Forum

Topic: south park stick of truth grand wizard edition?

Anoniem's avatar

ik zag dat er een special edition was van south park stick of truth. maar kan hem op geen enkele website vinden. komt deze wel naar nederland of alleen usa/uk?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Ja was ook al opzoek maar schijnt overal uitverkocht te zijn zelfs in de ubisoft shop , zag wel dat bij gamemania wel de ingame characters van de special edtion erbij krijgt maar ja het ging mij om het cartman poppetje en de map:D

  2. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Alleen de Xbox versie van de grand wizard edition was nog verkrijgbaar, tenminste, dat heb ik van Ubisoft ongeveer een week geleden vernomen dus die kan nu ook uitverkocht zijn.

  3. 483 XP
    Klart's avatar

    bestellen bij video games plus canada?

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Amazon

  5. 518 XP
    recsto's avatar

    Amazon

    Heb geen creditcard. En ze hebben geen paypal. Dus gata hem niet worden.

    bestellen bij video games plus canada?

    Linkje?

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Mocht je geen creditcard willen aanvragen, maar wel met creditcard willen betalen, dan kan je eens op 3vcard.nl kijken. Dat is een prepaid VISA creditcard die je bij tabakszaken (Primera in ieder geval) kan halen en opladen. Perfect voor als je niet al te veel buitenlandse betalingen doet en / of je niet aan een vaste creditcard wilt vastzitten.

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Mocht je geen creditcard willen aanvragen, maar wel met creditcard willen betalen, dan kan je eens op 3vcard.nl kijken. Dat is een prepaid VISA creditcard die je bij tabakszaken (Primera in ieder geval) kan halen en opladen. Perfect voor als je niet al te veel buitenlandse betalingen doet en / of je niet aan een vaste creditcard wilt vastzitten.

    Heb er zelf 1 ideaal ding:) De top up prijs raak je meestal binnen 1 product al terug omdat het hier toch zo duur is en dan nog kom je goedkoper uit

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik wou South Park Stick of Truth (normale editie) pre orderen. Maar ik zag bij de omschrijving staan: Taal: NL FR. Is de game ook wel in het Engels te spelen? De settings op mn PS3 zijn al wel Engelstalig, maar ik zit niet echt te wachten op Nederlandse stemmen.

  9. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ik wou South Park Stick of Truth (normale editie) pre orderen. Maar ik zag bij de omschrijving staan: Taal: NL FR. Is de game ook wel in het Engels te spelen? De settings op mn PS3 zijn al wel Engelstalig, maar ik zit niet echt te wachten op Nederlandse stemmen.

    Zullen echt geen NL stemmen in zitten. Dit gaat om de verpakking/handleiding.
    Meen zelfs ergens gelezen te hebben dat de Duitse versie (nog)geen Duitse stemmen heeft en dat mensen daar pissed over waren.

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Zullen echt geen NL stemmen in zitten. Dit gaat om de verpakking/handleiding.
    Meen zelfs ergens gelezen te hebben dat de Duitse versie (nog)geen Duitse stemmen heeft en dat mensen daar pissed over waren.

    Gelukkig.. Leek me ook raar, je verwacht dat zo’n webshop wel weet wat ze erop plaatsen..

  11. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ja was ook al opzoek maar schijnt overal uitverkocht te zijn zelfs in de ubisoft shop , zag wel dat bij gamemania wel de ingame characters van de special edtion erbij krijgt maar ja het ging mij om het cartman poppetje en de map:D


    Deze post bevat een in game spoiler.

    het Cartman popetje kan je zo los kopen ik heb de complete set al maanden ,maar de game is uitgespeeld moet alleen el gore verslaan en dan is het over , mis wel een paar sleutels en 1 chinpokomon , dus even zoeken nog 😛

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Poppetje kost 20 euro ongv

  13. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Poppetje kost 20 euro ongv

    Ik had de Complete set voor 50Euro , op de Verzamelaars-beurs in Utrecht