Forum

Topic: [PETITIE] Multi-accounts op de PS Vita

Anoniem's avatar

Hallo mensen,

Zoals jullie weten ondersteunt de PS Vita helaas één account. Wanneer je een ander account wilt instellen moet je de Vita formatteren om te kunnen wisselen. Wil je weer wisselen, dan moet je weer formatteren. Dit is uiteraard veels te veel gedoe. Sony heeft nog niks los gelaten of ze het überhaupt ooit mogelijk willen maken. Nu heeft iemand een petitie gestart om duidelijk te maken aan Sony dat hier vraag naar is. Of het iets zal doen zullen we nu niet weten, het kan in ieder geval geen kwaad.

Ben je het ook zat om niet meer dan één account in te kunnen stellen, teken dan nu de petitie. Je hoeft enkel je naam, e-mail adres en stad in te vullen, inloggen ofzo is niet vereist.

Twee belangrijkste redenen om meer dan één account in te stellen:

1). Je kan meerdere PS Stores bezoeken. Sommige games komen niet uit in de NL PS Store en wel in de overige stores. Bovendien zijn er ook vaak acties en kortingen in de USA die niet in de NL store te vinden zijn. Boven alles is alles uiteraard goedkoper wanneer je het omrekent van dollar naar euro.

2.) Je kan je Vita delen met meerdere mensen, of een gast account instellen. Geen save games meer die verpest worden door een vriend/familielid die even op de Vita wilt spelen.

Lekker signen dus!

teken hier de PS Vita multi-account petitie!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Sowieso dat ik die ga tekenen!

    EDIT: Getekend!

  2. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Ik heb hem getekend

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb hem getekend

    Je zou ook de petitie kunnen verspreiden op nog meer communities (bijv op facebook)

  4. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ook getekend. Vind het ook echt een misser dat dit nu nog niet kan.

  5. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Hup ook gedaan! Hopelijk zien we deze functie in de volgende update ;)!

  6. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ook getekend! Ze kunnen toch minimaal 2 accounts gaan accepteren. 1 SUCKS…