Forum

Topic: 2x FIFA14 "probleempjes"…..

Anoniem's avatar

Hey boys…

ik heb ff 2 kleine issues…
1- Ik ben erachter gekomen dat de info die ik krijg als ik me teams kies niet klopt als ik online ga, dit terwijl mijn automatische updates wel aanstaan.
Als ik bijvoorbeeld Manchester City kies (staan nu 1e in de competitie) dan staat er naast het spelertje bijvoorbeeld dat ze 2e of 3e staan. Terwijl bij mijn tegenstander tegen wij ik online speel (een maat van me ofzo) wel 1e staan.
Ook de info onder AAN MID VER verschillen dan. Bij mij staat er dan bijv onder AAN 85, MID 83 en VER 82 en dan vraag ik aan mijn maat “wat staat er bij jou dan?” en dan staat er bij hem bijvoorbeeld AAN 86, MID 85, VER 84 bij Manchester City. (bij hem staat City dan wel op de 1e plek!!!) Hoe kan dit?? Iets is er dan toch niet up 2 date bij mij (dat relateer ik dan aan de positie van de competitie die hij aangeeft)

2- Af en toe wordt bij mij tijdens het spelen zomaar in ene me beeld donkerder. Ik heb geen idee waaraan het ligt. Ik speel gewoon op een goede led-tv (Samsung ue46d8000) en met andere games (CoD, Killzone) heb ik er ook geen last van…. Herkent iemand dit??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 382 XP
    e-man's avatar

    Beide problemen herken ik niet. Ik heb het probleem dat mkijn jeugdtalent altijd in een lange traingsbroek meespeelt als ik hem laat invallen, en soms geen broek heeft en je dus alleen een bovenlijf van hem ziet hahah

  2. 33 XP
    riico1's avatar

    herken ik ook niet..

    wel heb ik soms als ik bayern munchen pak en zet robben op rechts en ribery op links. en dat ze in t veld omgewisselt staan

  3. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Ik heb het probleem dat als ik op zoek ga naar spelers om te kopen/huren en ik bij de Primera division kijk er geen enkele club uit Spanje staat maar clubs uit Canada en de Spaanse clubs kan ik nergens vinden

  4. 260 XP
    Erik026's avatar

    ik heb 4 keer geprobeerd een online seizoenen wedstrijd te starten, maar ik krijg telkens het bericht dat mijn selectie niet overeenkomt met die van de tegenstander, vind het een beetje slecht uitgewerkt

  5. 361 XP
    Denders's avatar

    ik heb 4 keer geprobeerd een online seizoenen wedstrijd te starten, maar ik krijg telkens het bericht dat mijn selectie niet overeenkomt met die van de tegenstander, vind het een beetje slecht uitgewerkt

    Als je naar het scherm gaat waar je de selectie ziet moet je wel zorgen dat je ook de week form hebt. Soms laad hij deze niet als je te snel klikt. Dan moet je er weer uit en terug. Als je de weekvorm ziet dan heb je vaker geen last van dit probleem omdat de 2 selecties dan wel hetzelfde zijn bij jouw en bij je tegenstander. Dit werkt natuurlijk alleen als de tegenstander ook niet te snel heeft geklikt en de week vorm niet geladen heeft. Maar ik merk dat mensen vaker wel de week vorm hebben geladen dan niet, dus het kan dan nog voorkomen maar veel minder vaak.