Forum

Topic: [GEZ]Rode PS4 Controller! (ruil of koop)

Anoniem's avatar

Hallo leden van PSX.

Ik heb al meerder websites , incl marktplaats of ebay.
gekeken voor de rode controller maar geen succes dus laat ik het hier proberen.

Ik ben dus op zoek naar de Rode Ps4 controller gewoon omdat ik die mooi vind ^^ verder niks bijzonders en omdat ik een tweede controller erbij wil.

ik heb nu alleen een zwarte dus desnoods met ruil of dergelijks.

Mvg,

Robin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 367 XP
  2. 341 XP
    0daro0's avatar

    http://www.play-asia.com/dual-shock-4-magma-red-paOS-13-49-en-70-77lh.html

    Ohw, hij is wel out of stock zo te zien..

    Dat is ook het probleem zo goed als overal uitverkocht met een minimale levering van 4-8 weken. dus ja daar zit ik niet echt op te wachten.

  3. 60 XP
    AgentSmithNL's avatar

    Bart Smit te Arnhem in winkelcentrum Presikhaaf ligt hij gewoon op het schap.

  4. 341 XP
    0daro0's avatar

    oh damm , maar ik woon daar niet in de buurt helaas en online lukt ook niet!

    zou mooi zijn als iemand er een had en ik die kon overkopen, of idd iemand die daar wel woont en die kan opsturen ofzo en dat ik die gene betaal natuurlijk maar ja dat is weer een gedoe voor de meesten.

  5. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ik heb er 1, amper gebruikt, laat maar weten! :), ik speel toch nooit local multiplayer, heb de bon (volgens mij) en de verpakking

    En ik woon 5 minuten van winkelcentrum presikhaaf in arnhem af :p. daar heb ik mijn ps4 ook vandaan

  6. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Gamemania heeft ze vaak op voorraad, dus ik zou daar even informeren.

  7. 341 XP
    0daro0's avatar

    Was toevallig vandaag even in de Game mania Haarlem, om infamous te pre-orderen. meteen maar de rode controller besteld. dus close thread maar!