Forum

Topic: bo 2 dlc

Anoniem's avatar

Hoe zit het nou met de dlc van black ops 2, omdat ze een jaar extra hebben doen ze hier een extra dlc bij in. tot nu toe 4 camo;s maar komen er ook nog maps of wapens of zombies in?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Mappacks verwacht ik niet meer. Alleen nog extra camo’s, komende dinsdag dus al 4 op Xbox.

  2. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Fuck cod om dit, wie gaat er nou van een oud spel een DLC uitbrengen? XD beetje levenloos

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Hoe zit het nou met de dlc van black ops 2, omdat ze een jaar extra hebben doen ze hier een extra dlc bij in. tot nu toe 4 camo;s maar komen er ook nog maps of wapens of zombies in?

    Denk meer aan alleen microtransacties de kleine dingen o.a. camo’s playercards en dergelijke.

  4. 389 XP
    Suugie's avatar

    Fuck cod om dit, wie gaat er nou van een oud spel een DLC uitbrengen? XD beetje levenloos

    Ik weet niet of je het weet maar Black Ops 2 is het nieuwste spel van Treyarch dus zo gek vind ik de vraag eigenlijk niet, vooral niet nu de opvolger een jaar langer op zich laat wachten.
    Daarbij heeft borderlands 2 (release 21 september 2012) vorige maand nog DLC gekregen, en dat spel is ouder dan Black Ops 2 (13 November 2012).

    EDIT:
    Leuk weetje: Age Of Empires II kreeg pas na 10 jaar DLC 😉
    Bron: http://tweakers.net/nieuws/92485/age-of-empires-ii-krijgt-eerste-officiele-uitbreiding-in-10-jaar.html

  5. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    Ik weet niet of je het weet maar Black Ops 2 is het nieuwste spel van Treyarch dus zo gek vind ik de vraag eigenlijk niet, vooral niet nu de opvolger een jaar langer op zich laat wachten.
    Daarbij heeft borderlands 2 (release 21 september 2012) vorige maand nog DLC gekregen, en dat spel is ouder dan Black Ops 2 (13 November 2012).

    EDIT:
    Leuk weetje: Age Of Empires II kreeg pas na 10 jaar DLC 😉
    Bron: http://tweakers.net/nieuws/92485/age-of-empires-ii-krijgt-eerste-officiele-uitbreiding-in-10-jaar.html

    Maar het gebeurd meestal niet dat een oud spel waar al een vervolg van is nog dlc krijgt.

  6. 5 XP
    Gamer86's avatar

    Ik las laatst ergens dat ze binnenkort nog een DLC voor de BO2 gaan uitbrengen? Ik hoop dat het zo is want BO2 is beter naar mijn mening dan Ghosts