Forum

Topic: Tim Tygran’s new video – Outsider [Freerunning/tricking]

Anoniem's avatar

Hallo lieve Sensers, een vriend van mij maakt toffe filmpjes van zijn freerun skills/tricks. En ik wil dit graag met jullie delen omdat ik vind dat Tim het verdient veel bekender te worden op het internet, en met name YouTube.

En vergeet natuurlijk niet om ook eventjes zijn andere TEGEKKE filmpjes te bekijken.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Tja, toch even gekeken.
    Als hij zich er goed mee voelt en het leuk vind om te doen moet ie er natuurlijk zeker mee doorgaan… al vind ik het springen over andermans auto, het klimmen op andermans schuur en dergelijke nou niet echt iets wat ik aan wil moedigen. Ondanks dat ik het zelf niet kan (ook nooit echt geprobeerd overigens) ben ik toch ook weer niet zo erg onder de indruk dat ik verdere filmpjes ga kijken, klinkt misschien wat grof maar ach… wel eerlijk.
    Ook de sadistische kant van mij moet eerlijk bekennen dat ik alleen rond 2:15-2:20 even teruggezet heb…

    Hij boft overigens wel dat ie vrienden heeft zoals jij die hem steunen 🙂

  2. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Als ik dit maar kon ….LOL maar zieke video man . 1+ sub

  3. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Tja, toch even gekeken.
    Als hij zich er goed mee voelt en het leuk vind om te doen moet ie er natuurlijk zeker mee doorgaan… al vind ik het springen over andermans auto, het klimmen op andermans schuur en dergelijke nou niet echt iets wat ik aan wil moedigen. Ondanks dat ik het zelf niet kan (ook nooit echt geprobeerd overigens) ben ik toch ook weer niet zo erg onder de indruk dat ik verdere filmpjes ga kijken, klinkt misschien wat grof maar ach… wel eerlijk.
    Ook de sadistische kant van mij moet eerlijk bekennen dat ik alleen rond 2:15-2:20 even teruggezet heb…

    Hij boft overigens wel dat ie vrienden heeft zoals jij die hem steunen 🙂

    lol, bedankt man.. hahaha

  4. 46 XP
    amfri's avatar

    Leuk filmpje

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk