Forum

Topic: Ps4 Bundels intertoys Yes

Anoniem's avatar

heb een bundel 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 247 XP
    robinho123's avatar

    Kort maar krachtig 😉

  2. 8864 XP
    7th-son's avatar

    en daar moet blijkbaar een heel topic voor aangemaakt worden 😛

  3. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Hij is gewoon erg enthousiast! Ennuh, verrast misschien? 😉

  4. 30 XP
    edraket's avatar

    hoe heb jij hier berich van gekregen ?
    heb namelijk gewoon in de winkel bij intertoys gepreordered, werd mij verteld dat ze me zouden bellen als ze wat wisten.
    Nu hij toch op de site stond heb ik maar even een belletje gedaan, ze hebben het genoteerd maar geen garanties.
    Wel lieten ze weten 12 bundels in bestelling te hebben staan, wat ze daarvan krijgen weten ze niet

  5. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    hoe heb jij hier berich van gekregen ?
    heb namelijk gewoon in de winkel bij intertoys gepreordered, werd mij verteld dat ze me zouden bellen als ze wat wisten.
    Nu hij toch op de site stond heb ik maar even een belletje gedaan, ze hebben het genoteerd maar geen garanties.
    Wel lieten ze weten 12 bundels in bestelling te hebben staan, wat ze daarvan krijgen weten ze niet

    als je dan 1 v/d 12 eerste bent die preorderd heeft
    de vraag is nu hoeveel bundels krijgen ze in jou filiaal?
    zullen niet veel bundels zijn,even vragen en je weet of je een kans maakt op een bundel
    en als je geluk heb en de mensen nemen telefoon niet aan dan bellen ze de volgende op de lijst

    en daar moet blijkbaar een heel topic voor aangemaakt worden 😛

    om leden de kans te geven zich als eersten te melden, voor een bundel dat is de reden

  6. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Wanneer heb je het ge pre ordered?

  7. Mechromancer's avatar

    leuk voor je 😛

  8. 30 XP
    edraket's avatar

    als je dan 1 v/d 12 eerste bent die preorderd heeft
    de vraag is nu hoeveel bundels krijgen ze in jou filiaal?
    zullen niet veel bundels zijn,even vragen en je weet of je een kans maakt op een bundel
    en als je geluk heb en de mensen nemen telefoon niet aan dan bellen ze de volgende op de lijst

    om leden de kans te geven zich als eersten te melden, voor een bundel dat is de reden

    Ja ik ben zelf nummer 6 bij deze specifieke winkel, maar de vraag is dan alsnog hoeveel zij er geleverd krijgen vanuit sony/intertoys hoofdkantoor.. dat blijft totdat de vrachtwagen met de ps4’s achter de winkel staat puur speculatief ben ik bang….
    Maar aan de andere kant 12 bundels in bestelling samen met vast nog wel wat gewoon losse ps4’s, zit er vast wel 1 voor mij bij.. liever geen bundel dan geen ps4 denk ik maar :p

  9. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Ja ik ben zelf nummer 6 bij deze specifieke winkel, maar de vraag is dan alsnog hoeveel zij er geleverd krijgen vanuit sony/intertoys hoofdkantoor.. dat blijft totdat de vrachtwagen met de ps4’s achter de winkel staat puur speculatief ben ik bang….
    Maar aan de andere kant 12 bundels in bestelling samen met vast nog wel wat gewoon losse ps4’s, zit er vast wel 1 voor mij bij.. liever geen bundel dan geen ps4 denk ik maar :p

    sta je in de lijst als nr 6 vermeld dan heb je altijd je ps4
    en welke games hebben jou voorkeur, welke koop je bij de lauch

    als je het gepreorder hebt, dan hebbben ze jou bestelling door-gefaxt
    dus dan mag/kan je verzekerd zijn dat jou Ps4 in de winkel aankomt 🙂

  10. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Wat zeiden ze tegen je,dat je hem op de releasedag kan ophalen?

  11. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Wat zeiden ze tegen je,dat je hem op de releasedag kan ophalen?

    Zodra het in de winkel is, dat ze me bellen

  12. 30 XP
    edraket's avatar

    sta je in de lijst als nr 6 vermeld dan heb je altijd je ps4
    en welke games hebben jou voorkeur, welke koop je bij de lauch

    als je het gepreorder hebt, dan hebbben ze jou bestelling door-gefaxt
    dus dan mag/kan je verzekerd zijn dat jou Ps4 in de winkel aankomt 🙂

    Als ik de killzone bundel krijg (waar ik wel vanuit ga) dan haal ik daarbij sowieso Assassin’s Creed 4, en dan twijfel ik nog tussen Battlefield 4 en NBA 2K14

  13. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Als ik de killzone bundel krijg (waar ik wel vanuit ga) dan haal ik daarbij sowieso Assassin’s Creed 4, en dan twijfel ik nog tussen Battlefield 4 en NBA 2K14

    hoop voor jou dat je ps4 Bundel krijgt,
    per filiaal krijgen ze niet veel bundels, die zijn beperkt

    je ps4 bundel is je gegund

  14. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Zit er aan te denken om daar ook te pre-orderen of te bestellen.
    Het maakt me namelijk toch vrij weinig uit dat ik hem niet op de release heb :p.

  15. 30 XP
    edraket's avatar

    Kom je toch even van een koude kermis thuis, vandaag nog even gebeld voor de zekerheid nu verteld de intertoys mij niet te kunnen leveren, hij krijg er naar eigen zeggen HEEEL weinig binnen, (ik ben #5 en #6 (samen met een vriend)). Mijn vriend belde en aan hem werd verteld dat hij er geen 1 krijgt, wel was er nog een ps4+killzone (alleen game bundel), maar omdat hij had gezegd liever die andere bundel te hebben heeft die man hem doorgeschoven (en mij blijkbaar overgeslagen).
    Verder vroeg ik aan de telefoon ook hoeveel hij er dan binnen kreeg aangezien mij laatst was verteld dat er 12 bundels in bestelling staan. Toen kwam hij met het geweldige verhaal dat het er weinig waren, dus ik vroeg of hij er dan een stuk of 3 kreeg, neeee VEEEL minder, en heel weinig. Hij wou geen aantallen noemen, want nogal vreemd was.

    kortom een bullshit verhaal, vertrouw die knakker voor geen meter, en heb sterk het vermoeden dat hij ons probeer te omzeilen en ze aan z’n vrienden/kennissen te verkopen. Wij hebben immers al een aanbetaling gedaan van 25 euro.