Forum

Topic: Batman Arkham Origins toch niet zo geweldig?

Anoniem's avatar

hallo iedereen,
gisteren kwam dan eindelijk batman arkam origins uit.
maar de review van gamespot gaf deze maar een 6/10,
daarom vraag ik aan de mensen die hem al gespeeld hebben wat jullie er van vinden is de game echt veel mknder goed dan City en Asylum? of is gamespot gewoon te kritisch?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    hallo iedereen,
    gisteren kwam dan eindelijk batman arkam origins uit.
    maar de review van gamespot gaf deze maar een 6/10,
    daarom vraag ik aan de mensen die hem al gespeeld hebben wat jullie er van vinden is de game echt veel mknder goed dan City en Asylum? of is gamespot gewoon te kritisch?

    Ik heb hem niet gespeel, maar pin je niet vast op één review:
    ign benelux: 9/10
    ign international: 7,8/10
    power unlimited: 77/100
    videogamer: 8/10
    gametrailers: 8,7/10

    als je dat afzet tegen arkham city
    ign 9,5/10
    gamespot 9/10
    videogamer 10/10

    Dus volgens mij wel iets minder volgens de reviews, maar het blijven toch goede cijfers volgens mij.

  2. 166 XP
    NL-Marco-1996's avatar

    Gamespot is idd veel te kritisch..

    Ik heb PS3.
    De game speelt exact hetzelfde als City, maar met een paar kleine tweaks en uitbreidingen.
    Het verhaal is veel beter dan zowel Asylum als City.
    Bevat enorm veel content.
    En heeft een leuke multiplayer.

    De enige nadelen die ik kan bedenken;
    Er zijn een paar knoppen in de besturing veranderd,
    Het geluid was even wennen en iets minder “zuiver” dan City
    En je zult misschien een paar glitches ontdekken net als ik.

    Maar ik zeg: KOOP HEM!
    Als je Asylum en City leuk vond, kan deze niet missen.

  3. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Gisteren via psn gedonwl en volgens mij is deze beter dan deel 2 .
    Deel 1 was de beste .

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Nog een review: OPM (nl), 88/100. Conclusie: Gamespot weet niet waar ze het over hebben, of ze proberen ‘anders’ te zijn.
    Maar, beste is je gewoon niet op cijfers vast te pinnen. Lees de reviews, en kijk naar de plus- en minpunten die ze noemen. verreken dat met je eigen interesse voor het game-type, en bepaal dan of je hem wil kopen.

  5. 121 XP
    GTA5owns's avatar

    Nog een review: OPM (nl), 88/100. Conclusie: Gamespot weet niet waar ze het over hebben, of ze proberen ‘anders’ te zijn.
    Maar, beste is je gewoon niet op cijfers vast te pinnen. Lees de reviews, en kijk naar de plus- en minpunten die ze noemen. verreken dat met je eigen interesse voor het game-type, en bepaal dan of je hem wil kopen.

    ik had hem gepreorded voor de deathstroke challenge maps maar ik heb de game het nog niet kunnen spelen daarom dat ik na de verrassende review van gamespot eens de mening wou kennen van andere spelers

    Gisteren via psn gedonwl en volgens mij is deze beter dan deel 2 .
    Deel 1 was de beste .

    ik vond arham city op alle vlak (nog) beter dan asylum, het enige dat ik miste in city was de scarecrow

  6. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Ben er net aan begonnen. 2 uur gespeeld. Is gewoon een goede game. Niks vernieuwend. Maar speelt gewoon lekker weg!

  7. Mechromancer's avatar

    hoop dat je geen problemen heeft zoals deze?

    http://guide4games.net/batman-arkham-origins-ps3-xbox360-freezes-crashes/

    voor de rest speelt lekker weg, ben er al 2 dagen mee bezig =)

  8. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    ik heb de vorige delen met heel veel plezier gespeeld..deze game wordt een instant buy vraag is alleen voor wanneer.. 😛

  9. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb de game zelf ondertussen in huis en heb al aardig wat uurtjes gespeeld.

    Wie arkham asylum en arkham city goed of leuk vnd, zal zich met deze game ook vermaken.
    Qua gameplay is er niet veel veranderd, de map is 2x zo groot als city en de characters zien er iets anders uit dan in de eerdere 2 delen. Er zijn ook gewoon sidequests te doen en collectibles te vinden…(helaas geen riddler trophies, maar genoeg andere)
    Verder is het verhaal gewoon goed, al weten we al hoe het ongeveer eindigt (gezien het een prequel is).

    Wel ervaar ik regelmatig wat hickups/freezes… maar niets gamebrekends tot dusverre.