Forum

Topic: Ps4 account

Anoniem's avatar

Hallo!

Ik ben al een tijdje op zoek naar info in verband met een account op de ps4.
Na dik 9 jaar ben ik mijn kinderachtige accountnaam best wel moe, dus zou graag een andere naam willen op de ps4, maar ik wil ook graag mijn vriendenlijst behouden en mijn trophies.
Is dit mogelijk?
Of kan ik eventueel een nieuwe account aanmaken op hetzelfde emailadres?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Helaas is je PSN naam veranderen (nog) niet mogelijk! Ik heb wel ander goed nieuws voor je, mocht je echt je PSN naam zat zijn! Je echte naam zal je denk ik niet zat zijn 😉

    http://www.psx-sense.nl/150007/gebruik-je-eigen-naam-op-het-psn-vanaf-de-launch-van-de-ps4/

  2. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Hallo!

    Ik ben al een tijdje op zoek naar info in verband met een account op de ps4.
    Na dik 9 jaar ben ik mijn kinderachtige accountnaam best wel moe, dus zou graag een andere naam willen op de ps4, maar ik wil ook graag mijn vriendenlijst behouden en mijn trophies.
    Is dit mogelijk?
    Of kan ik eventueel een nieuwe account aanmaken op hetzelfde emailadres?

    nee naam veranderen is niet mogelijk, maar je kan wel een nieuwe ps4 account aanmaken,(dat wist je al) en je ps3 emailadres op je ps4 gebruiken,
    en op je ps3 een nieuwe emailadres op plaatsten,
    het beste raad is die ik je geven kan is je oude ps3 account behouden en die ook gebruiken voor de ps4, en zowel voor de ps3
    zal handig zijn met je PlayStation Plus-lidmaatschap,

  3. 40 XP
    bartjeuh55's avatar

    Ok, dan maar behouden! Hopelijk kan je je echte naam ook in games gebruiken 😀
    Dankje!

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Ja hoor,
    je echte naam kun je ook gebruiken,
    Tenzij iemand anders die naam al gebruikt.
    Even de tijd nemen,
    om een goede naam te bedenken,
    voordat je een keuze maakt.

    gewoon je oude account naam behouden;)

  5. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Je echte naam kan je alleen gebruiken als je een master account hebt, anders niet. En sub-account kan je niet veranderen naar een master account.

    “Can my child’s PS3 sub-account be changed to a master account on the PS4 system once they are past the age of 18?
    Unfortunately, no. In this case, we would advise creating a new account. We apologize for the inconvenience.

    Finally, sub account users cannot link their account with Social Network Services or use their real name or profile picture.”

    http://blog.eu.playstation.com/2013/10/30/playstation-4-the-ultimate-faq/