Forum

Topic: Intertoys aanbieding PlayStation plus

Anoniem's avatar

Ik zag dat een jaarabonnement bij intertoys in de aanbieding is voor 37 nog wat !
Weet iemand of ik die bovenop me bestaande jaarabonnement kan zetten ? Zodat ik goed zit voor de eerste 2 jaar ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ja hoor dat komt er gewoon bij. Als je bij wijze van nog 4 maanden plus hebt en je koopt opnieuw een jaarabbonement, dan heb je in totaal 1 jaar en 4 maanden PSPlus. In jouw geval telt je jaar op bij je andere jaar, en zit je dus inderdaad de komende 2 jaar, wat betreft PSplus, helemaal gebakken.

  2. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ik ga dit ook even doen. Scheelt toch weer € 12,50.

    @Dutchpride0318 – Als je nog een abonnement hebt op PSPlus, leg het hoesje met de code die je koopt bij Intertoys dan even apart totdat Sony een aanbieding heeft met 1 jaar + 3 maanden gratis. Als je de code activeert gedurende DIE periode heb je dubbel voordeel.

  3. 140 XP
    Wes1987's avatar

    jup. ik had ps plus tot augustus 2014. heb gisteren een jaarbijgekocht bij intertoys en hij is nu netjes verlengd tot aug 2015 🙂

  4. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Dan laat ik hem wel ff liggen totdat er zo aanbieding is, neem aan dat er geen houdbaarheidsdatum op zit

  5. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik zag dat een jaarabonnement bij intertoys in de aanbieding is voor 37 nog wat !
    Weet iemand of ik die bovenop me bestaande jaarabonnement kan zetten ? Zodat ik goed zit voor de eerste 2 jaar ?

    Ja hoor dat kan. Mijn Plus-abonnement loopt ook ergens tot halverwege 2015 🙂

  6. 371 XP
    Booyah's avatar

    Linkje?

  7. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Linkje?

    Heb geen linkje , zag het op de ouderwetse manier , via het huis aan huis foldertje 🙂

  8. 177 XP
    Vork's avatar

    Heb vanmiddag bij Game Mania ook een jaarabonnement PS Plus gekocht voor 37,50

  9. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Heb vanmiddag bij Game Mania ook een jaarabonnement PS Plus gekocht voor 37,50

    Oh dat komt goed uit , daar ben ik morgen toch haal ik hem daar wel

  10. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Zal morgen ook eens naar de Game Mania lopen 🙂 Thanks 4 the tip

  11. 249 XP
    Timon's avatar

    Is dit lidmaatschap te activeren wanneer je maar wil? Zit namelijk bij de 2e PS4 levering en heb m’n PS3 al verkocht.. Zou toch zonde zijn om zo’n mooie actie te laten schieten 😉

  12. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    Ik heb ooit een keer 20,- psn tegoed gekocht en ik las net op het hoesje waar het inzat dat de code vervalt 12 maanden na de aankoop. Ik neem aan dat dit ook zo is bij een PS+ code.

    Is dit lidmaatschap te activeren wanneer je maar wil? Zit namelijk bij de 2e PS4 levering en heb m’n PS3 al verkocht.. Zou toch zonde zijn om zo’n mooie actie te laten schieten 😉