Forum

Topic: [TK][TR]PS4 Cod en Knack

Anoniem's avatar

Ik heb Cod ghosts ps4 en Knack

Alleen te ruil voor

bf4 / nfs rivals ps4

Games zijn in goede staat en hebben geen krassen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 13 XP
    haantje's avatar

    Hoeveel voor CoD?:)

  2. 8 XP
    schuurr's avatar

    Hoeveel voor CoD?:)

    55,00 euro

  3. 13 XP
    haantje's avatar

    Ik dacht zelf aan 40 euro 😉

  4. 8 XP
    schuurr's avatar

    Ik dacht zelf aan 40 euro 😉

    Denken mag altijd

  5. 13 XP
    haantje's avatar

    Dank je.
    Succes met de verkoop voor dat bedrag.

  6. 288 XP
    shooterman100's avatar

    €55,00 WTF je mag blij zijn dat je €40 krijgt aangeboden

  7. 8 XP
    schuurr's avatar

    Gamemania vraagt ook 55 voor de used

  8. 90 XP
    D92V's avatar

    Gamemania vraagt ook 55 voor de used

    Bij de GameMania krijg je er garantie op en weet je 100% zeker dat je hem binnenkrijgt, dat is bij jou nog maar de vraag! Maarja succes ermee he!

  9. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    55 is inderdaad echt te hoog.

  10. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Gamemania vraagt ook 55 voor de used

    Zeker eersre x dat je games verkoopt? Cod is momenteel al voor 35 euro te krijgen 2e hands op tweakers en mp dat zijn 2e hands prijzen.Voor jouw prijs kan je gewoon een nieuwe kopen,plusknack en cod waren en tijdje 42,50 geweest in mm en saturn.Succes met je verkoop!

  11. 8 XP
    schuurr's avatar

    Bij de GameMania krijg je er garantie op en weet je 100% zeker dat je hem binnenkrijgt, dat is bij jou nog maar de vraag! Maarja succes ermee he!

    Wat houd die garantie in?

  12. 90 XP
    D92V's avatar

    Wat houd die garantie in?

    Omruilservice!
    Heb je een game gekocht uit ons groot 2dehands assortiment, maar ben je toch niet tevreden over je keuze? Dan kan je deze game op vertoon van je kassabon tot 7dagen na aankoop éénmalig omruilen voor een andere game!

    In ieder geval dit, en die 55 euro komt omdat de GameMania zelf absurde prijzen van 70 euro hanteert. Als je voor de grap even op de website van Saturn en MediaMarkt kijkt zul je zien dat CoD eropaan voor 57 incl. verzenden. Wees blij met die 40 die je geboden kreeg.

  13. 8 XP
    schuurr's avatar

    Omruilservice!
    Heb je een game gekocht uit ons groot 2dehands assortiment, maar ben je toch niet tevreden over je keuze? Dan kan je deze game op vertoon van je kassabon tot 7dagen na aankoop éénmalig omruilen voor een andere game!

    In ieder geval dit, en die 55 euro komt omdat de GameMania zelf absurde prijzen van 70 euro hanteert. Als je voor de grap even op de website van Saturn en MediaMarkt kijkt zul je zien dat CoD eropaan voor 57 incl. verzenden. Wees blij met die 40 die je geboden kreeg.

    Opzich heb je wel een punt. Ik wil iig bf4 of nfs rivals er voor terug kunnen kopen. Dan pas ik mijn advertentie wel even aan. In alleen ruilen.

  14. 90 XP
    D92V's avatar

    Maar ook BF4 en Rivals kun je via MP of FOK of Tweakers wel vinden voor 40.

  15. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Guys, niet bashen, deze persoon mag zelf zijn prijs bepalen, en het hoeft niet 100x herhaald te worden dat het een slechte prijs is 😉

  16. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Guys, niet bashen, deze persoon mag zelf zijn prijs bepalen, en het hoeft niet 100x herhaald te worden dat het een slechte prijs is 😉

    Het is, in ieder geval van mijn kant, meer als aardige tip bedoeld. Als boodschap dat de prijs gewoon ietsje te hoog zal zijn om ‘m te verkopen.

  17. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Het is, in ieder geval van mijn kant, meer als aardige tip bedoeld. Als boodschap dat de prijs gewoon ietsje te hoog zal zijn om ‘m te verkopen.

    Dat snap ik volkomen, maar meestal wordt het meerdere malen herhaald achter elkaar, en dat is denk ik ook niet zo fijn voor schuurr, snap je wat ik bedoel?

  18. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb geen interesse in de games maar je mag voor een bod van 40 euro in je handjes wrijven.

  19. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Dat snap ik volkomen, maar meestal wordt het meerdere malen herhaald achter elkaar, en dat is denk ik ook niet zo fijn voor schuurr, snap je wat ik bedoel?

    Zeker.