Forum

Topic: PS4 hulp

Anoniem's avatar

http://www.youtube.com/watch?v=muws9FH-Ufw&feature=youtu.be

is dit normaal fan geluid

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

39 reacties

  1. 357 XP
    Mausie's avatar

    Die wil volgens mij weg vliegen, pff.
    Ik hem dat geluid bij mijn PS4 nog nooit gehoord, ok niet bij Knack wat je aan het spelen was .

  2. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Die wil volgens mij weg vliegen, pff.
    Ik hem dat geluid bij mijn PS4 nog nooit gehoord, ok niet bij Knack wat je aan het spelen was .

    oke maandag dan sony maar es ff bellen dan

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb bij bf4 vaak dat ie staat te blazen

  4. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Ik heb bij bf4 vaak dat ie staat te blazen

    bij mij is het bij alle games die ik heb

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Als Fifa opstart maakt ie ook best wel een hard geluid

  6. 105 XP
    goodmaster's avatar

    mijn fan is ook echt niet stil te noemen, En je neemt het geluid van wel heel dichtbij op dus misschien is dit gewoon normaal.

  7. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Valt reuze mee dit is mijn PS4 opgenomen terwijl de tel op de plaats van de Drive lag https://www.youtube.com/watch?v=CEiIfv4vq08&list=UUAW0-2Uj6aw_tY5N0VDAuZg nu lijkt het lawaai maar van 1m afstand hoor je het niet , en de Ps4 blijft lekker koel 😀 en dit was met BF4 opgenomen

  8. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    bel gewoon sony ff morgen lijkt me dat dat niet goed is als die zo lawaai maakt

    http://www.youtube.com/watch?v=sbcNsnW8KIc

    zo klinkt mijn ps4 ook

  9. GoldenBird's avatar

    Staat je PS4 horizontaal of verticaal? Je hoeft je PS4 echt niet terug te brengen, ze zullen allemaal hetzelfde geluid maken. Het enige wat je moet doen is dat ie genoeg lucht moet krijgen en niet verticaal moet staan.

  10. 233 XP
    Johnny's avatar

    indd moet je je ps4 maar niet rechtop zetten 😉

  11. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Mijn ps4 staat recht op een ik heb nergens last van, ze brengen niet voor niets een vertikale standaard op de markt

  12. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    bel gewoon sony ff morgen lijkt me dat dat niet goed is als die zo lawaai maakt

    http://www.youtube.com/watch?v=sbcNsnW8KIc

    zo klinkt mijn ps4 ook

    Lol, deze PS4 wit echt weg vliegen, niet normaal.
    Denk dat Sony hier nog heel wat problemen mee gaat krijgen.

  13. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Staat je PS4 horizontaal of verticaal? Je hoeft je PS4 echt niet terug te brengen, ze zullen allemaal hetzelfde geluid maken. Het enige wat je moet doen is dat ie genoeg lucht moet krijgen en niet verticaal moet staan.

    mijn ps4 ligt gewoon horizontaal

    mijn flmpje staat aan begin van deze post

  14. GoldenBird's avatar

    mijn ps4 ligt gewoon horizontaal

    mijn flmpje staat aan begin van deze post

    Hmmm, hij klinkt iets luider dan normaal maar dat lijkt me vrij normaal. Probeer even heel je kamer te koelen en kijk of het dan minder is. Speel ook een tijdje en voel of je PS4 warm of heet is, als ie maar een beetje warm is hoef je er niks aan te doen. Dan doet je ventilator het gewoon prima, je moet niet verwachten dat je PS4 stil gaat zijn aangezien het gewoon een computer is in een te kleine behuizing. As long as it’s cool there’s no problem. De mensen met een ”stille” PS4 hebben een probleem, deze worden niet goed gekoeld. Of ze zitten gewoon ver van de PS4 af om het uberhaupt te horen of hebben hun TV hard staan. De PS4 is gewoon geen stil apparaat zoals de Xbox One. Bij mij is ie iets minder luid als jou maar de PS4 zelf is mega koel en er komt geen serieuze warmte uit de achterkant.

  15. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Hmmm, hij klinkt iets luider dan normaal maar dat lijkt me vrij normaal. Probeer even heel je kamer te koelen en kijk of het dan minder is. Speel ook een tijdje en voel of je PS4 warm of heet is, als ie maar een beetje warm is hoef je er niks aan te doen. Dan doet je ventilator het gewoon prima, je moet niet verwachten dat je PS4 stil gaat zijn aangezien het gewoon een computer is in een te kleine behuizing. As long as it’s cool there’s no problem. De mensen met een ”stille” PS4 hebben een probleem, deze worden niet goed gekoeld. Of ze zitten gewoon ver van de PS4 af om het uberhaupt te horen of hebben hun TV hard staan. De PS4 is gewoon geen stil apparaat zoals de Xbox One. Bij mij is ie iets minder luid als jou maar de PS4 zelf is mega koel en er komt geen serieuze warmte uit de achterkant.

    het rare is als ik me hand op het matte stuk leg hoe warm die is gaat de fan normaal draaien dan hoor je hem niet doe je hand er weer af gaat die weer omhoog

  16. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Lijkt mij normaal.. mijn ps4 maakt ook dat geluid. Weet trouwens niet hoe hard ik mijn geluid moet zetten op mijn tablet.

  17. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Lijkt mij normaal.. mijn ps4 maakt ook dat geluid. Weet trouwens niet hoe hard ik mijn geluid moet zetten op mijn tablet.

    hard hoor het zelf nog van een meter of 3

  18. GoldenBird's avatar

    hard hoor het zelf nog van een meter of 3[quote]Lijkt mij normaal.. mijn ps4 maakt ook dat geluid. Weet trouwens niet hoe hard ik mijn geluid moet zetten op mijn tablet.

    [/quote]
    Er valt niks aan te doen, zo is het product nou eenmaal, Sony keek meer naar de buitenkant dan de binnenkant. Waarschijnlijk komt er over 1.5/2 jaar wel een ps4 slim met een betere air flow.

  19. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    hard hoor het zelf nog van een meter of 3[quote]Er valt niks aan te doen, zo is het product nou eenmaal, Sony keek meer naar de buitenkant dan de binnenkant. Waarschijnlijk komt er over 1.5/2 jaar wel een ps4 slim met een betere air flow.

    [/quote]

    op internet staan fimpjes van mensen met ps4 die helemaal stil zijn

    waarom word mij ps4 stil als ik me hand op het matte stuk leg

  20. GoldenBird's avatar

    op internet staan fimpjes van mensen met ps4 die helemaal stil zijn

    waarom word mij ps4 stil als ik me hand op het matte stuk leg

    Is je PS4 ook luid als er geen spel open staat en je op het home menu zit?

  21. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Is je PS4 ook luid als er geen spel open staat en je op het home menu zit?

    nee

    heb wel daar voor last van gehad dat die zo maar uitviel en in save modus bleef hangen

    dat was op

    16-1-2014

    9-3-2014

  22. GoldenBird's avatar

    nee

    heb wel daar voor last van gehad dat die zo maar uitviel en in save modus bleef hangen

    dat was op

    16-1-2014

    9-3-2014[quote]
    nee
    maar dat komt omdat de arm cpu dan gebruik word die passief gekoeld denk dat de amd chip gewoon te warm word en niet genoeg koelt

    heb wel daar voor last van gehad dat die zo maar uitviel en in save modus bleef hangen

    [/quote]
    Dan is er toch geen probleem? Je ventilator gaat gewoon meer koelen omdat er gewoon meer hitte ontstaat. No problem at all.

  23. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    bel sony gewoon als die zegt omruilen dan stuur ik hem gewoon op

  24. GoldenBird's avatar

    bel sony gewoon als die zegt omruilen dan stuur ik hem gewoon op

    Je zult echt geen magisch stille PS4 krijgen, die bestaat niet. Maar succes :D, Sony zal btw gewoon een nieuwe opsturen want ze gaan echt niet onderzoeken of het echt zo is. Je krijgt gewoon dezelfde PS4, en misschien een gebruikte want dat kan ook wel eens voorkomen (een 2e hands gerepareerde PS4).

  25. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Je zult echt geen magisch stille PS4 krijgen, die bestaat niet. Maar succes :D, Sony zal btw gewoon een nieuwe opsturen want ze gaan echt niet onderzoeken of het echt zo is. Je krijgt gewoon dezelfde PS4, en misschien een gebruikte want dat kan ook wel eens voorkomen (een 2e hands gerepareerde PS4).

    hoop iets stiller dan dit kom boven me tv uit

  26. GoldenBird's avatar

    hoop iets stiller dan dit kom boven me tv

    Het is niet stiller, geloof me. Ze zijn allemaal zo, maar de een is stiller omdat bijvoorbeeld de kamertemperatuur laag is. Of er worden niet zo intesieve games gespeelt.

  27. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Het is niet stiller, geloof me. Ze zijn allemaal zo, maar de een is stiller omdat bijvoorbeeld de kamertemperatuur laag is. Of er worden niet zo intesieve games gespeelt.

    http://www.youtube.com/watch?v=xmEd7THXDj8 is still met cod ghost

    http://www.youtube.com/watch?v=sbcNsnW8KIc blaast als een gek

    en heeft niks mee te maken als die staat of ligt daarom zit er een gleuf in de ps4 denk gewoon dat er sommige console defect zijn

  28. GoldenBird's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=xmEd7THXDj8 is still met cod ghost

    http://www.youtube.com/watch?v=sbcNsnW8KIc blaast als een gek

    en heeft niks mee te maken als die staat of ligt daarom zit er een gleuf in de ps4 denk gewoon dat er sommige console defect zijn

    Die van jou blaast normaal.

  29. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Die van jou blaast normaal.

    dat klink zo komt door me mic hij blaast als de 2e

  30. GoldenBird's avatar

    dat klink zo komt door me mic hij blaast als de 2e

    Kijk, als je even logisch nadenkt kun je wel inzien dat het normaal is. Een game zorgt ervoor dat de processoren warmte produceren, de ventilator gaat dan lucht pompen zodat het wordt afgekoeld. Als de processoren warmer worden dan moet de ventilator meer lucht pompen. Nu zeg je dat die van jou veel geluid maakt, maar denk je nou echt dat als je een nieuwe ps4 krijgt dat die dan minder hitte gaat produceren? Nee, alle PS4’s produceren evenveel hitte, de PS4 is geen stil apparaat en zal het ook niet zijn.

  31. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    waarom is de 1 still met gamen en de ander komt over je tv heen dat lijkt me toch niet de bedoeling dan zelfs me ps3 fat is nog stiller

  32. GoldenBird's avatar

    waarom is de 1 still met gamen en de ander komt over je tv heen dat lijkt me toch niet de bedoeling dan zelfs me ps3 fat is nog stiller

    Omdat de ene PS4 minder koeling nodig heeft omdat bijvoorbeeld de kamertemperatuur lager is. Zo kunnen er allemaal scenarios zijn,

  33. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Omdat de ene PS4 minder koeling nodig heeft omdat bijvoorbeeld de kamertemperatuur lager is. Zo kunnen er allemaal scenarios zijn,

    mijn kamer is maar tegen de 15 graden en dan al zo blazen hoe al het dan in de zomer zijn met 30 graden

  34. GoldenBird's avatar

    mijn kamer is maar tegen de 15 graden en dan al zo blazen hoe al het dan in de zomer zijn met 30 graden

    Kijk, als je PS4 ventilator zich opbouwt (dus stil in menu en wat luider in spellen) is dat gewoon normaal. Stille PS4’s bestaan niet, want er is geen een video waar je een PS4 werkelijk niet of bijna hoort bij het spelen van Killzone shadow fall.

  35. 32 XP
    RobertvdMeijden's avatar

    Ik hoor het verschil volgens mij niet meer ?

    is het normaal dat de ps4 wat geluid maakt tijdens het game?
    Ik weet namelijk niet meer het verschil dus als die aan het koele is en wanneer die het gewoon normaal moet doen.
    Daarom twijfel ik ook of die kapot is.

  36. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    Mijn ps4 is altijd stil, ongeacht wat voor spel. BF4, FIFA15 en GTAV allemaal geluidsloos.
    Mijn ps4 staat op een bureau met genoeg ruimte aan de achterkant zodat de warmte weg kan. Zelfs na 8 uur doorgamen is de ps4 niet al te gek warm

  37. 248 XP
    KingOfPop1981's avatar

    Het kan zoveel verschillende soorten oorzaken hebben wat betreft het lawaai dat de ventilatie van de PS4 maakt.

    – Kamertemperatuur.
    – Stof in de PS4.
    – Materiaal waar hij op staat (resonance).
    – Lager ventilator.
    – Genoeg ruimte aan de buitenkant voor ventilatie.
    – Behuizing PS4 die net iets strakker zit dan bij andere PS4.
    – Werking van materiaal.

    Als ik “probleem” zo hoor en lees is er geen probleem. En reageert je PS4 normaal.

  38. Anoniem -
    77.248.114..xxx's avatar

    Mijn playstation 4 blaast heeel erg

  39. 8864 XP
    7th-son's avatar

    @77.248.114..xxx: dan raad ik je aan om het topic door te lezen van, daar staan genoeg oplossingen en tips in.

    voor jou informatie, het topic is al bijna 4 jaar oud, en het gaat hier om destijds nieuwe PS4s. Hoe lang heb je die van jou, en hoe staat die geplaatst? (in een kastje bv)