Forum

Topic: Infamous second son 55 euro.

Anoniem's avatar

voor de gene die infamous second son willen halen bij de mediamarkt is hij nu 55 !

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. GoldenBird's avatar

    Dat is niet bepaald goedkoop hoor… Standaard adviesprijs voor een game.

  2. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Dat is niet bepaald goedkoop hoor… Standaard adviesprijs voor een game.

    Nou… Overal is de 60 en meer 😉

  3. GoldenBird's avatar

    Nou… Overal is de 60 en meer 😉

    Nee hoor, gemiddeld zijn ze bij bijvoorbeeld de mediamarkt allemaal 55 euro.

  4. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Nee hoor, gemiddeld zijn ze bij bijvoorbeeld de mediamarkt allemaal 55 euro.

    Ik heb het over inFamous..

  5. GoldenBird's avatar

    Ik heb het over inFamous..

    Ja dat is altijd als je pre ordered. Daarna dalen de prijzen weer… Dat is ook een standaard procedure.

  6. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Dat is niet bepaald goedkoop hoor… Standaard adviesprijs voor een game.

    Het is een PS4 only, bij de meeste winkels gaan ze voor 65+ over de toonbank hoor!

  7. GoldenBird's avatar

    Het is een PS4 only, bij de meeste winkels gaan ze voor 65+ over de toonbank hoor!

    Exclusive betekent niet dat de prijs hoger mag zijn. En bij mijn lokale intertoys heb ik ‘m gepreordered voor 49,99.

  8. 90 XP
    D92V's avatar

    Exclusive betekent niet dat de prijs hoger mag zijn. En bij mijn lokale intertoys heb ik ‘m gepreordered voor 49,99.

    Waarom nou zo’n onzin verhaal. Bij de intertoys is hij ook gewoon 65. Alle PS4 games beginnen bij 55, lager gaan ze niet bij launch. Pre-Order of niet, Exclusive of niet.

  9. 83 XP
    gertraaf's avatar

    55,- euro is gewoon goedkoop. heb hem nu ook besteld, nu hopen dat de game op tijd binnen komt

  10. 418 XP
    jeep82's avatar

    heb hem ook besteld

  11. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Voor iedereen die twijfelt of dit een goede prijs is: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/infamous:+second+son_PS4.html

    55 Euro is momenteel gewoon de laagste prijs. Einde discussie.

  12. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    haha altijd mooi als iemand in een discussie iets onderbouwd! Mensen lullen maar wat uit hun nek en blijven volhouden.

  13. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik heb nog nooit een Infamous game gespeeld.
    Zat wel bij PS Plus, dus dat ga ik eerst maar doen.

    55 euro geef ik alleen uit aan games waarvan ik zeker weet dat ik ze goed vind.
    Bij deze wacht ik tot de eerste prijsverlaging.

  14. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Nee hoor, gemiddeld zijn ze bij bijvoorbeeld de mediamarkt allemaal 55 euro.

    kijk jij eens op de mediamarkt site dan
    60 euro, of meer, en de games die 55 euro zijn, zijn games die al vanaf dag 1 te krijgen zijn
    dan is het ook wel logisch na

    sorry als je per se je gelijk wilt hebben, maar die heb je niet 😛

  15. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Dus ik kan m morgen gewoon in de mm halen

  16. 105 XP
    goodmaster's avatar

    Heb hem gister besteld voor 22:00 uur! en nu staat er bij levertijd 2-3 weken mooi is dat. denk ik lekker infamous te gaan gamen in het weekend krijg je dat te horen