Forum

Topic: Waar schilderij/poster kopen New York jaren 40?

Anoniem's avatar

Weet iemand toevallig waar ik schilderijen en/of posters kan kopen van New York jaren 40-50? Het zijn overigens gewoon schilderijen die ik wil gaan ophangen in mijn kamer, maar het gaat me er om dat het echt van die periode is: een beetje de Mafia tijden/sfeer.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Weet iemand toevallig waar ik schilderijen en/of posters kan kopen van New York jaren 40-50? Het zijn overigens gewoon schilderijen die ik wil gaan ophangen in mijn kamer, maar het gaat me er om dat het echt van die periode is: een beetje de Mafia tijden/sfeer.

    Zoek een plaatje van hoge kwaliteit en laat het drukken op een groot doek of papier,

  2. 2457 XP
    peyj's avatar

    http://www.allposters.nl/
    Daar heb ik zelf ook twee posters weg. Kaart van Game of Thrones en Jack Daniels bord. Ze hebben veel keuze en leveren redelijk snel. Wel een tip om te kijken of ze stunten met korting. Kreeg één dag een voucher van 25% korting en de dag daarna was op alles 30%. Vind je volgens mij ook genoeg van New York in de jaren 40-50.

  3. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Slimdruk is ook niet duur 5 x abri formaat is 107 euro zo poster vind je nergens los,

  4. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik bestel altijd al mijn posters (en meer) bij www.large.nl
    Weet zo niet of ze van new york jaren 40 hebben, wel zie ik regelmatig zo’n poster langs komen met de gele taxi’s.

  5. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Large 🙂

    Geweldig dat dat nog steeds bestaat. Daar bestelde ik 20 jaar geleden al m’n Guns n’ Roses en Metallica-shirtjes haha.