Forum

Topic: game vastlopen

Anoniem's avatar

Ik heb de laatste tijd vaak dat als ik black ops 2 opstart, dat het spel bij het opstarten vastloopt, of net als ik een public match wil zoeken, het vriest gewoon vast, wat je ook doet. dus ik doe hem altijd maar uit op de verkeerde manier door die knop in te drukken, dan als ik hem opstart staat er dat ik hem verkeerd heb uitgeschakeld en dat ik het systeem even moet laten scannen, dat kan tot 2 uur duren ( is altijd binnen een minuut klaar) en dan start ik het spel weer opnieuw op. Soms komt dit 5 keer achter elkaar aan, dus 5 keer opnieuw opstarten. Dit gebeurt alleen bij black ops 2, niet bij andere games. Komt het gewoon door de cd? of heeft iemand dit al eens gehad, graag hoor ik dat dan.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ik heb de laatste tijd vaak dat als ik black ops 2 opstart, dat het spel bij het opstarten vastloopt, of net als ik een public match wil zoeken, het vriest gewoon vast, wat je ook doet. dus ik doe hem altijd maar uit op de verkeerde manier door die knop in te drukken, dan als ik hem opstart staat er dat ik hem verkeerd heb uitgeschakeld en dat ik het systeem even moet laten scannen, dat kan tot 2 uur duren ( is altijd binnen een minuut klaar) en dan start ik het spel weer opnieuw op. Soms komt dit 5 keer achter elkaar aan, dus 5 keer opnieuw opstarten. Dit gebeurt alleen bij black ops 2, niet bij andere games. Komt het gewoon door de cd? of heeft iemand dit al eens gehad, graag hoor ik dat dan.

    Opnieuw installeren zou kunnen helpen. Anders kan het miss zijn dat je hdd bijna vol is?

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    Ik heb de laatste tijd vaak dat als ik black ops 2 opstart, dat het spel bij het opstarten vastloopt, of net als ik een public match wil zoeken, het vriest gewoon vast, wat je ook doet. dus ik doe hem altijd maar uit op de verkeerde manier door die knop in te drukken, dan als ik hem opstart staat er dat ik hem verkeerd heb uitgeschakeld en dat ik het systeem even moet laten scannen, dat kan tot 2 uur duren ( is altijd binnen een minuut klaar) en dan start ik het spel weer opnieuw op. Soms komt dit 5 keer achter elkaar aan, dus 5 keer opnieuw opstarten. Dit gebeurt alleen bij black ops 2, niet bij andere games. Komt het gewoon door de cd? of heeft iemand dit al eens gehad, graag hoor ik dat dan.

    Maak je cd schoon. Wil ook wel eens helpen

  3. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    Opnieuw installeren zou kunnen helpen. Anders kan het miss zijn dat je hdd bijna vol is?

    Nee dat kan haast niet maar ik zal cd eens schoonmaken kijken of het beetje lukt

  4. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Ik heb die probleem ook gehad.

    Je moet op het PS menu naar ‘save data utility’
    Dan het bestand ‘Black ops 2 install’ verweideren.

    Als het goed is moet het dan weer werken.

  5. 30 XP
    AssassinNL's avatar

    of je bluray lens is aan t overlijden 🙂 heb dit probleem zelf al meerdere keren gehad met cod games! nieuwe lens erin en hij doet t weer perfect

  6. 5 XP
    Gamer86's avatar

    Beste is eerst je cd schoon te maken, helpt dat niet… maak op Playstation plus een back-up en probeer eerst je HDD te formatteren. Als dit niet helpt, dan zit er niks anders op dan de PS3 zelf open te maken om de lens schoon te maken/te vervangen. Als dit niet lukt, dan moet die voor de reparatie. Google is your friend!!

  7. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    of je bluray lens is aan t overlijden 🙂 heb dit probleem zelf al meerdere keren gehad met cod games! nieuwe lens erin en hij doet t weer perfect

    Nooit gehad bij geen één console je rookt zeker ?

  8. Anoniem -
    Anoniem-5637's avatar

    @Therockbrothers: Heb het al heel vaak gedaan werkt niet bij mij