Forum

Topic: Op welke trophy ben jij het meest trots?

Anoniem's avatar

Welke trophy show jij het liefst aan je vrienden? Die ene die na veel bloed, zweet, tranen en drie kapotte controllers eindelijk in beeld kwam met dat goddelijke *Pling*.

Die van mij moet wel de Bladder Of Steel uit Rock Band 2 zijn. Ruim 80 nummers achter elkaar op expert zonder pauze en zonder af te gaan. Na zes uur spelen zag ik de wereld best wel…wazig…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Leuk topic.

    Kan me goed voorstellen dat je wazig zag na 80 nummers… ik zelf zou al wazig zien na 1 nummer haha

    De enige trophy die ik mij voor de geest kan halen waar ik even over gedaan heb was in GoW:Ascension…de “Next time use the stairs” trophy. (welke je krijgt voor het halen van de trials of archimedes.)
    Ik heb de game toen direct op hard difficulty gespeeld en heb de trophy toen gehaald na zo’n 5 dagen/avonden vloeken en tieren… ik superblij…volgende dag uitgespeeld op hard. Ik best trots op mezelf… tot de game gepatched werd 2 dagen erna, hadden ze dezelfde trial eenvoudiger gemaakt. (hier de link als bewijs, je kunt op m’n psnprofiles.com account zien wanneer ik de trophy gehaald heb; namelijk op 23 maart, update de 26e)

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Geen 1 om trots op te zijn, dat lijken mij Platina troffeetjes en die heb ik niet, ben niet zo’n addict.

  3. 210 XP
    Jokerfanhenders's avatar

    Metal Gear Solid 4 platinum trophy :3

  4. 382 XP
    e-man's avatar

    Mijn enige platinum: Need for Speed Rivals Ps4. Niet heel veel moeite, maar eerste platinum is toch leuk!

  5. 389 XP
    Suugie's avatar

    Nooit platina kunnen halen helaas maar ik weet wel dat ik erg blij was met Here is your DD-214 in Battlefield: Bad Company.
    Ik heb bijna Star 69 van Modern Warfare 2, ik moet nog 1 spec ops ster en als ik die heb heb ik mijn 1e platinum maar helaas is me Wet Work special operations nooit op veteraan gelukt… Laatste poging was ook al snel 3 jaar terug.

    Was wel erg trots toen ik paar weken terug de 1000 trophys gepasseerd was:P

  6. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Mijn Yakuza 4 platinum.

    80 nummers achtermekaar gaat mij te ver. Knap dat je dat hebt gehaald.

  7. 16 XP
    Daddy-Sensei's avatar

    Wow,80 nummers aan een stuk door zonder af te gaan?! I salute you good sir!!

    Zit zelf te twijfelen tussen 2 trophies.

    1. Ninja Gaiden Sigma 2 – Masterd the Path of the Masterninja (complete the game on very hard)
    Heb hier 2 weken aan gewerkt, bloed zweet en tranen. Als je hem dan uiteindelijk hebt is ie nog mooier 😉

    2. Super Street Fighter 4 – Trial Athlete (Complete all trials)
    Hiervoor nog nooit een fighting game gespeeld, verslaafd geraakt aan de moeilijkheidsgraad. Zelfs uiteindelijk een arcadestick gekocht en speel nu redelijk competetief. Negen maanden na mijn eerste trial had ik ze eindelijk allemaal gehaald!

  8. 3825 XP
    PBJ85's avatar

    GTA IV
    Endangered Species
    You collected every hidden package in the game.

    200 duiven was een hele kluif!
    ook met een guide erbij was het pittig!
    Heb denk 6 uur gezocht naar de laatste duif!

  9. 247 XP
    robinho123's avatar

    Niet echt dat het me bloed zweet en tranen kostte, maar ik ben een flinke tijd bezig geweest voor de challenge trip cap op black ops 2, waarbij je alle 3 vlaggen voor 3 minuten moet houden.

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Er zijn genoeg trophies waar ik blij was dat ik deze had gehaald. Maar de leukste en misschien ook wel mooiste was eentje van Killzone 2. Het was de eerste FPS die ik online op mn PS3 ging spelen. Een week later kreeg popte de volgende trophy opeens naarboven: Valor Medal | Achieve weekly online honor rank #2

    To get weekly honor rank #2, you have to be in the top 8% of the weekly leaderboard

    Verder was ik erg blij dat ik Skyrim eindelijk platinum had gehaald :). Zeker omdat ik door wat bugs 3x opnieuw kon beginnen.

    Ohja, vergeten 100% Completion in Red Dead Redemption

  11. Mechromancer's avatar

    burnout paradise platinum trophy

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    God of War 3 Platinum…

    Er was een trophy waar je 999 hits achter elkaar moest hebben zonder te stoppen.

  13. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Op mijn twee Platinum trophies.
    Niet dat het nou helemaal moeilijke waren, maar bij de meeste games is platinum (voor mij) meestal niet haalbaar.

  14. 36 XP
    SmashingJummy's avatar

    Gold Standard voor Gran Turismo 5, elke race met goud behalen, inclusief endurance.

  15. 8864 XP
    7th-son's avatar

    platinum voor dragons dogma

  16. 334 XP
    PlayStation-NL's avatar

    Ik heb met plezier de platinum trophy van Far Cry 3 behaald. Het spel ook voor 99% uitgespeeld, voor de laatste procent kom ik terug over ’n paar jaar. Nostalgie!

  17. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heb tot nu toe maar 3 games die platinum zijn.
    -Burnout paradise
    -Assassins Greed 2
    -Oddworld stranger’s wrath (vita) dit is de enige game waarbij ik meteen puur voor platinum ben gegaan en op de Vita erg moeilijk om te behalen.
    Bij Dark Souls 2 mis ik nog 2 trophy’s (3x Boss fight np A en 3x met np B).

  18. 6 XP
    Nick48's avatar

    Platinum trophy van AC Black Flag op PS4. level 55 halen in online is een hele kluif, zelfs met premium account

  19. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Platinum trophy van AC Black Flag op PS4. level 55 halen in online is een hele kluif, zelfs met premium account

    FF off-topic maar ik begrijp dus dat de MP lvl cap in AC is opgeschroefd naar 55 in Black Flag?

  20. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Oei. Skate 2 was pittig lastig! Borderlands was ook lastig.

  21. 966 XP
    Timutz's avatar

    http://i60.tinypic.com/2s1x6k7.jpg

    Ik denknop deze trophy lol

  22. 16 XP
    Lord's avatar

    Uncharted 1 Platinum. Die game was echt verrot moeilijk op ‘verpletterend’. Ik wordt nog regelmatig schreeuwend wakker van die ondergelopen kelder…

  23. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    CoD:WaW platinum want veteran was gigantisch frustrerend met unlimited spawns van enemies en dan gooien ze ook nog om de 5 sec een granaat naar je en als je dan rushed dan ben je binnen 1 sec dood.
    en Alien vs Predator die game was ook behoorlijk frustrerend.

  24. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Dark Souls 2 hahaha platinum baby 🙂

  25. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Wauw. Lastige! Skate 2 was inderdaad een lastige,maar Mirror’s Edge was ook niet echt een feest met die speedruns.

    Eigenlijk ben ik het meest trots op de 31 platinum trophies die ik heb!

  26. 270 XP
    RvG_NL's avatar

    ik had er 34 op mijn oude account.
    nu heb ik er 4 op de ps4.

    kz2 was toch wel het pittigste