Forum

Topic: Ghosts of Tomb Raider

Anoniem's avatar

Hey mensen

Ik ben deze maand jarig(28 februari) en ik vroeg me af welke game ik voor mijn verjaardag zal vragen cod ghosts of Tomb raider definitieve edition ik kan zelf niet echt goed kiezen misschien een van jullie.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    WTF bepaal je zelf een x wat je leuktst vind,kijk op internet,lees reviews 🙂 Als je veel van fps games houdt dan cod, tomb raiders is vooral een sp game die erg goed is.Je kan ook Tomb raider kopen en dan sp uitspelen en omruilen voor ghosts…

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Tsja. Dit hangt natuurlijk puur van jouw voorkeur af. Het zijn twee niet echt vergelijkbare games. Maar laat ik over allebei wat zeggen.

    Call of Duty: Ghosts – Dit deel is precies wat je van Call of Duty verwacht. Vette singleplayer actie, een heerlijke achtbaanrit waar je zo’n 7 uur later erg tevreden uitstapt. Multiplayer is zoals vanouds lekkere snelle actie en in mijn ogen erg verslavend. Dit deel heeft weer een echt Infinity Ward gevoel, wat je bijvoorbeeld ook bij MW3 hebt. De nieuwe Alien modus Extinction is verrassend genoeg enorm leuk! Echt iets anders dan zombies en de dlc voor deze modus belooft erg goed te worden.
    Natuurlijk heeft ook deze Call of Duty zijn nadelen, maar dat heeft elke game. Vond je vorige Call of Duty games leuk, dan ga je waarschijnlijk ook erg van deze game genieten.

    Tomb Raider – Over deze game kan ik minder vertellen. Ik heb ‘m op de PlayStation 3 gespeeld, maar niet helemaal tot het einde. De game is in mijn ogen echt geweldig en staat zeker in de top-10 van games van de afgelopen generatie. De singleplayer is erg actievol en enorm leuk om te spelen. Multiplayer zit prima in elkaar en is zeker vermakelijk. Verwacht echter niet de verslaving zoals bij Call of Duty of Battlefield. Multiplayer beschouw ik gewoon als een erg leuke extra. De PS4 versie heeft alle dlc erbij en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Daarnaast is de PS4 versie grafisch ook een behoorlijke stap vooruit gegaan. Ik adviseer je om wat vergelijkingsmateriaal op YouTube op te zoeken.

    De kans is best groot dat je reacties krijgt met gehaat op Call of Duty, maar al met al is het een kwestie van smaak. Vind je elk Call of Duty deel tof, dan zit je met Ghosts sowieso goed. Wil je eens wat anders dan is Tomb Raider the way to go. De keuze is aan jou! 🙂

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    Het ligt eraan welk genre je het meest aanspreekt. Als je van fps houd dan zou ik voor cod gaan. Deze kan je lang bezighouden vanwege de multiplayer.
    Ik heb tomb raider alleenop de ps3 gespeeld en het was echt een topper, maar na de singleplayer was het voor mij klaar

  4. 414 XP
    Milkyray's avatar

    COD multiplayer vond ik niet zo leuk als bij de vorige delen. De single player is erg kort en daarvan spreekt de verhaallijn niet echt aan.. Tomb Raider is den ik qua verhaal leuker, heeft een langere speelduur en bovendien eeen aardige multiplayer die eens wat anders biedt…

  5. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Heel simpel, vraag tomb raider puur de single player. Top spel speel hem dagelijks. Speel hem uit binnen een maandje ofzo, zet m heb op marktplaats/hier of ruil hem in en haal cod, cod speel je veel en veeeel langer (mp dan). In het ergste geval leg je een tientje bij, heb je ze beide gespeeld (ja dat wil je :)). Problem solved.

  6. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Als je cod gewoon bent: ghosts is brol.
    Tomb raider is echt stukken intenser ondanks het een remake is…

  7. 357 XP
    Mausie's avatar

    Cod, =d

  8. Redacteur - 624 XP
    Assasination-G's avatar

    Thief komt aan het einde van deze maand ook uit hé, dus dat zou je ook kunnen halen als dat je iets lijkt.

  9. 418 XP
    jeep82's avatar

    tombraider is super

  10. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Tombraider overduidelijk.

    Was èèn van de smaakmakers van het afgelopen jaar.