Forum

Topic: Ik kan de PSX-SENSE app niet downloaden

Anoniem's avatar

iedere keer als ik hem download krijg ik dit

en wanneer krijgt de app een ios 7 style

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Omdat PSX

  2. 288 XP
    shooterman100's avatar

    Omdat PSX

    nope dat is wat je intypt ik druk op dat wolkje om die app te downloaden en dan krijgt ik die pop up

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    nope dat is wat je intypt ik druk op dat wolkje om die app te downloaden en dan krijgt ik die pop up

    Haha laat maar. Wachten op een reactie van Roy/lennard

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    App is tijdelijk uit de App Store

  5. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Is psx mobile niet (bijna) hetzelfde?

  6. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Komt er überhaut nog een PSX app voor de android ect ? Zit er eigenlijk al een lange tijd op te wachten. 🙂

  7. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Komt er überhaut nog een PSX app voor de android ect ? Zit er eigenlijk al een lange tijd op te wachten. 🙂

    Dit dus.

  8. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ja een Android app zou ik ook wel fijn vinden!

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Een app voor een site is leuk, maar het is enorm veel werk een goede app te ontwikkelen en dat steken we op het moment gewoon liever in content. De site is prima te bezoeken via de mobiele website en dus beschouwen we een app vooralsnog overbodige luxe en staat het niet bovenaan onze prioriteiten lijst. Wie weet ooit, als een unieke kans zich voordoet.

  10. 8865 XP
    7th-son's avatar

    Een app voor een site is leuk, maar het is enorm veel werk een goede app te ontwikkelen en dat steken we op het moment gewoon liever in content. De site is prima te bezoeken via de mobiele website en dus beschouwen we een app vooralsnog overbodige luxe en staat het niet bovenaan onze prioriteiten lijst. Wie weet ooit, als een unieke kans zich voordoet.

    De site wel, het forum daarentegen is een ramp als je de nieuwe berichten wilt lezen
    Dat menu wat op de psx sense site word gebruikt voor navigatie werkt niet lekker met android

  11. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    De site wel, het forum daarentegen is een ramp als je de nieuwe berichten wilt lezen
    Dat menu wat op de psx sense site word gebruikt voor navigatie werkt niet lekker met android

    Dat is echt een krim!! verschrikkelijk zeg.

    Als ik wil reageren moet ik natuurlijk inloggen op de telefoon. goed zo ver gaat dat goed. Daarna is het huilen met de pet op.

    Wil je uitloggen… dan wordt het prachtig, dan moet je vinger vlug zijn!
    Je moet de site op ‘pc modes” zetten, en dan naar uitloggen..dan moet je snel zijn want elke keer refresh die de site.
    Nee geen succes.

    Geef mij maar een app. Maar het is duidelijk.

    Andere dingen hebben voorrang (wat ik ook snap ;)) en ook de I-Phone. 🙂

  12. 8865 XP
    7th-son's avatar

    Dat is echt een krim!! verschrikkelijk zeg.

    Als ik wil reageren moet ik natuurlijk inloggen op de telefoon. goed zo ver gaat dat goed. Daarna is het huilen met de pet op.

    Wil je uitloggen… dan wordt het prachtig, dan moet je vinger vlug zijn!
    Je moet de site op ‘pc modes” zetten, en dan naar uitloggen..dan moet je snel zijn want elke keer refresh die de site.
    Nee geen succes.

    Geef mij maar een app. Maar het is duidelijk.

    Andere dingen hebben voorrang (wat ik ook snap ;)) en ook de I-Phone. 🙂

    dat bedoel ik onder andere ook eigenlijk
    het is ook nog 1 van de weinige redenen om me laptop te pakken, PSX Sense 😛
    anders had ik me tablet/telefoon wel gebruikt

  13. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Voor het forum gebruik ik tegenwoordig Tapatalk, gratis te downloaden voor Android. Dan werkt alles prima en heel gemakkelijk.

    Het enige wat ik vervelend vind aan de site op de tablet, is dat wanneer je de mobiele versie uitschakelt op de tablet, deze toch steeds weer na verloop van tijd terug springt naar de mobiele versie. Nog niet zo’n ramp als je meteen op een knopje kon drukken dat de site terug moet naar de ‘normale’ versie. Maar dat is niet het geval, je moet eerst helemaal naar beneden scrollen en dan hopen dat het knopje werkt. Doet het dat niet (de pagina ververst niet), dan zit er niets anders op dan in de browser de pagina te verversen en de handelingen opnieuw uit te voeren.

    Is het mogelijk de knop voor wel of geen mobiele weergave boven aan de site te plaatsen?

    Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk

  14. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Voor het forum gebruik ik tegenwoordig Tapatalk, gratis te downloaden voor Android. Dan werkt alles prima en heel gemakkelijk.

    Het enige wat ik vervelend vind aan de site op de tablet, is dat wanneer je de mobiele versie uitschakelt op de tablet, deze toch steeds weer na verloop van tijd terug springt naar de mobiele versie. Nog niet zo’n ramp als je meteen op een knopje kon drukken dat de site terug moet naar de ‘normale’ versie. Maar dat is niet het geval, je moet eerst helemaal naar beneden scrollen en dan hopen dat het knopje werkt. Doet het dat niet (de pagina ververst niet), dan zit er niets anders op dan in de browser de pagina te verversen en de handelingen opnieuw uit te voeren.

    Is het mogelijk de knop voor wel of geen mobiele weergave boven aan de site te plaatsen?

    Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk

    Welke browser en tablet gebruik je?