Forum

Topic: Foutcode ce-34878-0

Anoniem's avatar

Ik krijg sinds vandaag een foutmelding telkens wanneer ik mijn seizoen wil gaan spelen.. heb al gegoogled, maar kom er niet echt verder uit, iemand enig idee ? Wil graag wel het seizoen afspelen anders is al de tijd zonde geweest..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ik krijg sinds vandaag een foutmelding telkens wanneer ik mijn seizoen wil gaan spelen.. heb al gegoogled, maar kom er niet echt verder uit, iemand enig idee ? Wil graag wel het seizoen afspelen anders is al de tijd zonde geweest..

    Verander de speler in je oefen arena naar een andere willekeurige speler en je zult er geen last meer van hebben. Ik weet het, het klinkt erg raar maar trust me het werkt.

  2. 33 XP
    riico1's avatar

    hey mensen

    ik heb sinds vandaag dat ik dead nation niet kan opstarten, en wanneer ik de applicatie wil sluiten geeft die fout melding ce 34878-0 aan.
    Hebben jullie hier ook last van?

    ik heb al wat gegoogled maar kon niks vinden erover..

    weet een van jullie misschien hoe ik dit op kan lossen?

    Gr Rico

  3. 1 XP
    mario240983's avatar

    ik heb deze foutmelding nu bij alle spellen.
    spellen starten op maar lopen direct bij het titelscherm vast en doen niets meer.
    via ps knop aplicatie beeindigen en dan krijg ik deze foutmelding.
    ik heb de foutmelding wel vaker gehad en meestal was het opnieuw opstarten van de game genoeg maar nu niet.
    het blijft maar terugkomen. vanmiddag nog kunnen spelen maar toen ik net wou spelen gebeurde het.
    ik vraag me af wat het kan zijn en waar het aan lig. als dit zo een paar dagen blijft ga ik maar is contact met sony opnemen denk ik.

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Misschien heb je hier wat aan:

    http://www.gamestalker.nl/playstation-4-foutmelding-ce-34878-0-steekt-voordurend-de-kop-op/

    1e hit op google als je de error code googelt.

  5. 31 XP
    Dyl_(s)KiLL's avatar

    Ik heb dat juist met Tomb Raider in de singleplayer sinds gisteren…

  6. 31 XP
    Dyl_(s)KiLL's avatar

    Ik weet niet of meerdere dit probleem hebben, maar zoja, hoe hebben jullie dit opgelost? Of kunnen we hier met z’n allen een oplossing voor vinden? Ik krijg de foutmelding voortdurend bij een crash in de singleplayer.

  7. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Als je goed in deze topic forum kijkt, zijn er meerdere gevallen van, Fifa, Dead Nation.

    Dit schijnt een bekend probleem te zijn : http://www.gamestalker.nl/playstation-4-foutmelding-ce-34878-0-steekt-voordurend-de-kop-op/

    Misschien handig voor de admins om één topic ervan te maken met : foutcode CE-24878-0
    Scheelt een hoop onnodige topics.

    PS @ Dyl-(s)Kill, geen aanval op jou of wie dan ook. 😉

    Gaat overingens lekker met de PS4, ene kant ben ik blij dat ik hem nog niet heb.

  8. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Heb ik ook al gehad met meerdere games.
    Nou met marvel super heroes veel last van.

  9. 31 XP
    Dyl_(s)KiLL's avatar

    Als je goed in deze topic forum kijkt, zijn er meerdere gevallen van, Fifa, Dead Nation.

    Dit schijnt een bekend probleem te zijn : http://www.gamestalker.nl/playstation-4-foutmelding-ce-34878-0-steekt-voordurend-de-kop-op/

    Misschien handig voor de admins om één topic ervan te maken met : foutcode CE-24878-0
    Scheelt een hoop onnodige topics.

    PS @ Dyl-(s)Kill, geen aanval op jou of wie dan ook. 😉

    Gaat overingens lekker met de PS4, ene kant ben ik blij dat ik hem nog niet heb.

    begrijp ik! 🙂

  10. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Als je goed in deze topic forum kijkt, zijn er meerdere gevallen van, Fifa, Dead Nation.

    Dit schijnt een bekend probleem te zijn : http://www.gamestalker.nl/playstation-4-foutmelding-ce-34878-0-steekt-voordurend-de-kop-op/

    Misschien handig voor de admins om één topic ervan te maken met : foutcode CE-24878-0
    Scheelt een hoop onnodige topics.

    PS @ Dyl-(s)Kill, geen aanval op jou of wie dan ook. 😉

    Gaat overingens lekker met de PS4, ene kant ben ik blij dat ik hem nog niet heb.

    Ik heb nergens last van.. Heb zowat elk spel gespeeld op de PS4 en alleen last van een joystick die snel slijt 😛

  11. 31 XP
    Dyl_(s)KiLL's avatar

    Ik heb nergens last van.. Heb zowat elk spel gespeeld op de PS4 en alleen last van een joystick die snel slijt 😛

    Daar heb ik juist geen last van :p

  12. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Topics samengevoegd

  13. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    CE-34878-0 Toepassing is gecrasht. Start de applicatie in het content gebied.dwz op starten via bibliotheek
    zo wordt dit aangeraden door sony foutlijst
    misschien ben je een van de weinigen waar deze methode wel bij werkt, ik hoop het voor je , veel succes 😉