Forum

Topic: failed to host a GTA Online session 11-02-2014

Anoniem's avatar

ik krijg sinds gisteren 10-02-2014 iedere keer als ik wil inloggen op gta online de melding failed to host a gta online session.
nu had ik wat gegoogeld en hadden ze het over mijn DNS deze heb ik nu veranderd maar hij werkt nog niet, ik heb de DNS code’s 8.8.8.8 en 8.8.4.4. en 208.67.222.222 en 208.67.220.220 maar bij beiden geen resultaat.
hij staat nu nog in gesteld op 208.67.222.222 en 208.67.220.220

zou iemand weten wat er nu mis kan zijn?
ik speel al sinds december online en heb eigenlijk nooit problemen gehad.

mvg dende

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Nee dat weet ik niet, ik heb helaas hetzelfde. Mijn record: Max 20 minuten geraak ik in de public sessies. Meestal zelfs maar 5… 🙁

    Solution: enkel friend closed sessies of solo sessies. Echt wel jammer. Want nu mis ik de complete ervaring. Ik heb level 91 gehaald Max met 2 spelers … 🙁

    De Max aantal dat geslaagd is 8 spelers Bij het joinen van een sessie. Meestal crashed het daar zelfs ook…. Dus ik doe enkel friend closed sessies. Totdat er meer stabiliteit is. De game is immens groot. En ps3 is eerlijk gezegd veel te oud voor deze technologie. Op pc of ps4… Zou dit probleem wel veel minder moeten voor vallen…. Bovendien is het een compleet nieuw project… Eigenlijk is het nu nog meer een beta…

    Want dit project is voor jaren, en uiteindelijk zal dit een game worden. Als free to play… Met micro transacties. Of zelfs een betalende service per maand…
    ….
    Ik vind persoonlijk deze formule juist saai. Geef mij maar liever gta IV de formule : iedereen gelijk voor de wet, niet betalen voor unlocks…. Gewoon knallen voor fun. Maar ja devs moeten ooit eens geld gaan inzamelen zeker? 🙁

    Die chopper van(buzzard) van 1 750 000 zal bv nooit in mijn garage raken … Dat is gewoon te veel…. En dit is zelfs nog de enigste. Als je de tank en buzzzard wilt kopen zit je aan 3 250 000 dollar: wat juist gepast is voor de micro transactie 37 euro!!!!! Dus 2 items voor 37 euro is echt absurd. Just cause 3 blaast ze gewoon omver als zij geen micro transacties gaan doen. En ons niet gaan forceren. Voor de players die macht hebben of newbies zijn…..

  2. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    @R*forever.

    Ik heb nooit problemen gehad met de MP van Grand Theft Auto V. Jou probleem heeft niet te maken met het feit dat de PS3 verouderd is, maar met je connectiviteit. Iets blokt jou, mss je router of je modem? Zou dat is goed checken. Mss heeft het iets te maken met Rockstar ze servers, heb je alis contact opgenomen met hun klantenservice?

    Trouwens al je gepraat over microtransacties is onzin hoor. Door de hieronder genoemde modders en de miljarden dollars die hun verspreid hebben onder de spelende spelers is dat hele systeem zo goed als stuk gemaakt. Rockstar heeft van mij en alle anderen die illegaal geld hadden gehad de bankrekening leeggemaakt tot iets van 500.000. Maar alles wat ik had gekocht heb ik gewoon nog en ik had bijna alles gekocht wat te koop was. Dus ik en heel veel anderen hoeven nooit iets te kopen via microtransacties.
    Door al die hackers en modders heb ik alle kleding, wapens en praktisch alle dikke auto’s en andere voertuigen kunnen kopen. Had 2 keer een bounty geind van een paar honderd miljoen. Heb alles in me bezit, van de tank tot de buzzard attack chopper.

    Niemand forceert je trouwens om echt geld te gebruiken om iets te kopen in een game hoor. Je kan ook gewoon bepaalde missies doen die dik uitbetalen en die blijven herhalen tot je je geld legit hebt verdiend. Heb zelf met missies, races, deathmatches enzo zeker wel meer dan 3 a 4 miljoen bij elkaar geschraapt.

    By the way: de attack chopper komt niet in je garage als je em koopt, je moet een service bellen en dan word ie afgeleverd op het dichtst bijzijnde helipad.

  3. 1870 XP
    R*forever's avatar

    @R*forever.

    Ik heb nooit problemen gehad met de MP van Grand Theft Auto V. Jou probleem heeft niet te maken met het feit dat de PS3 verouderd is, maar met je connectiviteit. Iets blokt jou, mss je router of je modem? Zou dat is goed checken. Mss heeft het iets te maken met Rockstar ze servers, heb je alis contact opgenomen met hun klantenservice?

    Trouwens al je gepraat over microtransacties is onzin hoor. Door de hieronder genoemde modders en de miljarden dollars die hun verspreid hebben onder de spelende spelers is dat hele systeem zo goed als stuk gemaakt. Rockstar heeft van mij en alle anderen die illegaal geld hadden gehad de bankrekening leeggemaakt tot iets van 500.000. Maar alles wat ik had gekocht heb ik gewoon nog en ik had bijna alles gekocht wat te koop was. Dus ik en heel veel anderen hoeven nooit iets te kopen via microtransacties.
    Door al die hackers en modders heb ik alle kleding, wapens en praktisch alle dikke auto’s en andere voertuigen kunnen kopen. Had 2 keer een bounty geind van een paar honderd miljoen. Heb alles in me bezit, van de tank tot de buzzard attack chopper.

    Niemand forceert je trouwens om echt geld te gebruiken om iets te kopen in een game hoor. Je kan ook gewoon bepaalde missies doen die dik uitbetalen en die blijven herhalen tot je je geld legit hebt verdiend. Heb zelf met missies, races, deathmatches enzo zeker wel meer dan 3 a 4 miljoen bij elkaar geschraapt.

    By the way: de attack chopper komt niet in je garage als je em koopt, je moet een service bellen en dan word ie afgeleverd op het dichtst bijzijnde helipad.

    1: op geen andere games problemen hoor , tis echt raar
    2 ik heb gelukkig nooit gehackte money gekregen, en ja ik verdien veel ^^
    3 zojuist ontdekt na lv92…. Dat je gewoon buzzards en titans, politie heli kunt oppikken op het vliegveld van Trevor. Dus ja saving money….

    Ik heb een volledige make over gedaan… Ik ben nu letterlijk een rich bich. Maar niet de high end. Ben toch al blij met mijn 10 wagens, boten, Jeltski, mallard, guns en explosieven , en kleren … AND so on. Ik heb er hard voor gewerkt. Ik heb nu eindelijk een vooruitgang

    Nu nog probleem 1 oplossen en gta online will be badass…