Forum

Topic: PS4 uit Engeland

Anoniem's avatar

Hola!

Ik heb een kort vraagje:
Op dit moment zit ik in London en hier hebben ze de PS4 gewoon op voorraad…
Als ik er hier 1 koop en thuis in het stopcontact steek, werkt hij dan gewoon? Of zijn ze regio gebonden?

Hoor het graag!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Hola!

    Ik heb een kort vraagje:
    Op dit moment zit ik in London en hier hebben ze de PS4 gewoon op voorraad…
    Als ik er hier 1 koop en thuis in het stopcontact steek, werkt hij dan gewoon? Of zijn ze regio gebonden?

    Hoor het graag!

    Ja dan werkt het gewoon, gelijk kopen is mijn advies 😀

  2. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Of zijn ze regio gebonden

    De console zelf is wereldwijd regiovrij,… je moet enkel even checken welke regio de blue ray is. Maar UK werkt in NL ook gewoon volgens mij.
    (maar ook al zou het niet werken zou dat voor mij nog geen drempel zijn, en zou ik die PS4 nog gewoon kopen, aangezien je tegenwoordig toch alles download)

  3. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    De console zelf is wereldwijd regiovrij,… je moet enkel even checken welke regio de blue ray is. Maar UK werkt in NL ook gewoon volgens mij.
    (maar ook al zou het niet werken zou dat voor mij nog geen drempel zijn, en zou ik die PS4 nog gewoon kopen, aangezien je tegenwoordig toch alles download)

    Volgens mij is het enigste verschil de doos en de Handleiding voor de rest is die identiek aan de USA en NL versie , dus gewoon kopen en de power kort trek je van je PS1 Ps2 Ps3 af

  4. 5 XP
    PerBro's avatar

    Thnx voor de snelle reactie! Morgen maar even oppikken dan!

  5. 106 XP
    samet5's avatar

    @PerBro neem voor mij 1tje mee als je extra geld hebt daarzo, ik kom hem dan direct halen als je in Nederland bent

  6. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    wel een andere stekker kopen

  7. 5 XP
    PerBro's avatar

    wel een andere stekker kopen

    Dat is een kleine moeite!

  8. Redacteur - 624 XP
    Assasination-G's avatar

    Inderdaad, enige wat je moet doen is even een nieuwe stekker kopen, voor de rest zou alles naar behoren moeten werken.

  9. 371 XP
    Booyah's avatar

    En gelukt?

  10. 5 XP
    PerBro's avatar

    Het kopen wel, morgen rond 12 in de nacht pas thuis, dus testen moet nog even wachten

  11. 78 XP
    kalax03's avatar

    Inderdaad, enige wat je moet doen is even een nieuwe stekker kopen, voor de rest zou alles naar behoren moeten werken.

    Of je pakt er gewoon eentje uit je oude radio o.i.d. , of je koopt terplekke een uk naar eu adapter voor 1-2 pond in die one pound winkels die je vrijwel in elke stad kunt vinden in de uk, Poundland bijv. is een bekende, sam 99p ook, opgelost!:)

  12. 5 XP
    PerBro's avatar

    Ik heb er thuis nog wel een aantal liggen 🙂 dus zelfs dat is niet nodig!