zeiden ze dat ze m in mei aan me garandeerden, waarschijnlijk is de vraag naar PS4’s dan een beetje afgezakt en zullen mensen ze gewoon kunnen kopen.