Forum

Topic: [TK][TR]PS4 Killzone Shadow Fall

Anoniem's avatar

Killzone Shadow Fall te koop voor 30€ of te ruil graag voor Need for speed Rivals! 🙂
Foto’s kun je eigen als je belangstelling hebt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Ruilen tegen AC:IV?
    Voor Ghosts dan

  2. 25 XP
    dDancer's avatar

    Ruilen tegen AC:IV?
    Voor Ghosts dan

    Al uitgespeeld op de Xbox360 dus nee sorry man! 🙁

  3. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb need for Speed liggen voor je, ik speel de game niet meer, en is ook maar een paar keer in mijn ps4 geweest!
    Wat woon je? Aangezien mijn voorkeur gaat naar persoonlijk ruilen
    Ben dan geïnteresseerd in killzone

  4. 25 XP
    dDancer's avatar

    Ik heb need for Speed liggen voor je, ik speel de game niet meer, en is ook maar een paar keer in mijn ps4 geweest!
    Wat woon je? Aangezien mijn voorkeur gaat naar persoonlijk ruilen
    Ben dan geïnteresseerd in killzone

    Killzone is al zo goed als weg dus je bent jammer genoeg net ietsjes telaat :(!

  5. 53 XP
    RS010's avatar

    Ik heb need for Speed liggen voor je, ik speel de game niet meer, en is ook maar een paar keer in mijn ps4 geweest!
    Wat woon je? Aangezien mijn voorkeur gaat naar persoonlijk ruilen
    Ben dan geïnteresseerd in killzone

    Ik heb killzone nog wel voor je liggen, ik zou hem wel willen ruilen voor need for speed, ik woon in de omgeving van Rotterdam, laat me maar weten of je interesse heb.

  6. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Heb je ghosts nog?

  7. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb killzone nog wel voor je liggen, ik zou hem wel willen ruilen voor need for speed, ik woon in de omgeving van Rotterdam, laat me maar weten of je interesse heb.

    rotterdam is voor mij te ver we, ik woon in noord holland, verder ga ik niet

  8. 25 XP
    dDancer's avatar

    Ghosts hou ik en Killzone is nog steeds te koop mensen/te ruil! 🙂