Forum

Topic: PS4 game aanbiedingen

Anoniem's avatar

Het zal bijna zover zijn en misschien is het al zover… Ps4 games die voor een zacht prijsje verkrijgbaar zijn.

Post hier de aanbieding die je bent tegen gekomen en maak de mede forumnezen blij.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. Redacteur - 543 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    Kwam deze tegen op Zavvi.nl, betreft Rayman Legends voor 36,25 (+10% korting als je de code invoert)

    http://www.zavvi.nl/games/platforms/ps4.dept

  2. 362 XP
    Coelers's avatar

    Das een leuk prijsje inderdaad. Waren zavvi nou UK games? Of is er ook Nederlandse tekst enzo?

  3. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Lijkt me een leuk spel idd zal me er is in verdiepen.

  4. Redacteur - 543 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    Das een leuk prijsje inderdaad. Waren zavvi nou UK games? Of is er ook Nederlandse tekst enzo?

    Het magazijn van Zavvi ligt in de UK, maar wordt wel gewoon verscheept naar NL. Had laatst mijn Turtle Beach PX51 daar besteld en gekregen, dus betrouwbare site hoor 🙂

  5. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Of je kan gewoon de verkoop topics in de gaten houden,vaak kun ps4 games vinden vanaf 20 euro zoals knack,nfs rivals 30 euro en kz weer 25.Op tweakers.net staan veel betrouwbare verkopers.

  6. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Het magazijn van Zavvi ligt in de UK, maar wordt wel gewoon verscheept naar NL. Had laatst mijn Turtle Beach PX51 daar besteld en gekregen, dus betrouwbare site hoor 🙂

    Zonder verzendkosten?