Forum

Topic: Mobile versie default uitzetten?

Anoniem's avatar

Hey iedereen van PSX-Sense!

Al een paar jaar ben ik een trouwe bezoeker van jullie website en regelmatig blijf ik jullie website F5’en om het laatste nieuws te bekijken. Als dit niet via mijn laptop kan, doe ik dit via mijn tablet of telefoon.

Het probleem is het volgende. Ik heb een Nexus 7 (2013 versie) waar het prima geschkt is om PSX-Sense op desktop modus te bekijken, alleen krijg ik iedere keer de mobile versie te pakken, iets wat mij steeds begint te irriteren. Is het niet mogelijk om via cookies er voor te zorgen dat ik altijd terecht kom in de desktop modus van PSX-Sense ipv de mobiele versie?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ligt het misschien aan de tablet… hier op de telefoon werkt de desktop versie prima.

  2. 313 XP
    rieks's avatar

    firefox of chrome browser er opzeten en probleem opgelost.

  3. 143 XP
    polopolo's avatar

    Ik gebruik Chrome en de desktop versie werkt ook fijn op de tablet door de schuifknop onder de pagina. Maar dit moet ik dus doen elke keer dat ik op PSX-Sense kom. Dus daarom mij suggestie.

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Heb ik ook elke keer via chrome op mobiel en tablet

  5. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik.vind de mobiele site erg fijn

  6. 313 XP
    rieks's avatar

    Firefox met phony plugin installeren en in phony aangeven dat je tablet gewoon een dektop is, dan krijg je standaard de desktop versie in beeld.