Forum

Topic: [TK]tritton 720+ 7.1 surround headset ps4/ps3/pc/xbox

Anoniem's avatar

Hierbij verkoop ik mijn tritton 720+ headset. De headset heeft geweldig geluid.
Werkt zowel op de next gen consoles als de current gen. Gebruik de headset niet meer omdat ik niet zoveel meer cod speel.

De headset is in perfecte staat. Alle kabels zitten erbij ook voor de xbox. Ik kan hem opsturen maar je mag hem ook komen ophalen in alphen aan den rijn.

headset mag voor 80 euro weg.

Zie mijn marktplaats advertentie voor foto’s:

http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-sony-playstation-onderdelen-en-toebehoren/m777999223-headset-tritton-720-7-1-surround-headset-ps3-ps4-xbox360-pc.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 247 XP
    robinho123's avatar

    ‘ik de headset een aantal keer gebruikt’ 😛 maar maakt niet uit, dat die mensen beginnen te bieden bij 20 is echt ergelijk, vind je niet?

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    ’ik de headset een aantal keer gebruikt’ 😛 maar maakt niet uit, dat die mensen beginnen te bieden bij 20 is echt ergelijk, vind je niet?

    Ja zeker. Ook mensen die steeds een euro meer bieden ook zo hinderlijk

  3. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Het probleem bij deze headset is kabels, heb zelf een 5.1 (meerdere speakers) versie gehad maar nooit gebruik vanwege de kabels (bij de Xbox360 komt daar nog weer 1 kabel bij). Geluid is idd wel goed. Als hij draadloos was had ik hem nog wel willen kopen want ik ben nog op zoek naar een losse mic of zéér goede Headset.

  4. 518 XP
    recsto's avatar

    Het probleem bij deze headset is kabels, heb zelf een 5.1 (meerdere speakers) versie gehad maar nooit gebruik vanwege de kabels (bij de Xbox360 komt daar nog weer 1 kabel bij). Geluid is idd wel goed. Als hij draadloos was had ik hem nog wel willen kopen want ben nog op zoek naar een losse mic of zéér goede Headset.

    De kabels heb ik nooit last van gehad omdat ik best dicht bij het scherm zit. Ook als ik er op de tv in de woonkamer mee opzat had ik er niet echt last van. Het is 1 kabel vanuit je headset richting de mixsamp. Soms heb je er nog wel eens twee uit beide schelp 1. Dat is nog wel eens lastig.

  5. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    ik bied 50 euro is goedkoopst nieuw 119 euro . ik hoor het wel

  6. 518 XP
    recsto's avatar

    ik bied 50 euro is goedkoopst nieuw 119 euro . ik hoor het wel

    Sorry maar dat vind ik te weinig

  7. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Sorry maar dat vind ik te weinig

    noem je prijs dan komen we er wel uit

  8. 518 XP
    recsto's avatar

    noem je prijs dan komen we er wel uit

    Je hebt pm

  9. Redacteur - 543 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    Het probleem bij deze headset is kabels, heb zelf een 5.1 (meerdere speakers) versie gehad maar nooit gebruik vanwege de kabels (bij de Xbox360 komt daar nog weer 1 kabel bij). Geluid is idd wel goed. Als hij draadloos was had ik hem nog wel willen kopen want ik ben nog op zoek naar een losse mic of zéér goede Headset.

    Ik heb hier nog een Turtle Beach PX5 liggen die maar niet weg wil. De doos heb ik niet meer, maar de headset is in prima staat. PM me maar als je geïnteresseerd bent, doe hem weg tegen een schappelijke prijs

  10. 518 XP
    recsto's avatar

    voor 80 euro mag je hem hebben