Forum

Topic: enquete videogames

Anoniem's avatar

Beste lezer,
Speel jij graag videogames en kom je uit Nederland? Help mij dan met het invullen van een enquête over videogames. Deze enquête maakt deel uit van een klein onderzoek in het kader van mijn studie ‘Wereldgodsdiensten/Religiewetenschap’. Het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 10 minuten en is volledig anoniem. Je helpt mij hier ontzettend mee.
Heb je interesse? Surf dan naar het volgende adres:
https://www.enquetesmaken.com/s/df58827

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Hmmm. Ik zal m invullen, maar die connectie tussen videogames en godsdiensten mag je nog eens uitleggen…

  2. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Done…

    vraag 10 is overigens niet geheel duidelijk. Gezien mensen met een full time baan over het algemeen geen “huidige” opleiding doen.

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Check. Succes.

  4. 1199 XP
    chris65's avatar

    Beste lezer,
    Speel jij graag videogames en kom je uit Nederland? Help mij dan met het invullen van een enquête over videogames. Deze enquête maakt deel uit van een klein onderzoek in het kader van mijn studie ‘Wereldgodsdiensten/Religiewetenschap’. Het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 10 minuten en is volledig anoniem. Je helpt mij hier ontzettend mee.
    Heb je interesse? Surf dan naar het volgende adres:
    https://www.enquetesmaken.com/s/df58827

    Ingevuld, maar ik ben wel benieuwd naar het doel van het onderzoek en resultaten.

  5. Mechromancer's avatar

    Done

    Zo videogames en god diensten?

  6. 171 XP
    Gilles's avatar

    Heb het ook even ingevuld, voor een Belg is het wel niet heel duidelijk hoe het zit met die richtingen bij vraag 10. Wij gebruiken andere benamingen, maar ik veronderstel dat WO = Universitaire richting

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    Heb het ook even ingevuld, voor een Belg is het wel niet heel duidelijk hoe het zit met die richtingen bij vraag 10. Wij gebruiken andere benamingen, maar ik veronderstel dat WO = Universitaire richting

    Ja, wo is universitair niveau

  8. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb het ook even ingevuld, voor een Belg is het wel niet heel duidelijk hoe het zit met die richtingen bij vraag 10. Wij gebruiken andere benamingen, maar ik veronderstel dat WO = Universitaire richting

    Kan het me voorstellen dat dat ook verwarring veroorzaakt, maar om eerlijk te zijn meld hij wel in z’n berichtje:

    Speel jij graag videogames en kom je uit Nederland?

    Maar goed WO = Wetenschappelijk Onderwijs (dus inderdaad universitair niveau)

  9. 171 XP
    Gilles's avatar

    Kan het me voorstellen dat dat ook verwarring veroorzaakt, maar om eerlijk te zijn meld hij wel in z’n berichtje:

    Speel jij graag videogames en kom je uit Nederland?

    Maar goed WO = Wetenschappelijk Onderwijs (dus inderdaad universitair niveau)

    Achja, heb ik over het hoofd gezien 😀 zal wel niet veel uitmaken 😉

  10. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Achja, heb ik over het hoofd gezien 😀 zal wel niet veel uitmaken 😉

    Vast niet, gezien alles anoniem is haha

  11. 2457 XP
    peyj's avatar

    Vond het wel een beetje rare verwoording bij één vraag. Daar leek het er bijna op alsof jij geloofd dat de personages waarmee je speelt een ziel hebben.

  12. 321 XP
    The_darknessking's avatar

    Heb hem voor je ingevuld 😉

  13. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    ingevuld en succes ermee

  14. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Done

    Ben benieuwt naar de uitkomst en het doel van de enquête.

  15. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ingevuld, veel succes!

  16. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Done

    Ben benieuwt naar de uitkomst en het doel van de enquête.

    wil het doel ook wel weten… geloof en games?

  17. 2457 XP
    peyj's avatar

    wil het doel ook wel weten… geloof en games?

    Opzicht is het wel interessant als je wel gelovig bent (in het opzichte “ik geloof in de 10 geboden”) hier wel in RL naar leeft maar virtueel dit overboord gooit. Ben je dan hypocriet of zit het toch anders? Toen Bioshock 3 uitkwam was er ook een hoop gezeur over een jongen die de doop scene erg vond. Het zal net zo’n eindeloze discussie blijven als geweld in games.

  18. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Heb effe voor je ingevuld.
    Sucsses verder ermee! 😉