Forum

Topic: Wireless Stereo 2.0 Sony

Anoniem's avatar

Ik zou graag deze headset willen aanschaffen maar wil eerst de mening van anderen horen. Gaan andere deze headset ook aanschaffen?

Het gaat om deze http://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-4-wireless-stereo-gaming-headset-ps4-ps3-ps-vita-pc-mac-mobile/9200000024774716/?Referrer=ADVNLPPce845100cdbf92970065bba51d010000411

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Dat ziet er uit als die headset die sinds vandaag te koop is…Zullen nog niet veel mensen zijn die ‘m hebben

  2. 382 XP
    e-man's avatar

    Ik ga hem sowieso halen. Veel goedkoper krijg je toch geen wireless headset en dan staat dit leuk bij mn ps4. Ik verwacht niet dat het de beste zal zijn. Maar ik vind de ingebouwde microfoon wel erg fijn. Zal nog wel even duren voor ik hem heb maar zal hier wel posten hoe het bevalt.

  3. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    morgen heb ik er een ik laat wel weten hoe die bevalt.

  4. 382 XP
    e-man's avatar

    Graag man!

  5. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Lekkere pakketdienst hier:

    di 11 feb 2014
    18:00-20:00

    hoop niet dat ze om 20;00 komen das gewoon niet meer normaal.

  6. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Lekkere pakketdienst hier:

    di 11 feb 2014
    18:00-20:00

    hoop niet dat ze om 20;00 komen das gewoon niet meer normaal.

    Ik zou hem gisteren al hebben maar zijn vertraagd:/ vandaag of morgen pas verstuurd

  7. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Graag man!

    Geluid is net als bij pulse elite.

  8. 371 XP
    Booyah's avatar

    Geluid is net als bij pulse elite.

    Dankje dat je dat zegt, maar die heb ik niet gehad kan je iets specifieker zijn?

  9. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    ik zou hem 7 feb al krijgen zaten alleen niet bij de levering dus werd het na het weekeinde pas.

  10. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Dankje dat je dat zegt, maar die heb ik niet gehad kan je iets specifieker zijn?

    Qua geluid zijn ze hetzelfde,alleen de gold is van betere materiaal.Dus die zou minder snel kapot moeten gaan, als je een hs nodig hebt tussen 80-150 euro dan is deze het meer dan waard na de zomer komt een opvolger van gold de platina versie:) die zal ietjes duurder zijn.

  11. 8864 XP
    7th-son's avatar

    op ign is een hands-on van de headset
    daar zijn ze wel tevreden, voor de prijs, maar de bouw van de headset vinden ze wat aan de zwakke kant
    ze noemen ook een aantal headsets die in hun optiek beter zijn dan deze
    http://www.ign.com/articles/2014/02/11/playstation-gold-wireless-stereo-headset-for-ps4-hands-on

  12. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Headset heb ik vandaag binnen gekregen,
    zeer goede kwaliteit, heel helder en zeker het geld waard !!
    Bouw is van zeer goede kwaliteit en stevig gebouwd.
    scharnieren zijn drie dubbel uitgevoerd over de hele lengte van de band.
    Zit zeer lekker op het hoofd en licht van gewicht.
    Bediening’s knoppen zijn makkelijk te vinden en zeer makkelijk onder de knie te krijgen.
    Vind de bouw zeker wel van goede kwaliteit IGN is niet echt geloofwaardig maar dat is mijn mening!

  13. 382 XP
    e-man's avatar

    ah mooi om te horen, ik weet niet of je een bril hebt, zo ja, heb je daar last van?

  14. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    nee ik heb geen bril maar ik probeer we leven met zonebril.
    laad het wel weten

    ik zit nu met zone bril op maar voel niet echt dat hij er tussen zit nu heb ik nog geen 2 uur zitten game of zo.
    maar het eerste gevoel is goed heb niet het idee dat het gaat storen of zo.

  15. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Hier een review pulse gold v pulse elite
    http://www.youtube.com/watch?v=9LrZVXK46BQ

  16. 196 XP
    lancolot's avatar

    Het schijnt dat de speakers die erin zitten van de wireless stereo headset zijn van de sony de 7.1 versie, die heb ik toevallig, moet zeggen bereik is goed 10 meter kan makkelijk, het geluid is fantastisch op 1 nadeel na, de bass is niet de bass die ik had verwacht, meer een beetje een platgeslagen subwoofer geluid, de trillngen zijn niet zo zoals je bij een senheiser of dergelijke headset verwacht.

  17. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Wat had je dan verwacht voor dit bedrag,het is een stereo hs…ze moeten ergens op besparen. Als je echt top gaming headset wilt ga dan voor astro a40/a50 is aan de prijzige kant maar echt ze geld waard.

  18. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Zojuist besteld.
    En 21 maart me ps4

  19. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Het schijnt dat de speakers die erin zitten van de wireless stereo headset zijn van de sony de 7.1 versie, die heb ik toevallig, moet zeggen bereik is goed 10 meter kan makkelijk, het geluid is fantastisch op 1 nadeel na, de bass is niet de bass die ik had verwacht, meer een beetje een platgeslagen subwoofer geluid, de trillngen zijn niet zo zoals je bij een senheiser of dergelijke headset verwacht.

    wacht even op de companion app voor de PS4 headset, misschien dat je daar nog wat settings kunt veranderen!
    Sterker nog, de app is nu in de store te vinden 🙂
    laat me je bevindingen weten, ik ben zelf ook erg benieuwd naar de headset

  20. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    De headset is goed! Hij heeft een bereik van ongeveer 10 meter en heeft een goed en helder geluid. Ook de microfoon doet het goed en hij is makkelijk te bedienen.

  21. 46 XP
    amfri's avatar

    Ik heb die app op via de pc in de store gekocht ( gratis )
    Waar kan ik hem dan vinden op mijn ps4 ?

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

  22. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Ik heb die app op via de pc in de store gekocht ( gratis )
    Waar kan ik hem dan vinden op mijn ps4 ?

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

    Op dit moment alleen dmv zoeken. Typ companion en je ziet m gelijk staan. Vind m wel vrij groot voor een app

  23. 46 XP
    amfri's avatar

    Gevonden thanks ,

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

  24. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik krijg hem morgen binnen dan zie ik het wel! Bedankt voor de reacties trouwens.

  25. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Ik had woensdag de Turtle Beach px4 binnen, deze heb ik donderdag direct omgeruild voor de Sony headset. De px4 klonk heel dof en ver weg,die van Sony is super helder vergeleken die.
    Daarnaast hoorde je bij geen geluid en ruis bij de PX4 en bij Sony niet!

  26. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Weet iemand of je de wireless headset van de ps3 ook kan opladen met de ps4?
    Of er een andere manier is?

  27. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    wtf is tog gewoon usb?

  28. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    wtf is tog gewoon usb?

    Klopt, alleen heeft de usb kabel van de ps4.
    usb naar micro usb en daarmee kan ik de headset niet mee opladen.

    Kijk welof ik een usb kabel voor de ps3 kan krijgen.

  29. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Klopt, alleen heeft de usb kabel van de ps4.
    usb naar micro usb en daarmee kan ik de headset niet mee opladen.

    Kijk welof ik een usb kabel voor de ps3 kan krijgen.

    Met de juiste kabel kun je gewoon je headset opladen, doe het zelf ook

  30. 371 XP
    Booyah's avatar

    Hij bevalt me zeker goed, vooral met Ghosts en BF4. Iemand nog tips voor de companion app voor shooters? Maar dan custom made en niet de standaard shooter mode.