Forum

Topic: Strider (demo) vraagt om ‘een licentie’..?!?

Anoniem's avatar

Strider, demo, gedownload maar vraagt om een licentie. Wie heeft er hier ook ‘last’ van..?!?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Vreemd! Ik heb het probleem niet gehad
    Heb je em al geprobeerd opnieuw te downloaden?

  2. 322 XP
    WippertNL's avatar

    Nee… nu Final Fantasy deel zoveel aan het downloaden. Wel al getwittert met PlaystationNL

  3. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik had dit destijds met de demo van Killzone. Heb er nooit een oplossing voor gevonden. Gister even strider zitten spelen. Kon mij niet echt heel erg boeien.

  4. 322 XP
    WippertNL's avatar

    …er staat ook een ‘slotje’ bij

    oplossing: was gedownload op de inlog van m’n vrouw; en dan doet ie het dus niet via mijn inlog; nu ff geïnlogd op mijn vrouw’s account, en dat werkt

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik had dit destijds met de demo van Killzone. Heb er nooit een oplossing voor gevonden. Gister even strider zitten spelen. Kon mij niet echt heel erg boeien.

    Instellingen -> PSN -> Licenties herstellen

    Ik had het toen met Tribe 2 demo.

  6. 177 XP
    Vork's avatar

    Wel een fijn spel! Lekker snelle actie-platformer. Kan me er goed mee vermaken tot Thief.

  7. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Is er een demo van killzone dan? Of was dat de multilayer die je een weekend kon uitproberen?

  8. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ja dat was die multiplayer inderdaad. Maar die lukte mij dus niet om te spelen.