Forum

Topic: Angry birds ps vita kopen?

Anoniem's avatar

Ik zat door de februari sale te scrollen op me vita. En ik zag er angry birds tussen staan. Is het leuk om op de vita te spelen of is het alleen leuk op je telefoon?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 414 XP
    Milkyray's avatar

    telefoon. Daar is hij bovendien gratis… Zonde van je geld!

  2. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    telefoon. Daar is hij bovendien gratis… Zonde van je geld!

    Wat hij zegt!

  3. 440 XP
    Scholtenbrau's avatar

    Zonde van het geld inderdaad. Kan je voor ongeveer €8 wel The Walking Dead: Season One aanraden. Speelt heerlijk op de Vita en je krijgt er ook nog eens de 400 Days DLC bij. Moet het natuurlijk wel een game zijn die je ligt.

  4. 1199 XP
    chris65's avatar

    En als je alleen een nokia classic hebt? 😉

  5. 518 XP
    recsto's avatar

    Zonde van het geld inderdaad. Kan je voor ongeveer €8 wel The Walking Dead: Season One aanraden. Speelt heerlijk op de Vita en je krijgt er ook nog eens de 400 Days DLC bij. Moet het natuurlijk wel een game zijn die je ligt.

    is dat dezelfde als op de ipad? dat je alleen knoppen moet indrukken om te bepalen wat er gaat gebeuren

  6. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    is dat dezelfde als op de ipad? dat je alleen knoppen moet indrukken om te bepalen wat er gaat gebeuren

    nee die op de ipad heeft geen framedrops die de vita wel heeft

  7. 288 XP
    shooterman100's avatar

    voor een paar euro zou ik hem gewoon kopen

  8. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    voor een paar euro zou ik hem gewoon kopen

    Leg er een paar euro boven op en je kan wel wat leukers kopen voor je Vita;)

  9. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Veel te duur, niet doen. Precies wat I_Eat_Noobsz zegt, gewoon een beetje bijleggen voor iets veel toffers.

  10. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Angry birds is in mijn ogen gewoon pure afzetting meer betalen voor een slechtere afwerking. 🙁