Forum

Topic: battlefield 4 voor ps4

Anoniem's avatar

Ik heb net bf4 ps3 naar de ps4 geupgrade

alles geïnstalleerd etc
maar kan alleen campaign spelen

dus mijn vraag hoelang duurt het om de full game te hebben “geïnstalleerd”

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik heb net bf4 ps3 naar de ps4 geupgrade

    alles geïnstalleerd etc
    maar kan alleen campaign spelen

    dus mijn vraag hoelang duurt het om de full game te hebben “geïnstalleerd”

    Half uurtje ofzo.

  2. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Bij mij 2 ofzo geloof ik… Alweer tijdje geleden maar duurde wel ff

  3. 249 XP
    Timon's avatar

    Gewoon na een tijdje BF4 opnieuw opstarten, dan moet het werken

  4. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik kon na de 1e missie al online maar ik heb dan ook de disk versie voor ps4

  5. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    thanks boys kon eindelijk mp spelen

    de topic kan weg

  6. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Ik heb net bf4 ps3 naar de ps4 geupgrade

    alles geïnstalleerd etc
    maar kan alleen campaign spelen

    dus mijn vraag hoelang duurt het om de full game te hebben “geïnstalleerd”

    de PS3 versie van battlefield4 naar de PS4 ge-update , dat heb ik en, tal van andere PS3/PS4 Fans
    ook gedaan , wat ook goed is verlopen, tot plots enkele dagen later we de melding kregen voorgeschoteld, kan de applicatie niet starten, of kan de applicatie niet vinden
    met de foutcode E-FFFFFFFF

    Nu Hoop ik voor Jou, dat battlefield4 bij jou foutloos verloopt en dat je zodanig waar battlefield4 voor bedoeld is nog lang veel game plezier aan zult beleven

    voor het geval je dezelfde problemen zal ondervinden die waar andere ook mee zitten
    kun je op onderstaande link iets dan misschien enkele antwoorden vinden op de vragen die je dan hebt

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14542-Ps4-Battlefield4-kan-applicatie-niet-starten-foutcode-E-FFFFFFFF

    Ik Hoop van Jou Te Horen Dat Battlefield4 Bij Jou Uitstekend Verloopt en Veel Game Plezier Aan Mag Beleven 🙂

    met vriendelijke groeten

    zijn er nog andere ps4 leden die de ps3 versie bezitten en die hebben ge-upgrade naar de ps4
    en werkt daar alles goed zoals het hoort
    of hebben jullie bf4 die voor de Ps4 is bedoeld

    ben daar wel nieuwsgierig omdat van jullie te horen

  7. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    de PS3 versie van battlefield4 naar de PS4 ge-update , dat heb ik en, tal van andere PS3/PS4 Fans
    ook gedaan , wat ook goed is verlopen, tot plots enkele dagen later we de melding kregen voorgeschoteld, kan de applicatie niet starten, of kan de applicatie niet vinden
    met de foutcode E-FFFFFFFF

    Nu Hoop ik voor Jou, dat battlefield4 bij jou foutloos verloopt en dat je zodanig waar battlefield4 voor bedoeld is nog lang veel game plezier aan zult beleven

    voor het geval je dezelfde problemen zal ondervinden die waar andere ook mee zitten
    kun je op onderstaande link iets dan misschien enkele antwoorden vinden op de vragen die je dan hebt

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14542-Ps4-Battlefield4-kan-applicatie-niet-starten-foutcode-E-FFFFFFFF

    Ik Hoop van Jou Te Horen Dat Battlefield4 Bij Jou Uitstekend Verloopt en Veel Game Plezier Aan Mag Beleven 🙂

    met vriendelijke groeten

    zijn er nog andere ps4 leden die de ps3 versie bezitten en die hebben ge-upgrade naar de ps4
    en werkt daar alles goed zoals het hoort
    of hebben jullie bf4 die voor de Ps4 is bedoeld

    ben daar wel nieuwsgierig omdat van jullie te horen

    ik had die foutcode ook eventjes gehad maar telkens als ik die foutcode zie dan haal ik de disk uit m’n ps4 en stop m weer erin en thats it dan doet ie het gelijk

  8. 4 XP
    rafraj's avatar

    Ik heb deze fout ook. Wat mij is opgevallen: als ik de ps4 opstart, dan hoor ik dat het schijf wordt gelezen. Op dat moment krijg ik telkens de foutcode E-FFFFFFFF. Als ik een aantal minuutjes wacht dat de schijf niet meer gelezen wordt, dan start ik het spel zonder problemen op. Als dit precies het zelfde geval is bij jullie. Dan komt Sony hierdoor nog een stap dichterbij met hun onderzoek. Probeer het eens uit. En bel de Sony service lijn (gratis). Ik heb het zelf ook doorgegeven.

    Het kan best zo zijn dat als je de schijf eruit haald en erin doet, dat ie.het doet, maar geef maar toe.dat wij nu betaald hebben voor zo een duur apparaat en dat dit verholpen moet worden!