Forum

Topic: PS4 bundel MyCom & Dixons

Anoniem's avatar

Hallo,
Inmidels weet iedereen dat er geen PS4 KZ bundels meer in de benelux bezorgt worden.
Iedereen die bij MyCom of Dixons heeft besteld krijgt vandaag een mail met de vraag of je wilt annuleren of je besteling wilt over zetten naar een normalen PS4.
Nu is dit natuutlijk belachelijk aangezien we een bundel besteld hebben.
Wat wij dus willen is dat ze de onderdelen los leveren.
Want MyCom en Dixons hebben bundels open gemaakt en de onderdelen los verkocht.
Belachelijk natuurlijk.
Ze kunnen wel bundels open maken maar niet meer in elkaar zetten.
Als u hier ook bezwaar tegen heeft en u verhaal kwijt wil kan dat op een speciale facebookpagina.
Like deze pagina want samen staan wij sterker.
www.facebook.nl/ps4bundle

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

38 reacties

  1. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Tja, zolang het om pre-orders gaat is alles vrijblijvend, zowel voor de consument als de verkoper. Jij mag je pre-order op elk moment cancelen, dus de verkoper ook. Het is heel lullig, maar wat er niet is is er niet, simpel als dat.

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Tja, zolang het om pre-orders gaat is alles vrijblijvend, zowel voor de consument als de verkoper. Jij mag je pre-order op elk moment cancelen, dus de verkoper ook. Het is heel lullig, maar wat er niet is is er niet, simpel als dat.

    +1
    Het is heel spijtig, maar er is niks aan te doen. 🙁

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Dat zijn de risicos van pre orders. Je hebt helaas geen voet om op te staan.

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Maar slechte reclame zorgt soms voor wat veranderingen. 😉

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Want MyCom en Dixons hebben bundels open gemaakt en de onderdelen los verkocht.

    Is dit echt zo? Is er iemand die dit kan bewijzen eigenlijk?

    Maar goed, je kunt nog zoveel krachten proberen te bundelen en het opnemen tegen hetgeen wat jij onrecht noemt… maar zoals de meeste al aangeven, het gaat om pre-orders en die mogen ten aller tijden gecanceld worden. Zeker als er ook nog eens allerlei gebruikersvoorwaarden aan vast hangen, waar het ongetwijfeld bij staat.

    De onderdelen los leveren zou extreem goede service zijn, maar die kun je niet afdwingen dmv een facebookpagina te liken in mijn optiek. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk.

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Is dit echt zo? Is er iemand die dit kan bewijzen eigenlijk?

    Maar goed, je kunt nog zoveel krachten proberen te bundelen en het opnemen tegen hetgeen wat jij onrecht noemt… maar zoals de meeste al aangeven, het gaat om pre-orders en die mogen ten aller tijden gecanceld worden. Zeker als er ook nog eens allerlei gebruikersvoorwaarden aan vast hangen, waar het ongetwijfeld bij staat.

    De onderdelen los leveren zou extreem goede service zijn, maar die kun je niet afdwingen dmv een facebookpagina te liken in mijn optiek. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk.

    Ja, ze hebben Killzone Shadow Fall games uit bundels gehaald en die los verkocht. Heb ik op heel veel sites gelezen.

  7. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Jep is echt zo, kijk maar naar kz game die ze bij dixons verkopen komt uit de bundel, gelukkig koop ik daar nooit iets.

  8. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ja hebben ze wel gedaan. Heb meerdere keren bericht gekregen dat mensen een PS4 kregen in een witte doos (die dus in de killzone bundel doos zit). Daarnaast verkoopt Dixons KZ tegen lage prijzen via hun webshop, en dat zijn de bundel games. Kan je herkennen aan het feit dat er met koeienletters op staat: do not sell haha (op de disk)

  9. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ja, ze hebben Killzone Shadow Fall games uit bundels gehaald en die los verkocht. Heb ik op heel veel sites gelezen.

    Jep is echt zo, kijk maar naar kz game die ze bij dixons verkopen komt uit de bundel, gelukkig koop ik daar nooit iets

    Dat heb ik ff gemist dan… maar dat is dan toch beschamend inderdaad.
    Weet eigenlijk niet wat er gebeurd als je zulke bedrijven bij Sony meld wat er dan gebeurd, in principe zouden ze dan op hun vingers getikt moeten worden.

    Maar goed, neemt niet weg dat de kans op enige genoegdoening dmv losse onderdelen te bundelen voor mensen die hun pre-order in rook op zien gaan het goed maakt natuurlijk. En dat dmv likes op een facebookpagina maar af kunt dwingen.

    (zelf wacht ik geduldig af tot er voldoende interessante titels uit zijn en andere bundels simpelweg in de winkels verkrijgbaar zijn, gezien een pre-order nooit een garantie is dat je iets krijgt)

    PS. iemand een linkje trouwens van zo’n artikel?

  10. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Dat heb ik ff gemist dan… maar dat is dan toch beschamend inderdaad.
    Weet eigenlijk niet wat er gebeurd als je zulke bedrijven bij Sony meld wat er dan gebeurd, in principe zouden ze dan op hun vingers getikt moeten worden.

    Maar goed, neemt niet weg dat de kans op enige genoegdoening dmv losse onderdelen te bundelen voor mensen die hun pre-order in rook op zien gaan het goed maakt natuurlijk. En dat dmv likes op een facebookpagina maar af kunt dwingen.

    (zelf wacht ik geduldig af tot er voldoende interessante titels uit zijn en andere bundels simpelweg in de winkels verkrijgbaar zijn, gezien een pre-order nooit een garantie is dat je iets krijgt)

    PS. iemand een linkje trouwens van zo’n artikel?

    Kijk maar op de websites van Mycom en Dixons zelf. Daar verkopen ze twee ‘versies’ van Killzone.

  11. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Kijk maar op de websites van Mycom en Dixons zelf. Daar verkopen ze twee ‘versies’ van Killzone

    Even gekeken, valt inderdaad op dat ze 2 versies hebben waarvan je er 1 alleen kunt krijgen als je m bundelt met een ander product…zal vanavond eens kijken of ik ergens kan vinden hoe je dit bij Sony kan melden en wat hun visie hierover is.

    Update: ik heb zojuist eens een mailtje gestuurd naar Sony om te vragen wat hun beleid is in deze kwestie. Zodra ik hier meer over hoor zal ik het zeker hier melden.

  12. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Helaas kunnen ze dit flikken. Het komt meestal neer op coulance vanuit de winkelier.

    Zoals bij mij: ik kreeg een belletje je €500 bundel ligt klaar, ik kom aan en er ligt de €450 bundel klaar. Enige wat ik hoefde te zeggen was ik had de 500 besteld…. De manager loopt naar het vak pakt een camera, een joystick en klaar. Super service Intertoys!

    Dus enige wat je kan proberen om te vragen op een coulance regeling en hopen dat hij je matst, zoek een manager op, geen zaterdag hulpje..

  13. 11 XP
    @paraboy010's avatar

    Even gekeken, valt inderdaad op dat ze 2 versies hebben waarvan je er 1 alleen kunt krijgen als je m bundelt met een ander product…zal vanavond eens kijken of ik ergens kan vinden hoe je dit bij Sony kan melden en wat hun visie hierover is.

    Update: ik heb zojuist eens een mailtje gestuurd naar Sony om te vragen wat hun beleid is in deze kwestie. Zodra ik hier meer over hoor zal ik het zeker hier melden.

    Heb je al antwoord gehad op je mailtje naar Sony of nog niet?

  14. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb je al antwoord gehad op je mailtje naar Sony of nog niet?

    Nog niet, zodra ik wat weet dan meld ik het hier zo goed als direct. 🙂

    UPDATE: Krijg de volgende reactie van Sony:

    Uw verzoek om hulp kan niet worden geaccepteerd omdat uw e-mailadres
    niet is vastgelegd voor een bestaande account.

    ik ga nog even door met zoeken en mailen, want dit is natuurlijk een reactie waar niemand iets mee kan.

    UPDATE 2: mocht iemand hier in het vervolg tegenaan lopen, de blijkbaar correcte manier om de klantenservice van Sony te benaderen via e-mail is door middel van het contact formulier in te vullen op onderstaande link.

    http://faq.nl.playstation.com/app/ask/original_article/3150

  15. 11 XP
    @paraboy010's avatar

    Ik ben heel benieuwd wat Sony hier van vind.
    Ik vind het nog steeds heel ongepast om de bundels open te maken terwijl er een sticker op staat dat je de onderdelen niet los mag verkopen.
    Het lijkt mij dat je dat als een best groot bedrijf toch wel moet weten.

  16. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik ben heel benieuwd wat Sony hier van vind.
    Ik vind het nog steeds heel ongepast om de bundels open te maken terwijl er een sticker op staat dat je de onderdelen niet los mag verkopen.
    Het lijkt mij dat je dat als een best groot bedrijf toch wel moet weten.

    Denk er eigenlijk hetzelfde over, vandaar dat ik maar even ben gaan mailen. De kans bestaat natuurlijk dat ze bij Sony er niet echt van op de hoogte zijn.
    Er stond wel dat een reactie soms wel tot 3 dagen kan duren… dus we moeten misschien maar even geduld hebben. Zoals gezegd, zodra ik iets weet, dan jullie ook 🙂

  17. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Maar op het hoesje van Killzone staat toch ‘Not to be sold separately”? Lijkt me niet logisch dat ze dat überhaupt door dùrven te verkopen?

    Zou wel een smerig zaakje zijn en daar zou Sony zeker actie tegen moeten ondernemen naar mijn mening.

  18. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Maar op het hoesje van Killzone staat toch ‘Not to be sold separately”? Lijkt me niet logisch dat ze dat überhaupt door dùrven te verkopen?

    Zou wel een smerig zaakje zijn en daar zou Sony zeker actie tegen moeten ondernemen naar mijn mening.

    Klopt staat inderdaad op het hoesje en op de disc, maar de smerige praktijk is dan ook dat zowel Dixons als MyCom de game dus blijkbaar uit de bundel halen en vervolgens in hun (web)winkel verkopen in combinatie met een willekeurig ander product. Ik wacht zoals gezegd op antwoord van Sony omtrent deze praktijken.

  19. 23 XP
    Raaijmakers's avatar

    Tja. Dit zou toch echt niet moeten kunnen…….

    http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/812/oyog.jpg

  20. 11 XP
    @paraboy010's avatar

    De Basgroup (moederbedrijf van Dixons en Mycom) geloofde eerst niet eens dat die bundels uit elkaar gehaald zijn en dat ze dat getweet hadden. We moesten nog bewijs naat ze opsturen en dan willen ze nogsteeds Sony de schuld geven. Ik had speciaal gewacht tot de bundel ergens in de winkel kwam en toen ik dat zag bij MyCom gelijk besteld. Ik had hem allang kunnen hebben maar ik heb maanden gewacht op die bundel die uitwindelijk toch niet komt.

    Heeft iemand trouwens al een reactie op die Tweet van “Kunt u uw voornaam en achternaam en ordernummer en telefoonnummer DM’en dan zoeken we een passende oplosing”

  21. 23 XP
    Raaijmakers's avatar

    Ze doen er niet geheimzinnig over.

    http://imageshack.com/a/img513/9917/lebg.jpg

  22. 11 XP
    @paraboy010's avatar

    Heeft Sonny ondertussen al wat laten horen?

  23. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Nope, nog niet… kan nog even duren dus.

  24. 11 XP
    @paraboy010's avatar

    MyCom geeft ons namelijk maar 6 dagen (nu nog 5) om ons order om te laten zetten anders annuleren ze mijn bestelling.
    Dus ik kan helaas niet zeggen dat ik geen haast heb.
    Wel zal MyCom mij vandaag bellen om met een passende oplossing te komen.
    Ik ben benieuwd.

  25. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik snap heel goed dat je er enigszins haast bij hebt, echter heb ik geen invloed op de werkwijze van Sony natuurlijk. Het enige wat ik kan doen is mijn mailbox in de gaten houden en zodra ik iets weet het direct hier melden… laten we hopen dat ze bij Sony mijn mail snel in behandeling nemen.

    Zelf ben ik ook heel benieuwd naar het verhaal van Sony omtrent deze praktijken, ondanks dat ik zelf geen pre-order heb uitstaan. Maar alles aan het verhaal rammelt en daarom ben ik maar contact gaan zoeken, ik leef met jou/jullie mee mede-gamer(s).

  26. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Het is gewoon afzetterij. En het verhaal slaat helemaal nergens om meer preorders te kunnen leveren? Ik hoop dat de BAS group een boete gaat krijgen voor deze praktijken.

  27. 11 XP
    @paraboy010's avatar

    http://www.klachtenkompas.nl/mycom-nederland/playstation-4-mycom
    En zo hoort het.
    Hopelijk word ik zo ook gebeld en zal dit bij mij ook gebeuren.

    Jongens het is me gelukt hoor! Ik krijg alles wat in de bundel zat maar dan los voor dezelfde prijs 500 euro! Er waren ook andere opties dat ik alleen de camera en controller kreeg voor 480 en nog een maar die ben ik weer even vergeten! In iedergeval bedankt voor al jullie steun!

  28. 2015 XP
    WJayW's avatar

    http://www.klachtenkompas.nl/mycom-nederland/playstation-4-mycom
    En zo hoort het.
    Hopelijk word ik zo ook gebeld en zal dit bij mij ook gebeuren.

    Jongens het is me gelukt hoor! Ik krijg alles wat in de bundel zat maar dan los voor dezelfde prijs 500 euro! Er waren ook andere opties dat ik alleen de camera en controller kreeg voor 480 en nog een maar die ben ik weer even vergeten! In iedergeval bedankt voor al jullie steun!

    Nice! Goed om te horen, wens je alvast veel plezier met je ps4 (ook al heb je m nu nog niet binnen natuurlijk)

    Tot dusverre nog niets van Sony gehoord trouwens…

  29. 11 XP
    @paraboy010's avatar

    Nice! Goed om te horen, wens je alvast veel plezier met je ps4 (ook al heb je m nu nog niet binnen natuurlijk)

    Tot dusverre nog niets van Sony gehoord trouwens…

    Ik denk dat de basgroup ondertussen zelf al een reactie heeft gehad van Sony.
    Want MyCom kruipt nu wel ineens heel erg terug en geeft ons 3 mogelijkheden: 1: PS4 + Killzone (€435)
    2: PS4 + Controller + CAM (€479)
    3: PS4 + Killzone + CAM + Controller (€499)
    Maar toch mooi om te zien hoe de consument uiteindelijk toch wint.

  30. 3 XP
    Jaimy's avatar

    Aandachtig en geboeid heb ik dit forum zitten lezen. Zelf hoor ik op bij een van de klanten van Mycom die een pre-order heeft gedaan van de bundel voor €500,- en ik heb denk ik het zelfde tijdspad als de meeste van jullie doorlopen:

    Eergister een mail van Mycom dat de bundel door Sony niet meer geleverd zou worden en dus ook de pre-order gecanceld zou worden. Wel werd de mogelijkheid aangeboden de bestelling om te zetten naar een Playstation zonder Killzone. Wanneer ik uiterlijk 26 jaunari zou reageren zou de nieuwe bestelling alsnog op de eerder vermelde datum geleverd worden. Terug gemaild met de vraag of ik bij wijzen van tegemoetkoming misschien eea kon bijbestellen tegen een gereduceerde prijs.

    Gister opnieuw een mail van Mycom waarin de 5 inmiddels bekende alternatieven werden vermeld waarbij alternatief 5 exact overeenkomt met de oorspronkelijke bundel met de game, de cam en een extra dualshock; het mocht de naam Killzone Bundel vast niet meer hebben. Gelijk gereageerd dat ik alternatief 5 kies. Overigens werd hier weer niet een uiterste datum om te kunnen reageren genoemd.

    Nu ik dit voorafgaande lees sta ik te kijken van hoe dit tot stand is gekomen. Wat een saleswar is dit zeg, dit had ik nou nooit verwacht (als het allemaal echt waar is, ik ga uit van de berichten die ik op dit forum lees).

    Ik ga nu weer een stapje verder denken, wist Sony dit misschien eigenlijk al? Ik bedoel (daar wordt nog niet echt over gespeculeerd) Waarom kiest Sony er eigenlijk voor om de bundels niet meer te leveren? Hadden zij een vermoeden? Daar ben ik nog steeds erg benieuwd naar. Er is denk ik toch nog wel voldoende vraag naar.

    In ieder geval, mij = blij dat het (hoop ik) toch nog goed gaat komen. WJayW, thanx voor jouw input en inzet m.b.t. het contact met Sony.

  31. 196 XP
    lancolot's avatar

    wel triest en aan de ene kant maar ook eigen schuld, als je bij de Mediamarkt had besteld had je hem zeker gekregen, vorige week lagen ze bij ons nog in de winkel losse verkoop, 9e levering is al geweest. het is nu al 2 maanden na de release he jongens !!! zoek ergens anders

  32. 3 XP
    Jaimy's avatar

    wel triest en aan de ene kant maar ook eigen schuld, als je bij de Mediamarkt had besteld had je hem zeker gekregen, vorige week lagen ze bij ons nog in de winkel losse verkoop, 9e levering is al geweest. het is nu al 2 maanden na de release he jongens !!! zoek ergens anders

    Deze reactie lijkt mij iet wat ongepast voor deze context. Het is toch nog niet de schuld van de klant dat de retailers hun pre-orders niet meer leveren. Ja, dat je de console waarschijnlijk al in huis had kunnen hebben valt best iets over te zeggen maar mensen kunnen toch zelf bepalen om geduldig af te wachten en om te kiezen voor een aantrekkelijk aanbod in de vorm van de bundel? Daar hoeven zij toch niet schuldig om te voelen. Maar goed ik ben heus blij voor de gene die hem wel al in hun bezit hebben en kunnen genieten van het gameplezier omdat zij hem bij Mediamarkt hebben kunnen halen.

  33. 11 XP
    @paraboy010's avatar

    Ze zeggen dat de verwachte leverdatum 1 februari is. Natuurlijk zit niet iedereen daarbij maar ik ga ervan uit dat er steeds meer en grotere leveringen komen. Het enigste waar ik een beetje mee zit is dat ik ook optie 5 heb gekozen. Die optie bestaat natuurlijk uit lossen onderdelen. Ik vraag me af of als mijn ps4 1 februari komt of mijn camera en controller en kz zelf dan ook 1 februari komen. Want ik keek even bij de verwachte leverdatum van de camera en die staat op 1 maart dus dan kan ik ook nog een maand op me camera gaam wachten. Ik vraag me af hoe ze dit gaan doen maar ik ben al heel erg blij dat MyCom deze stap heeft gezet na alle moeite.

  34. 2015 XP
    WJayW's avatar

    wel triest en aan de ene kant maar ook eigen schuld, als je bij de Mediamarkt had besteld had je hem zeker gekregen, vorige week lagen ze bij ons nog in de winkel losse verkoop, 9e levering is al geweest. het is nu al 2 maanden na de release he jongens !!! zoek ergens anders

    Het is ook triest dat consumenten zo lang moeten wachten op hun pre-orders en dat de specifieke bundels uit elkaar gehaald zijn en mensen hierdoor hun pre-order in rook hebben op zien gaan. Maar dit kan nooit hun eigen schuld geweest zijn… een consument is immers vrij in de keus waar ze hun console willen kopen/bestellen.
    Dat we nu 2 maanden na release nog steeds nauwelijks ps4’s in de winkels zien (met uitzondering van een mediamarkt filiaal waar jij het over hebt) en mensen nog steeds op hun order aan het wachten zijn is gewoon sneu.

    @ jaimy: graag gedaan, al is er nog steeds geen antwoord van Sony in mijn inbox te vinden tot op heden.

    Bij gebrek aan reacties van Sony maar even een bericht op hun forums geplaatst, wellicht dat er nu wat meer actie komt vanuit Sony hun zijde.

    Hier het geplaatste bericht:
    http://community.eu.playstation.com/t5/Technische-Ondersteuning/Email-PlayStation-Helpdesk/m-p/20596173/highlight/false#M38900

  35. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Weer een stapje verder, antwoord op het forum gekregen… maar nog niet voldoende voor mij. Ik ga nog even door, er zal toch wel iemand moeten zijn die meer weet dan dit.

    UPDATE: al 2 reacties ondertussen… ik zou zeggen volg de link naar het topic zoals in mijn vorige post en lees hoe deze persoon zonder dat ik de retailers bij naam genoemd heb weet waar het over ging. Er speelt dus wel degelijk meer… en het verbaasd mij dus ook niets als Sony, zonder het aan de consumenten gemeld te hebben, de retailers op de vingers hebben getikt.

  36. 2015 XP
    WJayW's avatar

    En jawel nog een mooie reactie uiteindelijk in mij inbox gekregen van Sony, ik heb de tekst even gekopieerd voor hen die het willen lezen.

    Geachte heer/mevrouw,

    Het is zeker niet toegestaan voor winkels om bundels uit elkaar te halen en de onderdelen los te verkopen (vandaar ook de labels “not for sale” op die losse onderdelen). Wij zijn inmiddels op de hoogte van het feit dat enkele winkels (waaronder MyCom en Dixons) dit helaas toch hebben gedaan. De betreffende afdeling die hier binnen Sony Playstation over gaat, zal passende maatregelen treffen om hiertegen op te treden en dergelijke gevallen in de toekomst te voorkomen (al ligt de eindverantwoordelijkheid hiervoor natuurlijk bij de betreffende verkopers). Helaas kunnen wij dergelijke interne communicatie niet openbaar maken dus de exacte details van deze maatregelen kunnen we niet met u delen.

    Overigens zijn gedupeerde klanten door Mycom en Dixons inmiddels al per mail op de hoogte gesteld van alternatieven voor de niet meer te leveren bundels, waarbij deze verkopers ook opties aanbieden om de betreffende bundels zelf weer met de losse onderdelen te completeren en voor de originele bundelprijs aan te bieden. Voor eventuele vragen hierover kunt u uiteraard contact opnemen met de betreffende verkoper.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Indien u naar aanleiding van deze mail telefonisch contact opneemt met de PlayStation™ helpdesk, verzoeken wij u het verwijzingsnummer uit deze mail bij de hand te houden.

  37. 3 XP
    Jaimy's avatar

    En jawel nog een mooie reactie uiteindelijk in mij inbox gekregen van Sony, ik heb de tekst even gekopieerd voor hen die het willen lezen.

    Geachte heer/mevrouw,

    Het is zeker niet toegestaan voor winkels om bundels uit elkaar te halen en de onderdelen los te verkopen (vandaar ook de labels “not for sale” op die losse onderdelen). Wij zijn inmiddels op de hoogte van het feit dat enkele winkels (waaronder MyCom en Dixons) dit helaas toch hebben gedaan. De betreffende afdeling die hier binnen Sony Playstation over gaat, zal passende maatregelen treffen om hiertegen op te treden en dergelijke gevallen in de toekomst te voorkomen (al ligt de eindverantwoordelijkheid hiervoor natuurlijk bij de betreffende verkopers). Helaas kunnen wij dergelijke interne communicatie niet openbaar maken dus de exacte details van deze maatregelen kunnen we niet met u delen.

    Overigens zijn gedupeerde klanten door Mycom en Dixons inmiddels al per mail op de hoogte gesteld van alternatieven voor de niet meer te leveren bundels, waarbij deze verkopers ook opties aanbieden om de betreffende bundels zelf weer met de losse onderdelen te completeren en voor de originele bundelprijs aan te bieden. Voor eventuele vragen hierover kunt u uiteraard contact opnemen met de betreffende verkoper.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Indien u naar aanleiding van deze mail telefonisch contact opneemt met de PlayStation™ helpdesk, verzoeken wij u het verwijzingsnummer uit deze mail bij de hand te houden.

    Das dus een duidelijk verhaal. Zoals ik al zij, bizar om er zo achter te komen waar het allemaal door gekomen is. Goed speurwerk dit!

    Ik ben wel nog steeds erg benieuwd naar waarom Sony er voor koos de bundels niet meer te leveren.
    Waarschijnlijk om weer plaats te maken voor bundels met andere spellen en accessoires of lucratieven.

  38. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Inderdaad was het een bizar verhaal… maar goed, de precieze details zullen we dus nooit weten wat er tussen Sony en de retailers aan afspraken gelden. Maar we kunnen er dus vanuit gaan dat als iets niet klopt en we malafide handel vermoeden dat we de waakhonden van Sony het kunnen melden via de helpdesk (telefonisch of via contactformulier) of er een berichtje over kunnen plaatsen op hun officiele fora waardoor er toch actie wordt ondernomen.