Forum

Topic: Savegame bf

Anoniem's avatar

beste,

Ik was laatst leuk de SP van bf aan het spelen. Leuk en aardig was ook al redelijk ver. Kwil vandaag na mijn werk even rustig relaxe door bf 4 sp uit te spelen….Leuk save game is weg…this al verdomme de 6e keer!!!!

En het rare is dat ik al de troffeen er nog wel staan….hoelang duurt het voorday het is gemaak?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    zijn wel meer fouten zoals het niet kunnen gamen van Bf4 discount versie (geeft foutcode E-FFFFFFFF)
    waar sony engeland aan het werken is om die te herstellen, waar ze nu ook enige tijd mee bezig zijn die te herstellen,
    en daar bij de vraag waar ze preoriteit aan voorkeur bij geven, mij lijkt waar de meeste klachten van binnen komen
    zeker is dat dit nog een langere tijd zal duren voor de problemen oplossen,

    om je games te saven misschien kun je proberen het op een usb stick te plaatsen,

    (tip> bij aldi las ik in een blad 32 usb stick voor 12 euro tekoop is)
    ik zelf heb ook problemen met saven, ik ben klaar met bf4 heb er geen zin meer in om de game steeds van level 1 tebeginnen.

    misschien dat het voor jou nog wel intressant is om verder tegamen door het op usbstick te plaatsen
    dan wens ik je veel plezier mocht het lukken om het op usb stick te zetten

  2. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    ik heb het een keer gehad op mn PS4 ondertussen heb ik de game op PS4 platinum en op PS3 bijna.
    denk dat het domme pech is misschien heeft het te maken met hoe je afsluit of dat je hem in stand-by zet?

  3. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Het is eigenlijk belachelijk dat dit nog steeds niet is gemaakt, dit spel is al sinds vorig jaar uit (november), en mensen kunnen nog geen eens fatsoenelijk de singleplayer spelen.

  4. 821 XP
    Crusader's avatar

    Heb je toevallig niet nog een save staan in je cloud via PS Plus.

  5. 141 XP
    lierseboy64's avatar

    Je mag de singleplayer en de multiplayer niet door elkaar spelen want dan
    verlies je je save-file. Wat ik gedaan heb, is mijn voortgang gesaved op een
    usb-stick. Doe dit regelmatig en gebruik verschillende save-files. Zolang je
    de singleplayer speelt blijf je het best van de multiplayer af.

  6. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Je mag de singleplayer en de multiplayer niet door elkaar spelen want dan
    verlies je je save-file. Wat ik gedaan heb, is mijn voortgang gesaved op een
    usb-stick. Doe dit regelmatig en gebruik verschillende save-files. Zolang je
    de singleplayer speelt blijf je het best van de multiplayer af.

    Dus als je de singleplayer wilt spelen, eerst singleplay uitspelen, dan daarna pas aan de mulitplayer beginnen.
    De singleplayer speel je toch maar ÊÊn keer, daarna alleen mulitplayer. Althans ik. 😉

  7. 242 XP
    Xnator's avatar

    Hoe kut dit ook weer klinkt van mij, maar dit is weer het zoveelste topic hierover met dezelfde vraag. Wanneer het gefixt word? Nooit waarschijnlijk totdat Dice/EA anders verteld. Als er een fix is hoor je dat snel genoeg hier op PSX-sense.

  8. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Kansloos dat dit nog niet gefikst is na maanden dat de game uit is. 🙁

  9. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Heb ik ook ondervonden moest nog maar 2 levels 🙁 maar save game pleiten ook niet vindbaar in mij PSN cloud , dus moet echt een keer Opnieuw als ik zin heb 😛