Forum

Topic: Knack voor 44 euro

Anoniem's avatar

Beste PSX’ers,

Bij een webshop waar ik zelf wel eens bestel is Knack nu 44,99 euro.
(www.zuiderpark-games.nl)
Het lijkt mij een mooie prijs (zeker als je het met andere winkels vergelijkt), dus ik wilde het even met jullie delen.

(Als ik dit soort berichten niet mag plaatsen, omdat het een vorm van reclame is, dan bij voorbaat mijn excuses.)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ziet er niet echt betrouwbaar uit vind ik zelf, site simpel in elkaar gezet en je moet betalen dmv geld storten op een rekening.
    maarja dat zijn mijn opvattingen.

  2. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    gewoon ff wachten die game zakt nog wel meer binnen een paar maand

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Gezien de vele verkochte knack bundels en grote vraag aan ps4 van afgelopen week vermoed ik dat er veel exemplaren op o.a. Marktplaats en Tweakers V&A zullen verschijnen.

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ziet er niet echt betrouwbaar uit vind ik zelf, site simpel in elkaar gezet en je moet betalen dmv geld storten op een rekening.
    maarja dat zijn mijn opvattingen.

    Best wel normaal. Je kan ook betalen met Ideal dus wat je zegt klopt al niet. Tevens hoeft een site niet geavanceerd in elkaar gezet te worden om betrouwbaar te zijn zoals vele dat hebben. Zijn vaak geen bedrijven maar gewoon jonge mensen of hobbyisten die een winkel opzetten, waarvan de inkomsten te schaars zijn om een site als een topbedrijf te laten bouwen / zelf te bouwen.

    Beste PSX’ers,

    Bij een webshop waar ik zelf wel eens bestel is Knack nu 44,99 euro.
    (www.zuiderpark-games.nl)
    Het lijkt mij een mooie prijs (zeker als je het met andere winkels vergelijkt), dus ik wilde het even met jullie delen.

    (Als ik dit soort berichten niet mag plaatsen, omdat het een vorm van reclame is, dan bij voorbaat mijn excuses.)

    De site is zeker betrouwbaar zie de reviews.

    http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-23.html

  5. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik zou m gewoon bestellen. 44 euro is een mooie prijs voor dit leuke spel.

  6. 544 XP
    Yeroon's avatar

    De site is zeker betrouwbaar zie de reviews.

    http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-23.html

    Ik heb er zelf een paar keer besteld en gewoon via iDeal betaald.
    Alle bestellingen zijn netjes aangekomen.

  7. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    Recensies zien er inderdaad goed uit. Alleen ik zou knack zelf niet aanraden.
    Beetje saaie platformer